2016-12-09 13:52

DEZVALUIRI


Protecția Consumatorilor verifică plângerile unor clienți ai firmei de leasing Fortis Lease România IFN, membră a grupului BNP Paribas

 |  19:51
Protecția Consumatorilor verifică plângerile unor clienți ai firmei de leasing Fortis Lease România IFN, membră a grupului BNP Paribas

Firma de leasing Fortis Lease România IFN, membră a puternicului grup financiar belgian BNP Paribas, este acuzată decâțiva clienți de înșelăciune prin neonorarea unui serviciu inclus în contract.Cazurile au ajuns și la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor,care a primit sesizările și le-a redirecționat către Comisariatulpentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti.

Comisariipentru protecţia consumatorilor au în lucru câteva sesizări primite de laclienții firmei de leasing Fortis Lease România IFN SA, prin care aceștia acuzăcompania de înșelăciune, prin aceea că li se încasează bani pentru un serviciucare nu se prestează. Mai exact, clienții susțin că, după încheiereacontractelor de leasing, li s-a pus în vedere că autoturismul cumpărat va fidotat cu un aparat GPS (Global Positioning System) pentru a fi monitorizate încaz de furt.

GPS plătit...

Sistemulde monitorizare prin satelit costă 650 de euro fără TVA, suma totală fiindreținută eșalonat, lunar, pe lângă ratele creditului de leasing. Cliențiifirmei sunt intrigați de costul atât de mare al aparatului GPS, în condițiileîn care cel mai ieftin sistem se găsește pe piața de specialitate la prețul de 90de euro. Potrivit reprezentanților Fortis Lease România IFN SA, aparatele suntlivrate de o societate din afara țării, impusă de grupul BNP Paribas. În plus,clienții susțin că nu ar trebui obligați să-l plătească atâta vreme cât nu eisunt cei care doresc această monitorizare, ci firma de leasing, astfel căaceste costuri ar trebui suportate tocmai de ea.

... dar inexistent

Maimult decât atât, chiar și așa scumpe, aparatele GPS nici măcar nu au fostmontate. După câteva luni de plată a tranșelor din costul total al sistemului,nici un client nu a fost chemat la firma de leasing sau anunțat în vedereamontării aparatului. Clienții sunt cel puțin nedumeriți având în vedere că reprezentanțiicompaniei Fortis Lease România IFN doresc să-și monitorizeze bunurile vânduteîn sistem leasing, iar concluzia lor, în aceste condiții, este că scopul a fostdoar de a mai lua niște bani degeaba.

Amîncercat să obținem lămuriri de la reprezentanții Fortis Lease România IFN, darla numerele de telefon ale firmei nu a răspuns nimeni, pe parcursul zilelor devineri, luni și ieri.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638952-05-05



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image