2016-12-11 12:00

ECONOMIE


Premieră în domeniul marketingului bancar şi sportiv: Card BRD personalizat pentru suporterii echipei Dinamo Bucureşti

 |  17:40
Premieră în domeniul marketingului bancar şi sportiv: Card BRD personalizat pentru suporterii echipei Dinamo Bucureşti

Personalizare cu imagini ale fotbalistilor preferaţi, abonament şisoluţie de acces pe stadion - toateîntr-un singur card bancar, oferit de BRD. BRD-Groupe Société Générale şiclubul de fotbal Dinamo Bucureşti le oferă fanilor echipei bucureşteneposibilitatea de a-şi personaliza cardurile bancare cu fotografii alejucătorilor preferaţi sau cu imagini din viaţa echipei favorite, prin intermediulunui nou mijloc de plată - cardul MultiCard Suporter, emis sub însemneleMasterCard.

Noul card permite atât personalizarea, cât şi accesul pe stadion directcu cardul, datorită integrării tehnologiei contactless. Aceste evoluţii seadaugă funcţionalităţilor unui card contactless, dar şi celor binecunoscute aleunui bancar standard (plăţi la comercianţi sau plăţi de facturi la bancomat,retragere de numerar). Cip-ul cardului poate gestiona cu uşurinţă fie unabonament la meciurile echipei Dinamo, fie un portofel electronic ce poateconţine un bilet de acces pe stadion.

Iniţiativa este o premieră în domeniul marketingului bancar şi sportiv,BRD-Groupe Société Générale şi Dinamo încheind primul parteneriat de acest tipdin România.

„Legătura noastră cu sportul este tradiţională. Preţuim sportulromânesc, valorile sale şi pe cei mai mari campioni ai săi. Lansând MultiCardSuporter, dovedim că noile tehnologii cip şi contactless pot avea aplicaţiidintre cele mai diverse, transformând cardul bancar într-un element deidentificare cu echipa favorită. Fireşte, am ţinut cont de faptul că sportul îngeneral - şi fotbalul în special - aduce emoţii şi bucurii în viaţa fiecăruiadintre noi”, a spus Gheorghe Marinel, secretarul general al BRD-Groupe SociétéGénérale.

„Fiecare club îşi doreşte să îşiaducă suporterii cât mai aproape. Acest proiect este o facilitate în pluspentru ei şi ne apropie mai mult de ceea ce înseamnă relaţia club-suporteriîntr-un fotbal civilizat. Urmează să dezvoltăm şi alte facilităţi adiacenteacestui card, cum ar fi un program de reduceri de care să beneficieze posesoriilui”, a declarat Nicolae Badea, preşedintele FC Dinamo.

„Inovaţia s-a dovedit o carte câştigătoare, chiar şi în perioada decriză”, spune Denisa Mateescu, general manager pentru România şi RegiuneaBalcanilor, MasterCard Europe. „Ne bucurăm că după rezultatele bune ale InstantPay, primul proiect naţional contactless, dezvoltat de BRD şi bazat peMasterCard PayPass, plăţile rapide se extind pe stadion. Datorită traficuluimare şi cerinţei de tranzacţionare rapidă, specifice stadioanelor, suntemsiguri că există premise de succes pentru programul BRD MultiCard Suporter.”


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639243-10-25



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image