2016-12-05 04:43

AUTO


C5 Tourer, lux pentru familie

 |  16:55
C5 Tourer, lux pentru familie

Conducişi uiţi de drum. Prin plafonul panoramic din sticlă, soarele inundă habitaclul,dar căldura nu se simte nici în zilele toride. Scaunul din piele seamănă cufotoliul preferat. În plus, face şi masaj. Muzica e clară şi se aude puternic.Motorul diesel puternic mişcă uşor maşina cu un gabarit impunător. Poţi aflatot ce vrei de pe display sau de la bord, cu o simplă apăsare pe buton. Lavolan te simţi ca-ntr-o veritabilă limuzină. Opreşti, parchezi asistat desenzori faţă şi spate, închizi portierea şi vezi cum se pliază automatoglinzile. Te uiţi peste umăr şi nici nu-ţi vine să crezi că este un Citroën. Eun C5 Tourer executiv. Primul lucru la care m-am gândit este că, dacă franceziide la PSA şi-au propus să construiască o limuzină care să se lupte de la egalcu germanii, aproape că au reuşit. Senzaţia nu este departe de cea simţităîntr-un produs premium chiar de la Audi sau Mercedes. Din păcate, trăim înRomânia, ţara în care, uneori, maşinile sunt cumpărate de unii care nu mai aubani de benzină.

Made in France

Punctul forte al modelului se găseşte la interior, undehabitaclul este un premium desăvârşit. Fotolii din piele, încălzite, generoase,cu poziţionare electrică şi memorie.Volanul este îmbrăcat în piele, la fel catot bordul. Faptul că maşina este construită în Franţa, la Rennes – una dintreuzinele principale ale concernului PSA – se vede după felul în care sunt îmbinatepărţile care construiesc automobilul şi în gustul rafinat cu care au fost alesematerialele. Şoferul dispune de posibilitatea de a regla suspensia, de latare-sport, până la comodă-normală. Există şi un buton de asistenţă la şofat,care te atenţionează, de exemplu, asupra faptului că există risc de gheaţă pe şoseasau ai părăsit carosabilul. Ţinând cont de gabaritul respectabil al maşinii -lungime de aproape 4,78 metri, lăţime de 1,85 metri - constructorul a montatsenzori de parcare cu măsurarea distanţei pe tot perimetrul maşinii.Climatizarea este separată pe zone şi dispune de un senzor de poluare carecomută automat fluxul de aer atunci când detectează miros urât.

Hdi rules

Sub capotă este montat un diesel Hdi de 163 de cai putereşi 350 de Nm. Motorul poartă bolidul la 100 de km/h în doar câteva secunde, iartransmisia, deşi este automată, poate face ca limuzina să plece de pe loc cuscârţâit de roţi, atât cât se poate până intră în funcţiune sistemul ESP. Multitudineade sisteme de siguranţă activă şi pasivă, demne de cinci stele EuroNCAP, oferăliniştea necesară familiei. Consumul a fost bun, situându-se la 8,1 litri/100de km după 208 de km parcurşi în regim mixt la o medie orară de 35 de km/h. Preţulunui C5 Tourer pleacă de la 23.670 în varinta 1,6 litri benzină, Attraction şiajunge la 42.157 de euro cu TVA pentru Exclusive, cu motor diesel de 240 de caiputere şi toate opţiunile posibile.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639253-07-05

Mai multe imagini:
C5 Tourer, lux pentru familie
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image