2018-05-23 17:36


Stresanta calitate

 |  18:38
P24

Ne scade calitatea serviciilor în fiecare zi şi nimeni nu vede asta. Firmele de telefonie, cele de cablu, operatorii de energie sau cei de termoficare şi-au menţinut, unele chiar şi-au redus serviciile fără să fi operat vreo scădere la facturi. Până şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) iese tot mai rar cu analize, studii sau cazuri în care să ne arate că îi pasă de calitatea serviciilor pe care le primim în calitate de consumatori. Ca şi Poliţiile Locale, şi ANPC aşteaptă sesizări de la cetăţeni, de parcă nu ar trăi pe aceleaşi meleaguri, nu s-ar izbi de aceleaşi probleme.

Pentru ANPC, procedura autosesizării nu există, iar abuzurile continuă şi se înmulţesc asupra cetăţenilor. Operatorii de telefonie, mai întâi din spirit de economie la hârtie, apoi din economie la cheltuieli, nu mai emit facturi, ceea ce crează probleme la plată, mai ales că nu toată lumea încasează bani pe card, alţii neavând acces la internet. Un alt serviciu suspendat de operatorii de telefonie este cel prin care clientul era informat câte minute a consumat din pachetul pe care îl cumpărase. Acest lucru a permis înmulţirea abuzurilor, adesea facturile fiind superumflate. Cele mai frecvente sunt la Vodafone, care menţine contractele abuzive de doi ani, bătându-şi joc de clienţi şi ameninţându-i când îşi exprimă dorinţa de a se muta la alt operator de telefonie, înainte de expirarea contractului. La rândul lor, operatorii de cablu se ţin numai de publicitate şi deloc de calitatea serviciilor. În funcţie de lăcomia patronilor, pachetul contractat se modifică la bunul lor plac, fără să anunţe clienţii. Ei cred că o compensare de o lună sau două în plus, cu nişte posturi fără rating, este destul ca să radă alte câteva canale din grila clientului. Cât despre întreruperile de curent, astea sunt la ordinea zilei, căci investiţii în modernizare nu s-au mai mai făcut demult. La regia de termoficare, lucrurile stau ca întotdeauna. Apa caldă şi căldura sunt furnizate în funcţie de hărnicia celui care vrea ca agentul termic să ajungă în casele oamenilor la o anumită temperatură. Dar valoarea facturilor este la fel de bogată, chiar dacă duşul zilnic este făcut cu apă aproape rece. Faptul că ANPC nu reacţionează prin autosesizare faţă de problemele noastre zilnice, ne face să-l introducem în aceeaşi categorie: a serviciilor tot mai proaste la preţ prea mare.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2016-11-20

TAGURI: protectia consuamtorului, anpc, servicii, firme, telefonie





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri







Apa Nova