2018-02-20 11:44


Firmele abonate la contractele derulate de Primăria Sectorului 3 construiesc și blocuri ale edilului Robert Negoiță, deținute pe persoană fizică

 |  20:47
Firmele abonate la contractele derulate de Primăria Sectorului 3 construiesc și blocuri ale edilului Robert Negoiță, deținute pe persoană fizică

Mărturia cutremurătoare, sub anonimat, a unui director din Primăria Sectorului 3 al Capitalei: o parte din fimele care au contracte cu Primăria Sectorului 3 al Capitalei, condusă de Robert Negoiță, sunt aceleași care au contracte cu frații Negoiță pentru construirea de blocuri pe persoană fizică. Potrivit directorului, atunci când se semnează contractele pentru blocuri, aceștia ofertează mai puțin, iar când participă la licitațiile publice- iau contractele de la Primărie cu tarife mult mai mari.

Actele oficiale confirmă legătura dintre Primăria Sector 3, condusă de Robert Negoiță, și firmele care construiesc blocurile frațiilor Negoiță. Astfel, într-un document oficial al ANAF, datat cu anul 2017, se arată că afaceristul Gheorghe Muhscină controlează societatea Plasty Prod SA, cea care se ocupă cu producţia publicitară, dar apare implicată şi în afacerea reparaţiilor de şcoli din sectorul 3 din Bucureşti, sector condus de PSD-istul Robert Negoiţă.   Mai mult, procurorii DNA anchetează în prezent companiile Energo Drobeta SA şi Concelex implicate în modernizarea unităţilor şcolare aflate în administrarea sectorului 3. Potrivit informațiilor din cadrul anchetei, Compania Plasty Prod SA  ar fi intermediat lucrările pentru acţiunile de reparaţii ale şcolilor într-o tranzacţie suspectă. Astfel, Plasty Prod a încheiat în 17 octombrie 2014 un prim contract cu societatea Energo Drobeta SA – firma liberalului Muhscină, prin care se angaja să realizeze lucrări de reparaţii.   După doar o zi, în 18 octombrie 2014, Plasty Prod semnează un alt contract cu societatea Concelex prin care urma să efectueze reparaţii în şcoli în numele firmei lui Muhscină. Valoarea ambelor contracte s-a situat în jurul sumei de 600.000 de euro. Este vorba practic de două contracte în oglindă, prestatorul real al lucrărilor integrale fiind Concelex, iar beneficiarul final Energo Drobeta.    Până acum, afacerea regizată degajă un puternic iz de splare de bani, toate anexele, devizele şi plățile efectuate sunt aceleași pentru ambele contracte.  Muhscină este și proprietar a 90% din BBD BEST Brand Distribuțion, o firmă pe care societatea mamă PlastyProd a împrumutat-o cu 300.000 euro, deși legea interzice acest lucru.   Firma de casa a lui Negoiță, abonată din 2012   Printr-o hotărâre din septembrie 2012, Consiliul de Administraţie al ADPB SA a aprobat un plan de investiţii pentru reabilitarea pepinierei sectorului 3, din strada Releului, costurile fiind estimate la 500.000 de euro. Conform procesului-verbal al şedinţei, suma ar fi acoperit contravaloarea lucrărilor de defrişare, curăţat pământ, forat puţuri şi instalare sere. Deşi are în obiectul de activitate ”amenajarea şi întretinerea spaţiilor verzi, lucrări de salubrizare, defrişări, toaletări vegetaţie”, ADPB SA a preferat să apeleze la o firmă privată. Astfel, contractul a fost atribuit, prin procedură de selecţie, firmei Concelex SRL, ”fără o fundamentare reală pe elemente de cost a sumei estimate şi fără a avea aprobarea consiliului de administraţie”. Contractul, în valoare de 2,5 milioane de lei, a fost parafat la 1 noiembrie 2012 şi avea ca obiect ”amenajare teren 9 hectare, împrejmuire gard, perimetru pietonal betonat/dale de piatră aferent împrejmuirii cu gard (pe interior), sistem de irigaţii, sistem de iluminat, drumuri de acces pietruite în interiorul pepinierei”.    Cu toate că în contract s-a stipulat că preţul este ferm pentru toate categoriile de cheltuieli ”necesare pentru executarea la timp şi în condiţii de calitate a tuturor lucrărilor asumate în contract”, conducerea ADPB a acceptat, în mod inexplicabil, o anexă. Documentul prevedea  lista cu lucrări, dar din care fuseseră omise tocmai operaţiunile importante ce făceau obiectul contractului: perimetrul pietonal betonat, sistemul de irigaţii şi sistemul de iluminat. Deviz supraevaluat Potrivit Curţii de Conturi, devizul decontat a fost supradimensionat şi supraevaluat. Astfel, pentru ”transport rutier al pământului şi molozului cu autobasculante pe o distanţă de 30 de kilometri”, a fost facturată cantitatea de 14.841 de tone, în valoare totală de 868.145 lei, ceea ce reprezintă o treime din valoarea contractului. În acelaşi mod au fost umflate şi alte lucrări, precum împrăştierea pământului vegetal de umplutură, scoaterea manuală a cioatelor de foioase sau confecţionarea panourilor din plasă de sârmă zincată pentru împrejmuire. 

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-02-14

TAGURI: robert negoită, firme, blocuri, dna, anaf, curtea de conturi,





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


CETățEANUL
14 Feb 2018

Asta nu nimic in comparație cu ce urmează sa facă infractorul de primar negoita cu societățile comerciale pe care le a înființat și unde și a pus administratori numai marionete
NICI CU BăLUță
14 Feb 2018

de la 4 nu mi-e rușine! Porcul-mafiot, a dublat taxa de gunoi de la sine putere iar la circa financiară, dacă vrei să plătești impozitul/casă, dacă nu plătești taxa de gunoi, nu poți plăti impozitul/casă...la fel, dacă ai amenzi de plătit! ĂȘTIA FAC CIORBĂ DE TAXE ȘI LE LEAGĂ UNA DE ALTA, CHIAR DACĂ N-ARE NICIO TREABĂ SULA CU PREFECTURA! INFRACTORI DE DREPT COMUN, CU GULER ALB, SUB DENUMIREA DE PRIMARI-INTERLOPI! Iar primarul general DOARME și/sau este în asentimentul lor!
CEA MAI VINVOVATă
14 Feb 2018

este JUSTIȚIA care e TOT în mâna lor!
NEGOITA
14 Feb 2018

Domnul primar de la 3 știe bine cum sa fure direct prin firmele din China
Random image



Ultimele stiri






Apa Nova