2016-12-03 21:55

DEZVALUIRI


Statul plateste 2 milioane de euro pentru a-si tine romanii acasa in vacante

 |  21:13
Statul plateste 2 milioane de euro pentru a-si tine romanii acasa in vacante

Ultima oferta publicitara finantata decatre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, din bani europeni, esteaceea de a-i determina pe romani sa aleaga sa-si petreaca vacantele, anulacesta, in interiorul granitelor tarii. Pentru acest obiectiv, institutiacondusa de Elena Udrea este decisa sa cheltuie peste doua milioane de europentru spoturi radio si TV.

Afacerea a fost parafata la sfarsitullunii martie, cand Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a organizat olicitatie deschisa, in vederea achizitionarii de servicii pentru difuzarea despoturi publicitare pe canalele de televiziune si pe posturi nationale deradio, pentru anul 2011, privind promivarea programului „Exploatati GradinaCarpatilor”. La aceasta licitatie s-au inscris sase ofertanti, dintre care afost aleasa sa execute spoturile si sa le difuzeze agentia de publicitate SCMedia Investment Communication SRL, cu sediul in Bucuresti. Valoareacontractului incheiat de catre Ministerul Turismului cu aceasta societate afost de 8.526.940,20 lei cu TVA inclusa.

Programdestinat orasenilor

Potrivit caietului de sarcinbi care ainsotit documentatia de atribuire a contractului, obiectivul campaniei estepromovarea programului Explorati Gradina Carpatilor, „astfel incat un numar totmai mare de romani sa-si petreaca vacanta in tara”. Publicul tinta este reprezentat de turistiipotentiali cu varste cuprinse intre 18-65 de ani, din mediul urban , cuvenituri medii si cel putin studiimedii.

Pentruaceasta, autoritatea contractanta are in vedere difuzarea in anul 2011 a maimultor spoturi de 30 secunde pe tema ofertei turistice a Romaniei (iarna, vara,sarbatori traditionale ale romanilor,etc), pe primul canal de televiziunegeneralista selectat în funcţie de audienţa ianuarie-septembrie 2010 pentrutarget 18+ urban si a mai multor spoturi audio de 20 secunde pe primele 2posturi de radio, target urban, selectate în ordineaaudienţei, conform studiului de audienţă generală radio aferent valului I 2010(perioada mai – august 2010).

Pentru aparitiile televizate, firmaselectionata de minister trebuie sa realizeze un media plan pentru difuzarea celor 6 spoturi pe duratacampaniei, pe primul post TV generalistaconform audienţei generale (la nivel naţional, pe segmentul 18+) pentruperioada ianuarie- septembrie 2010.Pentru radio, se urmareste realizareaunui media plan privind difuzarea pentru fiecare post radio în parte aspoturilor pe toată perioada campaniei, exclusiv pe primele 2 posturi radio(publice şi private) cu minim 60% acoperire naţională, selectate în ordineaaudienţei, conform studiului de audienţă generală radio aferent valului I 2010(perioada mai – august 2010). Se solicită minim 1.700 difuzări pentru primulcanal radio si minim 1.000 difuzari pentru cel de-al doilea canal radio, pedurata perioadelor de campanie, împărţite în fiecare zi în mod egal, întreorele 08:00 – 10:00 şi 15:00-17:00; preferinţe: înainte de buletinul de ştiri,ultimul spot din calup.

In2008, firma a mai incasat in contract de la Ministerul pentru IMM-uri

Contractul incasat de catre agentia depublicitate Media Investment Communication este finantat din fonduri comunitarenerambursabile FEN, din cadrul programului aferent Fondului European deDezvoltare. Potrivit Oficiului National al Registrului Comertului,actionariatul castigatorului licitatiei organizate de Ministerul DezvoltariiRegionale si Turismului este compus din firma Flash Investments SA si din unanume Alexandru Dan Balotescu. In firma Flash Investments SA detin actiuniConstantin Dan Rares, Ion Cristian Babei, Raluca Nicolescu, Alexandru AurelianNicolae si Cristina Marcela Busa.

Media Investment Communication SRL amai participat si castigat o licitatie, la data de 10 iunie 2008, in cadrulcareia Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii, Comert, Turism siProfesii Liberale. Cu acest prilej, compania a incasat un contract de 770.547lei f`r` TVA pentru servicii de publicitate pe piata interna.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639244-01-03



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image