2018-09-25 08:22


CNADNR a depus plângere penală pentru autostrada Orăştie-Sibiu

 |  08:56
CNADNR a depus plângere penală pentru autostrada Orăştie-Sibiu

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a depus o plângere penală împotriva constructorului autostrăzii Orăştie-Sibiu, italienii de la Salini Impregilio fiind acuzaţi că au făcut greşeli de execuţie pe lotul Cunţa – Sălişte.

Constructorii vor fi nevoiţi să reconstruiască acest loc după ce au apărut fisuri, potrivit digi24.ro.

Narcis Neaga, directorul CNADNR, a precizat că tronsonul respectiv al autostrăzii Orăştie - Sibiu nu va putea sta închis până în vara anului viitor, aşa cum doreşte constructorul.

Cei de la Salini Impregilio au afirmat, la rândul lor, că au fost grăbiţi şi anul trecut, când CNADNR le-ar fi cerut să fie termine lucrările înaintea prezidenţialelor.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania susţine că lucrările la lotul cu probleme vor fi refăcute pe banii celor de la Salini Impregilio.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-11-08

TAGURI: cnadnr, depune, plangere, penala, autostrada, orastie, sibiu
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


HAZNAUA COMUNA
07 Noi 2015

Ba magarilor , intre fazele lucrarilor de constructi , voi trimeteati avionul sa filmeze , in loc sa controlati pe teren . La puscarie si inpuscati mafiotilor .
"HOTUL STRIGA HOTII"
07 Noi 2015

Ministrul Transporturilor,Ghiocel Iulian Matache , nu aude nu vede dar stie… “În perioada 28 ianuarie 2013 – 16 iunie 2014, inculpatul Călin Mitică a dispus remiterea cu titlu de mită, în 12 tranşe succesive, a sumei totale de 414.392 lei, inculpatului Gavriş Teodor Alexandru, şef Serviciu Automotoare şi ulterior, director de tracţiune în cadrul S.N.T.F.C. C.F.R. CĂLĂTORI S.A., pentru ca acesta din urmă să sprijine interesele de afaceri ale S.C. REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. Cluj Napoca, astfel încât să obţină contractele de servicii Revizie tip R 7 la Automotoarele Desiro „Săgeata Albastră”, în valoare maximă de 220.990.260 lei şi Revizie tip R8 la automotoarele Desiro „Săgeata Albastră” (ambele contracte fiind atribuite de autoritatea contractantă S.N.T.F.C. C.F.R. Călători S.A.) Se pune intrebarea , Gavris Teodor Alexandru a luat mita singur ? Se pare ca nu, nici nu avea cum. In urma cu ceva timp, directorul general al compania CFR Calatori, Iosif Szentes, a dispus incredintarea, fara licitatie , a sumei de 7.200.000 de lei, adica circa 1.600.000 de euro, catre societatea „Informatica Feroviara” pentru prestarea de servicii informatice. Potrivit informatiilor , incredintarea acestei sume mari de bani s-a facut si ca urmare a faptului ca Iosif Szentes este prieten bun cu Valentin Dorobantu, fostul controversat director al CFR Calatori, ajuns acum la operatorul privat Regiotrans Brasov, iar sotia lui Dorobantu este sefa la „Informatica Feroviara” . Trebuie precizat ca nu este prima data cand CFR Calatori da sume mari de bani, fara licitatie, catre „Informatica Feroviara” si aceata metoda a aplicat-o si fostii directori Valentin Dorobantu si Vasile Secara, iar acum Szentes continua practica predecesorilor sai. Insa, aceasta atribuire cu dedicatie nu se putea face fara acordul celor doua doamne care dirijeaza si aranjeaza de multi ani, in funtie de interese, toate achizitiile si licitatiile de la C
JAF?
07 Noi 2015

... CFR Calatori- Carmen Maria Popescu si Elena Miu. DNA , sa controleze toate dosarele de achizitii “in totalitate legale” din perioada 2013-2014-2015 de la CFR Calatori? Oare s-a auzit de Secara Vasile(inculpat), Dorobantu Valentin(dirijorul trenurilor pe la REGIOTRANS Bv.), Carmen Maria Popescu(“regina achizitiilor” de la CFR Calatori), Miu Ileana(director economic),Liliana Constantinescu(sef oficiu juridic),Claudiu Dumitrescu(fost membru CA,inculpat), Alexandrina Gatej(fosta presedinte CA),Dana Galben Rachila(membru CA pe viata?),Gavris Teodor(inculpat), Nita Robert, Timis Bogdan, Protopopu Gabriel Telu(inculpat),Berindean Nicolae(inculpat),Szentes Iosif(manager privat CFR Calatori) Mantoiu Cornel ,Zaharia Adrian, etc? Dar pe unde “zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea “ireprosabila” a unora de mai sus in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor posibile fapte de coruptie? Ulterior, fostul ministru, Ioan Rus l-a impus ca manager general pe udemeristul Iosif Szentes. Acesta s-a remarcat in anii trecuti prin faptul ca impreuna cu fostul director general al CFR Calatori, Valentin Dorobantu zis “SMART”, in prezent dirijorul trenurilor private de la Regiotrans Brasov si ulterior cu Vasile Secara,in prezent inculpat , au tesut mersul trenurilor in interesul companiilor private de transport feroviar de calatori, punand astfel umarul la ruinarea companiei de stat. Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani cum ar fi si Valentin Dorobanţu, au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat. Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor. n acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi
CORUPTIE???
07 Noi 2015

... susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane,in asa fel incat Regionale ca Bucurestiul si Brasovul sa ajunga “in sapa de lemn”? Mai tarziu, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, omul ministrului transporturilor, Ioan Rus, a tesut un nou mers al trenurilor , prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, au fost cedate către operatorii privaţi. Directori de la stat, garantaţi de privaţi. Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, era “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012 si 2013, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători…”
CARACATITA
08 Noi 2015

Cind sa construit , unde erau oameni vostri si cei care au dat , aprobat bani ?
Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...