2017-11-24 00:24


Hans Klemm: Societățile de stat ar trebui conduse de manageri profesioniști

 |  12:12
Hans Klemm: Societățile de stat ar trebui conduse de manageri profesioniști

Ambasadorul SUA la București, Hans Klemm, a declarat, marţi, că mai multe societăți de stat ar trebui conduse de manageri profesioniști și listate la bursă, astfel încât "profunzimea și maturitatea" pieței de capital românești să evolueze mai rapid.

"O piață de capital profundă și lichidă ar asigura de asemenea o bază solidă pentru creștere. După cum a arătat experiența altor piețe în dezvoltare, profunzimea și maturitatea pieței de capital românești ar evolua mai rapid dacă mai multe societăți de stat ar fi conduse de manageri profesioniști și ar fi listate pe piața de capital. Fondul Proprietatea și Franklin Templeton ar putea juca un rol esențial în tranziția spre o creștere semnificativă și susținută a României", a afirmat ambasadorul SUA la București, la o conferință de presă prilejuită de aniversarea a cinci ani de la listarea Fondului Proprietatea pe Bursa de Valori București, transmite Agerpres.

Hans Klemm a mai spus că efectele listării Fondului la bursă și ale administrării sale de către Franklin Templeton se extind asupra pieței de capital din România.

"Sub administrarea Franklin Templeton, Fondul Proprietatea a atras un interes crescut din partea investitorilor internaționali, promovând astfel România și piața românească de capital. Franklin Templeton a făcut demersuri pe lângă guverne succesive, promovând oferte publice inițiale. De asemenea, Fondul a folosit BVB pentru plasarea de acțiuni la societăți din portofoliul său în valoare totală de 445 de milioane de euro (484 de milioane de dolari) și crescând considerabil lichiditatea bursei", a precizat ambasadorul Hans Klemm.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-01-26

TAGURI: hans klemm, societate, stat, trebuie, condus, manager, profesionist



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


CROCODILUL FLAMAND
26 Ian 2016

EXEMPLE DE PROFESIONISTI....DIP...NECOLAICIUC...LIVIU LUCA...TOTI OAMENII NKVD-ULUI ILIESCU-BRUCAN CARE AU JEFUIT COMPLET ROMANIA...CE DRACU MAI E ROMANESC AICI...S-A FURAT COMPLET TOATA TARA...CAPITALISMUL DE CUMETRIE FACUT CU NKVD-ISTII DIN DECEMBRIE 1989....COPOS...CAPITALIST CU BANII FURATI DE LA NICU CEAUSESCU....NUMAI ASA CEVA AVEM PE LA DNA...MAFA IMOBILIARA...TRUICA ETCETERA
PROFESIONISTI - POLITICIENI...
26 Ian 2016

Sunt si acum manageri profesionisti, numai ca sunt unsi prin concursuri cu dedicatie ca sa faca rost de lovele pentru pusculita de partid....nu ??? Cei mai multi sunt fosti reptilieni comunisti sau de tipul Oprea - adica facaturi ordinare cu bolovani pe umar...RUSINE !!!
MANAGERII PROFESIONISTI DE LA
26 Ian 2016

Actualul director general al CFR Calatori, Iosif Szentes, este unul dintre cei care doresc falimentarea companiei CFR Calatori. Si anul acesta, Iosif Szentes a demonstrat ca nu se abate de la linia sa adica aceea de a-si face datoria catre operatorii privati, numai ca acum nu a facut-o singur ci impreuna cu actualul ministru al Transporturilor Dan Costescu, care pana de curand a fost directorul general al CFR SA. In noul mers al trenurilor tesut de Szentes si Costescu, zeci de trenuri regio ale CFR Calatori (adica personale) destinate in special navetistilor, pensionarilor, elevilor si studentilor au fost transformate in trenuri interregio. In schimb, trenurile operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat. Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. Ca sa fie sigur ca CFR Calatori se indreapta catre faliment, Iosif Szentes a mai regizat o ingineria financiara paguboasa pentru compania de stat, dar extrem de benefica pentru operatorii privati. In noul mers al trenurilor dar si pe tabelele de afisaj din gari, au aparut o multime de trenuri interregio la ore cu circulatie maxima, dar la cateva minute dupa aceste pleaca si trenurile operatorilor privati pe aceleasi rute ca ale CFR Calatori. Inca din 2013 zeci de trenuri ale operatorilor feroviari privaţi de transport persoane circulă ilegal pe rute rentabile operate de CFR Călători, păgubind astfel, zilnic, compania de stat cu sume mari de bani. Printr-o Hotărâre de Guvern emisă în 2012 , operatorii privaţi beneficiază de subvenţii foarte mari pentru transportul de călători, în timp ce compania de stat se prăbuşeşte ca urmare a concurenţei neloiale. Astfel, prin acest mod de acordare a subvenţiilor, operatorii privaţi au încasat anual sume enorme de bani de
...CFR CALATORI
26 Ian 2016

... la Ministerul Transporturilor. Între timp, Valentin Dorobanţu, Vasile Secara si acum Iosif Szentes directorii impuşi politic la şefia companiei CFR Călători, din 2013 şi până în acum, au fost preocupaţi să promoveze interesul operatorilor privaţi de transport persoane. Fiecare dintre aceştia a avut grijă ca în fiecare an să „ţeasă” mersul trenurilor în interesul operatorilor privaţi şi nicidecum al companiei de stat, dar niciun ministru al Transporturilor din 2013 si pana acum n-a catadiscisit stopeze aceasta inginerie feroviara care duca catre faliment compania de stat.
Random image



Ultimele stiri






Apa Nova