2016-12-10 20:37

ECONOMIE


Peste 20.000 de clienţi ai BCR au achiziţionat Pachetul de Semnătură Electronică

 |  16:47
Peste 20.000 de clienţi ai BCR au achiziţionat Pachetul de Semnătură Electronică
Banca ComercialăRomană (BCR) a acordat, până în prezent, consultanţă în vederea achiziţionăriide Pachete de Semnătura Electronică la peste 20.000 de clienţi microîntreprinderişi Persoane Fizice Autorizate (PFA), soluţia tehnică fiind oferită împreună cuTrans Sped, a anunţat ieri banca.

Semnăturaelectronică este un instrument modern care de la 1 iulie devine standardobligatoriu pentru toate societăţile comerciale din categoria microîntreprinderilorşi PFA, care sunt responsabile să depună la administraţiile financiaredeclaraţia unică 112.

"Oriceclient BCR poate efectua formalităţile necesare obţinerii unui pachet desemnătură electronică de la Trans Sped, fără nici un cost suplimentar, însucursalele BCR din ţară în care se regăseşte un Consilier Micro dedicat. Aicise pot depune documentele, se fac solicitările şi se acordă asistenţă încompletarea datelor necesare pentru certificatele digitale calificate”, adeclarat Andreea-Luminiţa Porojan, manager al Biroului Dezvoltare Produsepentru microîntreprinderi şi PFA din cadrul BCR.Parteneriatul între BCR şi Trans Sped datează din 2005, "ceea ce pune celedouă companii în avangarda implementării semnăturii electronice înRomânia". Orice microîntreprindere sau PFA din România, client BCR,beneficiază, pe lângă consultanţa specializată oferită, de reduceri de 23% laachiziţionarea Pachetului de Semnatură furnizat de Trans Sped.

TransSped este furnizor acreditat de servicii de certificare calificată de cătreMinisterul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, activând pe piaţaautohtonă din 2004. Serviciile Trans Sped sunt oferite în colaborare cucompania germană TC TrustCenter, lider mondial în furnizarea de servicii decertificare.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639250-07-02



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image