2016-12-08 18:28

EVENIMENT


Call center anticorupție

 |  14:35
Call center anticorupție

Directorul general al Direcţiei Generale Anticorupţie (DGA), chestorul de poliţie Jănică Arion-Ţigănaşu, a declarat că va fi introdus un sistem call center pentru semnalarea faptelor de corupţie din ţară.

„Noi vrem să crească vizibilitatea structurii pentru ca cetăţeanul să capete încredere şi să vină deschis să denunţe orice act, fapt de corupţie, pentru ca vinovaţii să fie traşi la răspundere. Pe această cale dezvoltăm un sistem call center cu telefonie gratuită din orice sistem de telefonie la orice oră. Acum este tel verde, va fi call center. Vom primi apeluri despre fapte de corupţie din orice sistem şi în măsura în care ele nu sunt de competenţa noastră le vom direcţiona online unităţii competente”, a declarat Ţigănaşu. Şeful DGA a precizat că, după anunţarea unui caz de corupţie, trebuie stabilite procedurile pentru organizarea flagrantului, iar printr-un asemenea sistem se capacitează structura DGA cu procurorul şi se pot lua măsuri. Acesta a mai precizat că s-a iniţiat un proiect care acordă DGA posibilitatea de a interveni şi în cazurile care privesc administraţia publică locală.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639259-02-13



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image