2017-12-16 20:25

GHIȚĂ continuă dezvăluirile: IMAGINI cu familia lui COLDEA în vacanță la Disneyland. Dan Andronic confirmă!

|  19:55

Seria dezvăluirilor făcute de Sebastian Ghiță despre adjunctul șefului SRI, Florian Coldea, continuă. Miercuri seara, fostul deputat a oferit noi detalii și imagini cu Coldea și soția sa alături de familia Ghiță într-o vacanță. Soția lui Coldea, Dorina Ioana Coldea, e general SRI, fiind șefa departamentului psihologic de la SRI

”Poate vă întrebaţi de ce am făcut toate aceste dezvăluiri şi de ce am avut curajul să spun ceea ce cred eu că s-a stricat în România în ultimii ani şi cine sunt cei care în opinia mea sunt vinovaţi. Am făcut-o pentru că deja lucrurile avansează galopant spre un fel de teroare căreia nimeni nu-i va mai putea rezista.

Am să mă concentrez azi pe legătura cu Florian Coldea. În ultima apariţie v-am prezentat mai multe date despre relaţiile cu Coldea şi Kovesi. Am să mă concentrez pe legătura cu Florian Coldea. La începutul lui 2010 în debutul lunii februarie am fost împreună cu familiile în Seychelles, doar noi. Era înainte de congresul PSD şi am hotărât să mergem într-o vacanţă, înt-o insulă exotică. Am stat împreună şi se poate verifica uşor. Am stat la Hilton Seychelles SPA. Dintr-o întâmplare am găsit acasă pliantul de la hotel. Am stat 10 zile şi îmi aduc aminte că îl rugam să-l ajute pe Ponta să câştige alegerile PSD, însă Coldea îmi spunea că Băsescu nu-l vrea pe Ponta. Diaconescu, Geoană, oricine, dar să nu ajungă Ponta la PSD a fost mesajul. Ştia ce ştia Băsescu.

Am mai fost şi în 2012 în vacanţă. Fac toate aceste lucruri pentru că îmi credibilizeză spusele. Tot ce spun e real. E susţinut cu documente. Iată o poză cu familiile la Disneyland la Paris. Cu doamna Coldea. Am crezut în ei şi că vor să facă bine României, firmele româneşti să prospere.

Am făcut tot ce am putut să îi ajut. I-am spus la un moment dat domnului Coldea că au trecut multţi ani de când conduce românia şi e distrus capitalul românesc. I-am spus că nu avem autostrăzi că am predat România.”, a spus Ghiță în cea mai recentă filmare difuzată de România TV.

UPDATE

Dan Andronic a confirmat miercuri seara, pentru Evz, ca s-a intalnit cu generalul SRI Florian Coldea pe aeroportul din Istanbul, in februarie 2010, la scurt timp dupa ce Romania TV a difuzat o inregistrare in care Sebastian Ghita a fost in vacanta impreuna cu Coldea in insulele Seychelles si ca la intoarcere s-au intalnit cu Andronic, care poate confirma informatia."In privinta afirmatiilor lui Sebastian Ghita vreau sa fac urmatoarea precizare: confirm faptul ca, undeva, dupa alegerile din 2009, m-am intalnit cu prim-adjunctul SRI, Florian Coldea, pe aeroportul din Istanbul, la check-in. Eu fusesem pentru cateva zile cu sotia si niste prieteni la Istanbul. El nu stiu de unde venea. Nu pot da mai multe detalii in privinta altor persoane, pentru ca la acel moment nu-l cunosteam pe Sebastian Ghita. As putea sa-i intreb pe acei prieteni cu care am fost la Istanbul, numai ca, din punctul meu de vedere, cea mai simpla verificare se poate face luand lista de pasageri si vazand daca numele lui Sebastian Ghita, Florian Coldea si numele sotiilor lor apar acolo. Repet, m-am intalnit pe aeroportul din Istanbul, la o cursa Istanbul - Bucuresti, cu generalul Florian Coldea, pe care-l cunoscusem in anul 2009, cand am lucrat cu Traian Basescu in campania electorala. Nu-mi mai amintesc daca avionul era operat de Turkish Airlines sau Tarom. Nu stiu de unde venea generalul Coldea, nu mi-a precizat acest lucru si a fost o conversatie de doua-trei minute", a declarat Dan Andronic, pentru EVZ.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2017-01-12

GALERIE MEDIA

TAGURI: sebastian ghita, dezvaluiri, imagini, coldea, vacanta, disneyland

Comenteaza pe facebook

Comenteaza pe site

CROCODILUL FLAMAND
11 Ian 2017

EU CRED CA SE BATE ARIPA MOSSAD A SRI (ADICA GHITZ A)CU RESTUL DIN SRI...... ...............27DE ANI R OMANIA A FOST JEFUITA DE MAFIA SILBERSTEIN-FINKELS TEIN ADICA PATRONII LUI G HITZA.................DUP A PAREREA MEA E MAI BINE SA SCAPAM DE MAFIA ASTA C ARE A JEFUIT 27 DE ANI... ..............POEZIA CU "SECURISTUL PATRIOT" CAR E JEFUIESTE MILIARDE DE E URO AU CANTAT-O TOTI ESCR OCII....SI VANTU SI UDREA SI ACUM MAI NOU GHITZA.. ..............FII PATRIOT SI DU-TE LA PUSCARIE GHI TZA PORC SCARBOS