2016-12-08 12:03

EDITORIAL


“EU iubesc B”(ăsescu?)

 |  20:30
“EU iubesc B”(ăsescu?)

Nici nu a apucat să câştigebine preşedinţia PDL că Elena Udrea se pregăteşte să ia cu asalt PrimăriaCapitalei. Primele semne potrivit cărora şi-ar dori să privească zilnic ParculCişmigiu de la fereastra biroului de primar general le-a dat luna trecută când acerut OSIM înregistrarea dreptului de proprietate intelectuală pentru patrusloganuri electorale. Chiar dacă într-un viitor îndepărtat se gândeşte şi la eventualeplimbări pe aleile din interiorul Palatului Cotroceni, momentul cel maiapropiat pentru realizarea ambiţiilor sale este Primăria Capitalei. Pentrufiecare dorinţă, Elena Udrea a depus la Oficiul de Stat câte un slogan. Dar cumcampania pentru prezidenţiale este mult prea îndepărtată, sloganul “EU iubescB” va fi primul aruncat în joc.

Multe minţi vor fifost stoarse până la descoperirea formulei care să exprime cât mai bine ambiţiilesale politice. Litera “B” se spune că vine de la Bucureşti, lăsândelectoratului posibilitatea să-şi dea frâu liber imaginaţiei. “B” poate săsugereze şi iniţiala purtată de numele preşedintelui României. “EU iubesc B”,ca şi cum ar vrea să confirme ce toată lumea bănuieşte de mult. Dând-o pe seamaunei glume cu aluzie idilică, Udrea speră să-i atragă, alături de puţinii săisusţinători, pe locuitorii Capitalei ce odinioară l-au ales primar pe Traian Băsescu.Practica a demonstrat că alegerea unui primar nu o poate face partidul, ci câştigăcel care a făcut ceva pentru comunitatea lui, pentru cât de gospodar a fostpentru comună sau oraş oamenii vor şti să-l aprecieze. Ăsta este adevăratul votuninominal. Restul sunt voturi politice. Vasile Blaga, chiar dacă a avutpartidul în spate, bucureştenii nici nu s-au uitat la el. Elena Udrea, chiardacă se agaţă de Băsescu, pornind de la invenţia sloganului, locuitoriiCapitalei trebuie să afle ce va fi în stare să facă pentru ei frumoasa blondă.Altceva decât să fie pusă la punct cu ultimele noutăţi în materie de modă. Dacăla capitolul prezenţă, afişare de spoturi publicitare a excelat mereu, timpulva demonstra dacă EU a fost doar un produs comercial bine ambalat. Ca o cutieprinsă cu multe funde din care, atunci când o deschizi, sare de pe un resort cutotul altcineva: “B”.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638951-11-13



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

SILE
07 Dec 2010

Speculatii poate face oricine. Problema e ca daca si viitorul primar va fi ales cu o prezenta la vot de sub30%, legitimitatea lui va fi tot atit de mare.E trist sa vedem si la d-na Udrea acelas apetit pentru lozinci ca la fostii activisti PCR. O zi buna!
@SRI
07 Dec 2010

Doamna Elena Udrea mai bine depunea la OSIM - Oficiul de Stat, înregistrarea dreptului de proprietate intelectual? pentru urmatorul slogan care este deja cunoscut de catre votantii sai portocalii si anume “EU iubesc BANII” .

Adauga un comentariu

Random image