2016-12-06 16:13

ECONOMIE


“Explore the Carpathian garden”, noul brand turistic al României

 |  19:34
“Explore the Carpathian garden”, noul brand turistic al României
Brandul turistic al României, cu sloganul"Explore the Carpathian garden", care va fi lansat joi la Shanghai,invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominantnuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc denatură, soare şi mare, declară surse din turism, citate de Mediafax. În centrullogoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris demână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnuldiacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şiportocaliu. Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element graficasemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare. Sloganul "Explorethe Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii, scrisîntr-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta, au declaratsurse din domeniul turistic, care au precizat că fundalul este alb, fără alteelemente distinctive. Publicul prezent la lansare va viziona un film deprezentare a României ca destinaţie turistică şi va primi suveniruriinscripţionate cu noul logo, din partea organizatorilor. Potrivit unuicomunicat transmis luni de Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului,logoul este, din punct de vedere vizual, "proaspăt, inspirat de unuldintre cele mai puternice simboluri ale poporului român" şi în acord cutendinţele mondiale de "reorientare spre natură, descoperire,conservare". Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate dinfonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţialuluituristic al României, pentru care sunt alocate 75 milioane de euro până la fineleanului 2013.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :638936-09-20



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image