2016-12-05 00:31

ECONOMIE


Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării

 |  16:20
Isărescu: Pentru un brand de ţară trebuie mai multe branduri puternice în interiorul ţării

Brandul României ar trebui susţinut, în primulrand, de mai multe branduri puternice interne, iar o bună reputaţie aserviciilor şi bunurilor româneşti poate fi atinsă doar dacă se schimbăvalorile societăţii şi creşte competitivitatea, afirmă guvernatorul BNR, MugurIsărescu. "România ca atare are nevoie de un brand, se vorbeşte despre unbrand, dar ca să ai un brand de ţară trebuie să ai în interior mai multe nume puternice,mai multe branduri. Cred că cea mai bună corelaţie între un brand şi o bunăreputaţie e legat de ceea ce promovăm - competitivitate, care este lozinca subcare trebuie sa ne dezvoltăm în perioada următoare, în următorii zece ani.(...) Cred că următorii zece ani trebuie să fie dominaţi de acest cuvant:competitivitate", a spus guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, la un seminarprivind brandurile româneşti.

Pentrufi competitive pe piaţa europeană, firmele româneşti trebuie să creeze serviciiperformante şi pe baza acestor produse şi servicii performante să îşi dezvoltebranduri distincte, reputate şi puternice. "Cred ca aceasta este ordinea.De multe ori se pune de-a-ndoaselea şi e chiar periculos. Trebuie să avem grijăce punem în sticlă şi mai apoi cum promovăm. Dacă punem un vin bun trebuie săavem şi eticheta frumoasă, dar nu cred că preocuparea noastră e să vindemetichete. Trebuie să avem mare grijă ce punem în sticle, atractivitateaprodusului. Eticheta colorează, înfăşoară, dar fondul problemei este înăuntrulsticlei", a adăugat Isărescu, citat de Mediafax. În opinia sa,leadershipul va fi foarte important în perioada următoare, fiind necesară de oschimbare culturală, de noi modele pentru generaţia tânără, de numeroase"adevărate poveşti de succes". Isărescu spune că integrarea în UEînseamnă produse la nivel european, ceea ce înseamnă că integrarea presupunecompetitivitate pe piaţa eutropeană, iar atunci brandul de ţară va fi asociatcu alte branduri europene şi cu competitivitatea acestora. "Nu se întamplănimic dacă în spate nu stau valorile adevărate ale dezvoltării. Noi avem nevoiede multe lucruri care trebuie repuse pe tapet: avem nevoie de spirit, de lucrutemeinic, de pricepere. Trebuie reluat efortul, nu spun ca nu mai există lucrultemeinic în România, dar aici trebuie să pedalăm",a mai spus Isărescu.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638951-12-29



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

DETECTIV
16 Dec 2010

MASONERIA FIIND "BRANDUL" PREFERAT DE ISARESCU...

Adauga un comentariu

Random image