2017-11-25 09:38


Vasile Dîncu, despre proiectul autostrăzii Moldova-Transilvania: Merge mai departe

 |  07:26
Vasile Dîncu, despre proiectul autostrăzii Moldova-Transilvania: Merge mai departe

Vicepremierul Vasile Dîncu a declarat, duminică seara, că proiectul unei autostrăzi între Moldova și Transilvania 'merge mai departe', motiv pentru care va fi inclus în Master Planul pentru transporturi.

'Eu cred că în 2018, atunci când vom aniversa 100 de ani de stat național unitar, munții noștri vor fi străpunși de două artere moderne. Una din sudul țării către Transilvania și alta din Moldova către Transilvania", a precizat vicepremierul, pentru Agerpres.

Ministrul este de părere că dacă „cele două proiecte nu se vor realiza, atunci înseamnă că a trecut un secol degeaba, iar unirea nu este definitivă".

Chestionat dacă Moldova va reprezenta un capitol distinct în viitoarea strategie de dezvoltare a României, vicepremierul a răspuns afirmativ.

„Ocupă un loc important pentru că toată această strategie pe care o concepem are drept principală componentă coeziunea. Încercăm, cu alte cuvinte, să eliminăm cât se poate de mult diferențele mari existente în prezent. De altfel, tocmai eliminarea diferențelor mari de dezvoltare constituie unul din obiectivele mari pe care le vizăm prin noua strategie, beneficiare ale acestei dezvoltări urmând a fi toate zonele țării", a explicat vicepremierul Vasile Dîncu. 


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-01-25

TAGURI: vasile dincu, proiect, autostrada, moldova, transilvania, merge, departe



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


RONI
25 Ian 2016

Mesaj pentru politicienii romani mutanti de la Romania:impuscati-va!
JAF SI LA CFR CALATORI
25 Ian 2016

Actualul director general al CFR Calatori, Iosif Szentes, este unul dintre cei care doresc falimentarea companiei CFR Calatori. Si anul acesta, Iosif Szentes a demonstrat ca nu se abate de la linia sa adica aceea de a-si face datoria catre operatorii privati, numai ca acum nu a facut-o singur ci impreuna cu actualul ministru al Transporturilor Dan Costescu, care pana de curand a fost directorul general al CFR SA. In noul mers al trenurilor tesut de Szentes si Costescu, zeci de trenuri regio ale CFR Calatori (adica personale) destinate in special navetistilor, pensionarilor, elevilor si studentilor au fost transformate in trenuri interregio. In schimb, trenurile operatorilor privati au fost incluse in noul mers cu 5-10 sau 15 minute inaintea trenurilor operate de CFR Calatori ca sa-i fure calatorii de la compania de stat. Mai mult, prin transformarea trenurilor regio in interregio, pretul calatoriei s-a dublat sau chiar mai mult, dar durata de deplasare este aceeasi. Ca sa fie sigur ca CFR Calatori se indreapta catre faliment, Iosif Szentes a mai regizat o ingineria financiara paguboasa pentru compania de stat, dar extrem de benefica pentru operatorii privati. In noul mers al trenurilor dar si pe tabelele de afisaj din gari, au aparut o multime de trenuri interregio la ore cu circulatie maxima, dar la cateva minute dupa aceste pleaca si trenurile operatorilor privati pe aceleasi rute ca ale CFR Calatori. Prin acest mod de acordare a subvenţiilor, operatorii privaţi au încasat anual sume enorme de bani de la Ministerul Transporturilor. Între timp, Valentin Dorobanţu, Vasile Secara si acum Iosif Szentes directorii impuşi politic la şefia companiei CFR Călători, din 2013 şi până în acum, au fost preocupaţi să promoveze interesul operatorilor privaţi de transport persoane. Fiecare dintre aceştia a avut grijă ca în fiecare an să „ţeasă" mersul trenurilor în interesul operatorilor privaţi şi nicidecum al companiei de st
Random image



Ultimele stiri






Apa Nova