2018-12-14 17:32


Codul roșu de la TAROM

 |  12:36
Codul roșu de la TAROM

Directorul general de la TAROM, Werner-Wilhelm Wolff, a anunțat recent că această companie va încheia anul pe profit, deși în acest moment încă sunt pe minus.

”Va fi pentru prima dată după 11 ani în care TAROM va face profit. Și asta în ciuda faptului că prețul pentru kerosen a ajuns la un nivel extrem de ridicat. Anul trecut era 570 de dolari tona de kerosen, iar anul acesta a ajuns deja la 752 de dolari, deși noi anticipam un preț de 700 de dolari”, a subliniat fostul dealer auto din Banat și vicepreședinte al Rotary Club Timișoara, ajuns manager general interimar la Tarom. El susține că investițiile au fost făcute cu cap, iar, pe de altă parte, s-au redus masiv cheltuielile. “Noile avioane Next Generation au transportat deja circa 15.000 de pasageri și se estimează că ele vor aduce încasări totale de 70 de milioane de dolari până la sfârșitul anului viitor. Am scăzut cheltuielile cu transportul angajaților de la 713.000 de euro, la 440.000 de euro. Am renunțat la spațiile închiriate și ne-am mutat într-o clădire deținută de TAROM, făcând o economie de 1,3 milioane de euro pe an”, a precizat Werner-Wilhelm Wolff.

Însă, ceea ce nu spune managerul de la Tarom este faptul că prețul biletelor emise de această companie a crescut foarte mult în ultimul timp față de cele practicate de companiile concurente, iar scandalul pornit recent de la Ministerul Mediului ridică mari semne de întrebare privind managementul de la Tarom. Concret, ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu, a afirmat că toate instituțiile de stat sunt obligate să zboare cu Tarom-ul, dar prețurile sunt cu 40-50% mai mari decât cele practicate pe piață, fapt pentru care, în prima ședință de Guvern, va ridica problema tarifelor impuse de Tarom. Scandalul a pornit de la decontarea unui bilet de avion emis de Tarom pe ruta Timișoara – București, care costat 800 de dolari la business class. Deocamdată, Ministerul Transporturilor trebuie să explice cum de Werner-Wilhelm Wolff - numit la sfârșitul lui noiembrie 2017 pentru un mandat provizoriu de patru luni -, mai este încă manager general, având deja opt luni de interimat deși OUG nr.109/2011 interzice o asemenea inginerie administrativă! Dar, când ești remunerat mai bine decât Dragnea, Tăriceanu și Iohannis la un loc, așa cum este Werner-Wilhelm Wolff, adică cu 45.441 de lei pe lună, poți să declari orice, că nu te va trage nimeni la răspundere. În nici un caz cineva de la Ministerul Transporturilor. De ce? Pentru că tandemul Lucian Șova - Elena Petrașcu a impementat la marile companii de sub tutela ministerului moda numirilor provizorii, atât la nivel de directori de companii, cât și cel la membrilor consiliilor de administrație, așa cum este și cazul Tarom.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-08-02

TAGURI: tarom, wolff, gavrilescu, scandal
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






loading...