Ministrul Justiției anunță un nou PROTOCOL. Sunt în joc onorariile avocaților
2018-08-17 04:32


Ministrul Justiției anunță un nou PROTOCOL. Sunt în joc onorariile avocaților

 |  23:51
Ministrul Justiției anunță un nou PROTOCOL. Sunt în joc onorariile avocaților

Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a anunţat vineri, că ministerul a început procedurile procedurile pentru încheierea unui nou protocol între Ministerul Justiţiei, Ministerul Public şi Uniunea Barourilor, document în baza căruia să fie actualizat şi standardizat cuantumul onorariilor pentru serviciile prestate de avocaţi.

"Astăzi, când vorbim, cuvântul protocol este deformat. Cuvântul protocol are o anumită conotaţie specifică. Dar vă asigur de faptul că am demarat procedurile pentru încheierea unui nou protocol între Ministerul Justiţiei, Ministerul Public şi Uniunea Barourilor, un nou protocol în care să fie parte şi Ministerul Public, în care să actualizăm şi să standardizăm cuantumul onorariilor pentru serviciile pe care le prestaţi", le-a spus Tudorel Toader celor prezenţi al Congresul avocaţilor, transmite News.ro.În ceea ce priveşte disputa privind legalitatea Baroului Constituţional, care durează de mai mulţi ani, Toader i-a felicitat pe membrii Baroului pentru modul în care au gestionat situaţia privind înfiinţarea baroului paralel.

"Eram judecător la vremea respectivă la curte. De atâtea ori am văzut şi am participat la judecarea unor cauze având ca obiect existenţa, activitatea respectivului barou. Vă felicit pentru modul în care aţi gestionat şi că în felul acesta aţi conservat exclusivitatea exercitării profesiei de avocat", a mai spus Toader.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-04-20

TAGURI: ministrul justitiei, protocol, onorarii, avocati





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


ANONIM
21 Apr 2018

CORUPTIA DIN SISTEMUL JUDICIAR SE DATOREAZA: Negocierea de catre justitiari ( AVOKKTI) a incadrari juridice si a celeritatii solutionarii dosarelor; - Crearea unor clanuri care, zadarnicesc infaptuirea actului de justitie prin sustragerea, ascunderea, substituirea sau distrugerea probelor si gestionarea jocurile de interese realizate in combinatie de grefieri, avocati, notari publici, politisti, procurori, judecatori, experti, persoane din structurile de informatii si oameni politici; - Crearea de structuri judiciare piramidale din personal ce manifesta obedienta fata de anumite grupuri de interese sau organizatii (politice ori apolitice); - Crearea unor proceduri judiciare cu continut confuz, echivoc, care faciliteaza emiterea de speculatii in favoarea infractorilor sau faptuitorilor. (“Persoana care ajuta un hot la savarsirea de infractiuni, se numeste COMPLICE si este pedepsit pentru asta. Daca o alta persoana ajuta acelasi hot dupa ce a savarsit fapta, la ascunderea adevarului se numeste AVOCAT si este platit pentru asta » ceea ce constituie o mare aberatie sau CIUDATENIE JUDICIARA ); In aplicarea actului de justitiei s-a ajuns si la situaţia reala in care, legalul este socotit ilegal si invers. LEGEA ESTE RESPECTATA TOCMAI CA BARIERA numai de “boi”, „leii” sar peste ea, iar „cateii” trec pe sub ea. Solutionarea unor cazuri penale in care sunt implicati “leii”(oameni politici, guvernanti, capi ai lumii interlope) actiunea imediat este categorisita de restul grupului de interese ca fiind vorba despre dosare politice folosindu-se tot felul de mijloace pentru intoxicarea opiniei publice la care isi aduce aportul substantial si coruptia din presa. - Indicatorii de baza ce caracterizeaza eficienta sau randamentul sistemului judiciar romanesc, celeritatea solutionarii dosarelor, numarul cazurilor cu amanari si schimbari de solutii precum si procentajul rechizitoriilor finalizate cu condamnari, reliefeaza din nefericire
ANONIM
21 Apr 2018

