2016-12-07 10:45

AUTO


Lancer Storm se dezlănţuie pe şosea

 |  16:43
Lancer Storm se dezlănţuie pe şosea
A fost doar Lancer, apoi a fost încoronat Evo, a urmatRalliart pentru ca acum să ajungă laStorm. O variantă de Lancer Sedan care combină un design agresiv şi o dotare detop, cu un motor de 1,6 litri pe benzină pentru a obţine un preţ competitivchiar şi pe vreme de criză, 15.132 de euro cu TVA, doar în luna iulie.

Storm nu este propriu-zis un facelift operat la modelul Lancer, este o inovaţie de marketing care sevinde pe piaţa românească, similar cupajului de vinuri. Practic, importatorulMitsubishi vinde o variantă limitată de Lancer care combină motorul de 1,6litri şi o serie de elemente de design exterior şi interior.

Prima impresie o dă spoilerul de pe bara faţă, un elementmoştenit de la Evo. Spoilere mai sunt montate şi pe bara din spate şi pepraguri. Luneta şi geamurile din spate sunt fumurii şi permit pasagerilor săobserve ce se întâmplă afară, fără ca ei să poate fi văzuţi. Maşina testatăavea jenate Ralliart de 19 inchi şi pneuri Nokian 225/35/R19.

Hi-fi sport

La interior, pe consola centrală există un display color carefuncţionează atât ca navigaţie, cât şi ca radio cu mp3 player sau computer debord. Scaunele sunt din stofă, iar în faţă, dar şi în spate există cotiereacoperite cu material textil. Un punct special merită acordat pentru sistemulaudio Rockford Fosgate, care transformă maşina într-o adevărată sală deconcerte.

191 km/h cu 117 cai

Lancer este o maşină care inspiră siguranţă şi bărbăţie.În ciuda unui propulsor pe benzină de doar 1,6 litri şi 117 cai putere, maşinase aşază foarte bine la drum şi impune respect pe şosea. Maşinaeste bine echilibrată şi vine în dotarea de serie cu ABS, EBD şi Brake Assist,ASC şi TCL, sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii. În plus, existăopţiune pentru decuplarea sistemului ASC, pentru încercarea calităţilorsportive ale maşinii. Sistemul menţionat afişează pe computerul de bord oricemoment în care autovehiculul pierde aderenţa, cum ar fi în cazul unui demarajîn trombă. ABS-ul intră cu un zgomot destul de mare, dar a reuşit să frânezemaşina de la 100 km/h în 35 de metri. Suspensiile sunt adaptate unei sportive,deci sunt tari, şi cu toate acestea nu transmit pasagerilor amplitudineagropilor din asfalt. Motorul de 1,6 litri, 117 de cai putere şi un cuplu de 154de Nm mi s-a părut destul de leneş şi un pic cam zgomotos după 4.000 de rot./minLancer a atins 100 km/h în 10,7

secunde. Surprinzător, consumul a fost destul de apropiatde cel dat de catalog. La viteza legală, ţinută în frâu cu ajutorul cruisecontrolului, am înregistrat 6,8 litri/100 km la o medie de 60 de km/h. În oraşai şanse să obţii 10,1 litri/100 km. Pe autostradă, la o medie de 135 km/h,consumul a fost de 8,5 litri/100 km. Pe Lancer sunt prezente airbagurifrontale, laterale, cortină, dar şi un airbag specialpentru genunchii şoferului.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639253-04-15

Mai multe imagini:
Lancer Storm se dezlănţuie pe şosea
zoom
Lancer Storm se dezlănţuie pe şosea
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image