2017-11-24 00:28


Incediul în trenul rapid R 9438 Pietroşiţa – Târgovişte

 |  10:17
Incediul în trenul rapid R 9438 Pietroşiţa – Târgovişte
Florentin Dincă

Un incendiu a izbucnit sâmbătă dimineaţă în trenul rapid R 9438 în dreptul localităţii Aninoasa din judeţul Dâmboviţa. Trenul, care rula pe ruta Pietroşiţa – Târgovişte, a luat foc la la unul dintre ventilatoarele de climatizare de la exteriorul automotorului.

Angajaţii feroviari au sunat imediat la numărul de urgenţă 112, iar mecanicul de locomotivă a intervenit prompt cu stingătoare. Incendiul a fost lichidat înainte că pompierii să ajungă la faţă locului. Cei doar 6 pasageri care se aflau în tren au fost în siguranţă. Ei au părăsit garnitura şi au plecat cu mijloace auto spre destinaţia care se află la aproximativ 3 km.

Trenurile Regio 9445 şi Regio 9446, Târgovişte – Pietroşiţa şi retur, au fost anulate pentru astăzi, 23 ianuarie, potrivit romaniatv.net. O comisie de cercetare va analiză cauzele care au dus la producerea acestei deflagraţii.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-01-23

TAGURI: incendiu, tren, rapid, targoviste, dambovita



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


GABI
23 Ian 2016

Jaf si jale la CFR Calatori? Dl. Costescu Dan, ministrul transporturilor, nu aude nu vede dar stie...
LIVACHE
23 Ian 2016

Pff.. "R" înseamnă Regio Personal adică.. și îi recomand autorului sa mai facă și el o plimbare cu un personal CFR dacă tot se ocupa de subiect ;)
JAF ?
25 Ian 2016

Actualul director general al CFR Calatori, Iosif Szentes, este unul dintre cei care doresc falimentarea companiei CFR Calatori. Si anul acesta, Iosif Szentes a demonstrat ca nu se abate de la linia sa adica aceea de a-si face datoria catre operatorii privati, numai ca acum nu a facut-o singur ci impreuna cu actualul ministru al Transporturilor Dan Costescu, care pana de curand a fost directorul general al CFR SA. In noul mers al trenurilor tesut de Szentes si Costescu, zeci de trenuri regio ale CFR Calatori (adica personale) destinate in special navetistilor, pensionarilor, elevilor si studentilor au fost transformate in trenuri interregio. In schimb, trenurile operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat. Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. Ca sa fie sigur ca CFR Calatori se indreapta catre faliment, Iosif Szentes a mai regizat o ingineria financiara paguboasa pentru compania de stat, dar extrem de benefica pentru operatorii privati. In noul mers al trenurilor dar si pe tabelele de afisaj din gari, au aparut o multime de trenuri interregio la ore cu circulatie maxima, dar la cateva minute dupa aceste pleaca si trenurile operatorilor privati pe aceleasi rute ca ale CFR Calatori. Inca din 2013 zeci de trenuri ale operatorilor feroviari privaţi de transport persoane circulă ilegal pe rute rentabile operate de CFR Călători, păgubind astfel, zilnic, compania de stat cu sume mari de bani. Printr-o Hotărâre de Guvern emisă în 2012 , operatorii privaţi beneficiază de subvenţii foarte mari pentru transportul de călători, în timp ce compania de stat se prăbuşeşte ca urmare a concurenţei neloiale. Astfel, prin acest mod de acordare a subvenţiilor, operatorii privaţi au încasat anual sume enorme de bani de
Random image



Ultimele stiri






Apa Nova