CNAIR, sabotată din interior în beneficiul unor constructori bine conectați la contracte publice. Legături periculoase între directorul juridic Andrei FILIPESCU și „regele asfaltului” Dorinel UMBRĂRESCU (I)
2018-08-19 18:35


CNAIR, sabotată din interior în beneficiul unor constructori bine conectați la contracte publice. Legături periculoase între directorul juridic Andrei FILIPESCU și „regele asfaltului” Dorinel UMBRĂRESCU (I)

 |  10:27
CNAIR, sabotată din interior în beneficiul unor constructori bine conectați la contracte publice. Legături periculoase între directorul juridic Andrei FILIPESCU și „regele asfaltului” Dorinel UMBRĂRESCU (I)

Pentru că, în data de 14 mai 2018 s-a aprobat NOUA organigramă a CNAIR, nu putem să nu ne concentrăm asupra unui personaj de succes din companie, discretul director juridic Andrei Filipescu, care nu are decât vreo două poze pe Internet și le spune misterios tuturor că el este ofițer al serviciilor de informații externe și că de aceea „nu îl mută NIMENI de pe post”.

Nici nu avem cum să nu ne concentrăm asupra activității acestui director longeviv, care este directorul juridic al comapniei din martie 2010, adică de 8 ani de zile, mai ales că, în acești ani, compania a înregistrat eșecuri EXTRAORDINARE din punct de vedere juridic, fiind implicată în scandaluri penale și fiind obligată la plata unor despăgubiri COLOSALE către diverși constructori.

Analizând cu atenție personajul și interesându-ne intens despre domnul „agent SIE”, putem afirma cu certitudine că acesta NU are nicio legătură cu serviciile secrete ci, poate doar cu „serviciile” lui Dorinel Umbrărescu (FOTO), la a cărui bancă soția lui Andrei Filipescu, Roxana, este angajată pe un salariu „confidențial”!

Soția directorului juridic Andrei Filipescu a fost angajată de Dorinel Umbrărescu, la banca sa, pe când aceasta era șomeră, făcându-i astfel un serviciu uriaș lui Filipescu, serviciu pe care acesta nu l-a uitat niciodată în decursul activității sale juridice, pentru că s-a legat o strânsă relație profitabilă între cei doi de-a lungul celor 8 ani de zile.

Atât de util i-a fost Andrei Filipescu lui Dorinel Umbrărescu, încât acesta din urmă a dus adevărate bătălii pentru a-l păstra pe Filipescu în funcție, cu toate problemele sale de natură penală sau mangerială, „regele asfaltului” folosindu-și influența pe lângă oamenii politici și chiar forme de șantaj la adresa unor directori CNADNR/CNAIR.

Litigii de peste 500 milioane de euro, judecate la curți internaționale de arbitraj

 

Pe lângă faptul că Andrei Filipescu este DIRECT responsabil de pierderea unor sume mari, de peste 3 milioane de euro DOAR ca urmare a avizării zecilor de restructurări ale companiei care au condus la pierderea a numeroase procese cu angajații concediați/restructurați ilegal, directorul juridic este responsabil și de nepunerea în executare a unor hotărâri judecătorești care prevăd recuperarea unor sume uriașe de bani, de peste 10 milioane de euro, așa cum este hotărârea civilă nr.743/06.03.2016 pronunțată de Curtea de Apel București în dosarul nr.2058/2/2016, sume constatate de către Curtea de Conturi a României, într-unul din rapoartele sale, ca fiind plătite nelegal.

De altfel, Andrei Filipescu, fiind vizat personal de aceste rapoarte, refuza - alături de directorul general adjunct, Ionuț Masala, și de directorii generali ai companiei, care s-au tot succedat în funcție -, respectarea diverselor dispoziții/rezoluții nu doar ale instanțelor de judecată, dar și ale Curții de Conturi, Ministerului de Finanțe, Gărzii de Mediu, Poliției Rutiere, Inspectoratului de Stat în Construcții etc. Membrii Consiliului de Administrație al companiei și miniștrii Transporturilor au acceptat și acceptă în continuare în mod iresponsabil perpetuarea acestei situații cu rezultate dezastruoase asupra Bugetului de Stat.

Pentru a accentua DEZASTRUL juridic patronat de Andrei Filipescu, reaminim faptul că CNADNR/CNAIR este angajată în litigii de peste 500 milioane de euro cu diverși constructori, la instanțe de arbitraj internațional, cele mai multe dintre ele ca urmare a gestionării IRESPONSABILE și chiar interesate, din partea angajaților companiei, a contractelor de drumuri și autostrăzi, iar directorul juridic nu a fost în stare, în multe dintre acestea, nici măcar să asigure reprezentarea formală a companiei, pentru o apărare de complezență.

Pentru că reprezintă o situație îndelung mediatizată, fapt ce a adus multă notorietate cazului, precizăm că Andrei Filipescu a reușit să piardă 4 procese cu firmele Via Design și Consitrans, ca urmare a unor rezilieri ABUZIVE decise de companie și avizate de Andrei Filipescu din punct de vedere juridic. S-au pierdut astfel mai mult de 10 milioane de lei, dar suma în sine este doar un mizilic și reprezintă doar „banii de semințe” pentru „spionul” Andrei Filipescu, intangibilul de la CNAIR, în comparație cu ceea ce vom expune în episoadele următoare ale investigației ca „modus operandi” în materie de „jmekerii” în CNADNR/CNAIR.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-05-29

TAGURI: filipescu, cnair, cnadnr, umbrarescu





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...