2016-12-03 23:56

EVENIMENT


De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW

 |  16:35
De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW

Patrupersoane au murit, iar alte trei au fost rănite, în urma unui accident rutierprodus vineri, în Bucureşti, în care a fost implicată o ambulanţă a DivizieiMedicale din cadrul firmei de pază BGS. În ambulanţă erau patru pacienţi careerau transportaţi de la Spitalul Pantelimon, unde tocmai făcuseră dializă,potrivit Biroului de presă al Brigăzii de Poliţie Rutieră.

Accidentuls-a produs după ce un autoturism BMW, în care erau două persoane, a luat greşito curbă, a intrat pe contrasens şi s-a ciocnit cu ambulanţa. Unii martori susţincă şoferul BMW-ului a încercat să evite un pieton care traversa strada prin locnepermis.

Toţicei patru pacienţi au murit, iar cele trei persoane rănite sunt şoferulambulanţei şi pasagerii din BMW. Aceştia din urmă au fost descarceraţi depompieri şi duşi la Spitalul de Urgenţă Floreasca, starea lor fiind destul debună şi stabilă.

Pasageriimorţi nu purtau centurile de siguranţă, deşi şoferii acestor maşini suntinstruiţi să le ceară tuturor acest lucru. "Şoferii noştri sunt instruiţisă ceară tuturor celor pe care-i transportă la şi de la spital să-şi punăcenturile de siguranţă, însă unii dintre pacienţi refuză, fie pentru că pur şisimplu nu vor, fie pentru că, suferinzi fiind, nu suportă să le poarte. Pentrudrumurile în oraş, şoferii nu-i pot obliga, aşa cum fac la drumurile din afaraoraşului, unde am avut cazuri când şoferii noştri nu au pornit de pe loc pânăcând cei transportaţi nu şi-au legat centurile", a declarat pentru Mediafax,Bogdan Oprea, patronul BGS. El a mai spus că şoferul ambulanţei a suferitleziuni mult mai uşoare decât cei decedaţi "tocmai pentru că purtacentură". "Pe angajaţii mei îi pot obliga să poarte centuri, peclienţi nu, din păcate, pentru că legea nu obligă pasagerii la purtareacenturii de siguranţă în oraş", a declarat Oprea.

Acestaa precizat că maşina care-i transporta pe pacienţi circula regulamentar,"cu viteză de maximum 30 de kilometri la oră", şi, în plus, eraechipată corespunzător pentru iarnă. Întrebat de ce maşina nu era echipată cusirenă şi girofar, Oprea a explicat că maşina nu era una de intervenţie, ci unade transport, astfel că, prin lege, nu avea dreptul să aibă astfel deechipamente. "Regretăm profund incidentul, însă nu ne reproşăm nimic.Şoferul nostru a respectat întru totul legea, iar asta se va demonstra", amai spus Oprea.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638952-03-19

Mai multe imagini:
De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW
zoom
De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW
zoom
De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW
zoom

De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW
zoom
De la dializă, la IML. Patru bolnavi au murit după ce ambulanţa BGS a fost spulberată de un BMW
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image