2017-10-21 06:21

Iohannis CRITICĂ dezvăluirile colonelului Dragomir: ”E o campanie CIUDATĂ”

|  20:10

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat joi că aşa-zisele dezvăluiri ale fostului colonel SRI Daniel Dragomir nu afectează credibilitatea vreunei instituţii, deoarece, în cazul acestuia, nivelul de credibilitate este foarte mic, el plecând din Serviciu ca urmare a unor probleme penale.

”Mi se pare o campanie ciudată. Nu am urmărit în detaliu fiindcă nu urmăresc astfel de cancan-uri, dar nu cred că afectează credibilitatea vreunei instituţii, ba chiar când am rugat pe cineva să se informeze cine este acest fost angajat al SRI mi s-a spus că omul a plecat din SRI din cauza unor probleme penale, dosare penale şamd. Nivelul de credibilitate, după părerea mea, este foarte mic", a spus Iohannis, citat de Agerpres.

Ultima modificare in data de :2017-09-24

TAGURI: iohannis, dezvaluiri, colonel, sri, dragomir

CUCUVEAUA ROZ-BOMBON
21 Sep 2017

probleme penale.....adica MAFIA SILBERSTEIN-RECIPLIA-BLACK CUBE.....care a condus din umbra 27de ani Romania Iar acest colonel SPAGO-MIR probabil ar fi fost cel putin ministru daca in 2014 mafia castiga presedintia Romaniei...la ora asta e doar un pacalici ambulant pe la haznalele lui Ghitza-TV.....ei nu vor sa creada ca le-a apus vremea...foarte bine...sa-si cumpere calendare cu 2017...anul in care se vor duce la dRACU au finantat din umbra terorismul international si au dat chix....vai de mamaliga lor ce o sa pateasca..geamantane de bani prin Irak cu Omar Haissam si prin Dubai cu Udrea si Ghita......se intorce ea roata istoriei as a fost intotdeauna
VERESTIUC GHEORGHE
21 Sep 2017

Daniel Dragomir a plecat de buna voie cand a vazut ca fraele tarii sunt luate de Coldea si statul "paralel" asa ca domnule sef de stat ales pe facebook delapidator si traficant de copii romani pentru organe mai lasa gluma pe alta data ca lumea nu este proasta si isi da seama cine are dreptate