2016-12-10 16:48

ECONOMIE


Udrea: „Brandul turistic nu poate schimba dintr-o dată soarta turismului românesc”

 |  18:03
Udrea: „Brandul turistic nu poate schimba dintr-o dată soarta turismului românesc”
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,Elena Udrea, a declarat ieri, înainte de plecarea la Shanghai, acolo unde vaavea loc lansarea oficială a brandului de turism al României, că nimeni nu seaşteaptă ca un brand turistic să schimbe dintr-o dată soarta turismuluiromânesc. "Noi sperăm ca acest brand să atragă atenţia asupra României.Sigur, nimeni nu se aşteaptă ca un brand turistic să schimbe dintr-o datăsoarta turismului românesc. Nicăieri în lume nu se întâmplă astfel. Este doarun element în plus, prin care încercăm să convingem turiştii străini săviziteze ţara noastră. Mai avem de lucru la infrastructură, şi ştiţi că noiavem investiţii mari în infrastructura de turism, în infrastructura de drumuri,de utilităţi, dar nici un produs nu se poate vinde fără să-l faci cunoscut. Iarnoi avem nevoie să facem România cunoscută", a declarat Elena Udrea. Ea nua dorit să dezvăluie care va fi noul brand turistic şi nici noullogo,însă a oferit unele detalii. "Este un brand care concentreazăce areRomânia competitiv în acest moment din punct de vedere alturismului.Astăzi, România se califică pe piaţa turismului cunaturaneatinsă pe care o are, cu traseele culturale, cu turismul activ, cu turismulbalnear, cu turismul istoric şi religios, dar, în principal, România esteatractivă cu natura. Natura noastră a reuşit să rămâna neatinsă şi, din acestpunctdevedere, avândîn vedere trendul internaţional pe piaţaturismului, cândtoată lumea merge să facă turism eco,sătrăiascăbio în vacanţă, avem acest avantaj", a spus Udrea.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :638936-09-08



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image