2018-07-21 23:59


Jumătate din firmele din România direcţionează fonduri către ONG-uri

 |  17:30
Jumătate din firmele din România direcţionează fonduri către ONG-uri

Peste jumătate (54%) dintre companiile din România au direcţionat, în anul fiscal 2014, fonduri pe baza Legii sponsorizării către sectorul non-guvernamental, cel mai căutat domeniu fiind educaţia (26%), iar cel mai puţin prezent sectorul de Mediu (6%), arată un studiu al EY şi Asociaţia ViitorPlus.

Conform cercetării, 45% dintre companii au utilizat până acum varianta achiziţiei de produse de la unităţile protejate în locul plăţii fondului de handicap către stat, scrie Agerpres. Companiile cu venituri de peste 100 de milioane de euro sunt cele care direcţionează în cel mai mare procent fonduri către ONG-uri pe baza legii sponsorizării. Primele trei industrii cu cele mai multe companii care au direcţionat fonduri pe baza legii sponsorizării în 2014, sunt: servicii profesionale (100%), petrol şi gaze naturale (88%) şi IT, software şi internet (80%). Domeniile către care companiile au direcţionat, anul trecut, fonduri pe baza legii sponsorizării, sunt: educaţie (26%), sănătate (22%), protecţie socială (21%), sport (15%), respectiv numai 8% pentru artă şi 6% pentru mediu.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-05

TAGURI: sponsorizări, fonduri, ong





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri









Apa Nova