2016-12-09 08:08

ECONOMIE


Ambasador: Produsele româneşti ar putea fi vândute prin marile lanţuri de magazine din Germania

 |  14:31
Ambasador: Produsele româneşti ar putea fi vândute prin marile lanţuri de magazine din Germania

Produsele agroalimentare româneşti ar putea fi vândute în Germania, prin marile lanţuri de magazine, reprezentanţii Ambasadei României la Berlin fiind în discuţii cu mai multe reţele comerciale. „Suntem în discuţii cu marile lanţuri de magazine din Germania, gen Metro, pentru că vrem ca produsele româneşti să se regăsească în magazinele germane. Discuţiile cu ei sunt promiţătoare şi nu ne vom limita doar la Metro.

De asemenea, luăm în considerare şi posibilitatea de a deschide mici magazine cu produse specifice, în Berlin, dar şi în alte oraşe în baza unor discuţii cu operatorii români. Sper ca până la încheierea mandatului meu să putem vorbi şi de deschiderea unui restaurant românesc”, a declarat, vineri, ambasadorul României în Germania, Lazăr Comănescu, citat de Agerpres. Diplomatul a precizat că participarea României ca ţară parteneră la „Săptămâna Verde” înseamnă deschiderea de oportunităţi deosebite pentru revenirea puternică pe piaţa germană cu produse agricole şi agroalimentare. „Piaţa germană este de interes şi este sigură pentru cei care produc lucruri de calitate, dar şi produse cu dimensiune naturală cât mai puternică. Or, din această perspectivă România poate să dovedească că are capacitate, dar mai trebuie să facem eforturi în această direcţie”, a subliniat ambasadorul român.

România este ţară parteneră în acest an la „Săptămâna Verde” - cea mai importantă expoziţie din lume în domeniul industriei alimentare, agriculturii şi horticulturii. La ediţia din acest an vor expune peste 1.600 de companii din 53 de ţări, în 26 de pavilioane ce ocupă 115.000 mp. Organizatorii germani aşteaptă ca în cele 10 zile de expoziţie să intre pe porţile centrului expoziţional peste 400.000 de vizitatori. Pe lângă rolul de platformă de afaceri, târgul are şi caracterul unui festival al tradiţiilor gastronomice şi folclorice, având un impact mediatic de anvergură atât în Germania, cât şi în plan global.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639551-03-25

TAGURI: produse agroalimentare romanesti Germania, Lazar Comanescu Saptamana Verde



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image

Citeste si...

51% produse românești la raft - prevederea care poate costa scump România România riscă o procedură de infringement, dacă nu va modifica prevederea din Legea privind... 21 Noi 2016 | (1)
Trei grupuri de firme românești, investigate în scandalul Panama Papers Direcţia Generală Antifraudă Fiscală are în curs de investigare trei grupuri distincte de... 26 Noi 2016 | (2)