2018-07-21 14:54


Ioan Rus: Există banii pentru începerea lucrărilor la magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Otopeni

 |  13:17
Ioan Rus: Există banii pentru începerea lucrărilor la magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Otopeni

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a declarat, marţi, că magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Otopeni va face din București capitala cu cea mai bine structurată rețea de metrou din Europa. Ministrul a ţinut să precizeze că dacă proiectul s-ar aproba în luna iunie, există toți banii necesari alocați pentru începerea lucrărilor.

"Metrorex este în situația în care proiectul de lege în regim de urgență a fost depus pentru Magistrala 6 Gara de Nord - Otopeni. Dacă s-ar aproba în iunie avem toți banii necesari alocați și cu începere a lucrărilor. Cu aceasta, Bucureștiul va deveni, cu siguranță, capitala cu cea mai bine structurată rețea de metrou din Europa", a precizat ministrul Ioan Rus.

Referitor la Master Planul pe transport, Ioan Rus a spus că rigorile impuse de Comisia Europeană vor trebui respectate de oricine vine la putere în România.

"Dat fiind faptul că acest master plan nu este al PSD, este al României, în mod normal ar trebui să-l susțină toată lumea. Câtă vreme el va fi aprobat de Comisia Europeană este semn că s-au respectat rigorile impuse de Comisie, rigori pe care va trebui să le respecte și PNL dacă vine la putere și noi. Nu avem un litigiu aici, decât discuții de piață, de vânzători de zarzavaturi", a susţinut ministrul Transporturilor.

Ioan Rus a precizat că Master Planul de transport ar putea fi aprobat de către Comisia Europeană până la finalul lunii mai.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-12

TAGURI: ioan, rus, exista, bani, incepe, lucrare, magistrala, 6, metrou, gara, nord, otopeni, proiect, adopta





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


VORBE, VORBE, VORBE....
12 Mai 2015

Numai vorbe E de tine CAP-PATRAT MASONIT! Huideo si pe tine!
ANONIM
12 Mai 2015

Profesoara de sex LAURA ANDRESAN ti-a blocat capacitatea de previziune RUS-ULE, ai ramas tot la pornitul tractorului cu "SUFA" .Mergi la cuscru sa te invete ISTORIA gunoaielor din Cluj, ca atata ati putut realiza VOI in politica din Ro amandoi.
CROCODILUL FLAMAND
12 Mai 2015

e pus pe faras de dosarul EADS....din cate am inteles e printre cei mai mari corupti....eu unul nu pricep,de ce nu se pregatesc astia de "interviu" la DNA...in oc sa-si faca repetitiile cu avocatul inca mai freaca dudele prin politica....Exact ca aia de dinaintea lor care visau cai verzi pe pereti si au fost umflati din trafic sau de pe la terase de DNA...probabil ca pe bombalaul asta de Rus o sa-l aresteze de la vreo pitzipoanca....crede el bombalaul ca o sa-l salveze Virgil Ardelean...se inseala rau de tot din pacate...DE EADS NU TE SCAPA NIMENI....ESTI PE FARAS..GUNOI SCARBOS
JAF PESTE TOT ?
12 Mai 2015

Va mai amintiti? Perchezitii DNA la CFR si Ministerul Transporturilor: Prejudiciu de 5 milioane de euro…care ar reprezenta doar "parandaratul" ? Insa, prejudiciul real, spun carcotasii, se ridica la aproximativ 160 milioane de euro? “Comana Ctin(alaturi de Iorgu Ganea, in arest preventiv) era, in afara de Regiotrans, de asemenea acţionar la firma RC-CF TRANS SRL Braşov( dar si la alte multe firme) societate care a pus la dispoziţia familiei Dragnea un autoturism Audi de ultimul tip ca sponsorizare. Prin intrarea in vigoare, pe 14 decembrie 2014, a noului mers al trenurilor, ministrul Transporturilor, IOAN RUS prin intermediul lui VASILE SECARA , a girat prabusirea companiei de stat- CFR Calatori, dar, in acelasi timp, a pus umarul serios la prosperitate operatorilor feroviari privati de transport persoane prin acordarea smechereasca, dar ilegala, de subventii uriase. De necrezut la Transporturi , directori plătiţi de stat, garantaţi de privaţi. Pe rutele Braşov-Bucureşti, Braşov-Constanţa, Braşov- Sf.Gheorghe, Braşov- Timişoara, Braşov- Iaşi, Braşov- Alba Iulia, Timisoara-Sinicolaul Mare, Arad- Naldac şi retur au fost introduse trenuri, de tipul automotoarelor, deţinute de Regiotrans. Aceste rute operate de către CFR Călători sunt foarte rentabile, fapt pentru care este ilegal să fie introduse şi trenurile private. Prin această manevră, regionalele CFR Călători Braşov şi Bucureşti sunt extrem de afectate de introducerea acestor trenuri private, întrucât practică un tarif mai mic ca urmare a subvenţiei, şi astfel, zilnic, compania de stat este păgubită din greu. De exemplu, un bilet pe distanţa Bucureşti- Ploieşti, costă 7,5 lei, numai că Regiotrans Braşov beneficiază de o subvenţie mult mai mare decât CFR Călători” Trebuie precizat că unul dintre fostii acţionari de la firma braşoveană- Costel Comana, era în relaţii excelente cu fostul manager privat de la CFR Calatori- VALENTI
SANDMAN
14 Mai 2015

termin-o ingalatule p-aia din Dr. taberei! Ati distrus tot cartierul ala frumos! Jigodii pesediste din Grupul de la #Cluj!
Random image



Ultimele stiri









Apa Nova