CORUPTIA DIN SISTEMUL JUDICIAR SE DATOREAZA: Indicatorii de baza ce caracterizeaza eficienta sau randamentul sistemului judiciar romanesc, celeritatea solutionarii dosarelor, numarul cazurilor cu amanari si schimbari de solutii precum si procentajul rechizitoriilor finalizate cu condamnari, reliefeaza din nefericire pentru democratia romaneasca post-decembrista si justitiabili O STARE DE FAPT CATASTROFALA ce ilustreaza realizarea unor cheltuieli judiciare enorme din banul public fara nici o justificare. Din analiza valorilor anuale a indicatorilor mentionati rezulta ca prin politicile adoptate (de factori de decizie extrem de subiectivi cu scopuri ascunse si interese de clan sau de grup) in cadrul sistemului judiciar nu s-a dorit emanciparea sau adaptarea acestuia la cerintele si valorile noului sistem social democratic. Valorile anuale ale indicatorilor statistici mentionati mai arata ca sistemul judiciar este (un amalgam) afectat grav si sub aspectul organizarii institutionale, al functionarii structurilor, al procedurilor interne de lucru utilizate si al gestionarii resurselor (financiare, umane si materiale). Populatia Romaniei in stadiul in care se afla dupa 28 de ani de la evenimentele din 1989 ARE NEVOIE MARE DE DREPTATE “ca necesitate sociala obiectiva” si nu de justitie ca sistem de drept ce functioneaza ca o platforma de aranjamente ale intereselor clasei politice dominante. Pentru eliminarea deficienţelor existente in aplicarea JUSTITIEI in Ro este necesară, DEPOLITIZAREA (decuplarea ei de sistemul politic ticalosit) sau respingerea amestecului deciziei politice in functionarea sistemului judiciar. Drept urmare normele ce reglementează “compoziţia” Curţii Constituţionale a României(CCR) şi a Consiliului Superior al Magistraturii(CSM) precum şi unele proceduri judiciare trebuie revizuite astfel: A. Pentru normalizarea activităţii C.C.R. se impun următoarele modificări; - nr. membrilor să
ANONIM
21 Apr 2018

CORUPTIA DIN SISTEMUL JUDICIAR SE DATOREAZA: A. Pentru normalizarea activităţii C.C.R. se impun următoarele modificări; - nr. membrilor să fie mărit de la 9 la 11, vârsta acestora să nu depăşească 65 de ani; - membrii să fie alesi pentru o perioadă de cel mult 5 ani, un singur mandat; - 8 din nr. total de 11 membrii, să fie desemnaţi de către cele 16 Curţi de Apel din România (prin unul din algoritmii existenti, fie primele 8 C.A. în primul mandat şi urmatoarele 8 în al doilea mandat, fie grupate câte două Curţi de Apel să-şi desemneze în comun cate un candidat de fiecare data), 1 candidat să fie desemnat de I.C.C.J. şi 2 din partea senatelor Universităţilor de Drept din Romania care se clasează în primele 2 locuri oferite de numărul mai mare de absolvenţi admişi la I.N.M. în ultimii 5 ani; B. Componenţa C.S.M. trebuie sa asigure “conectarea sau racordarea” justiţiei la nevoia socială de dreptate si ordine publică firească. Pentru aceasta este necesar ca cei 25 de membri să fie aleşi pe un termen de 3 ani, un singur mandat (unii cu prezenţă permanentă-funcţie de nevoile impuse de buna funcţionare a structurii, alţii doar atunci când sunt necesare, consultări, dezbateri ori adoptari de hotărâri în plen). Din motive de obiectivitate si eficienta se impune ca structura C.S.M. să aibă urmatoarea componenţă; - 14 jurişti competenti si integri (situaţi pe funcţii de execuţie sau de comandă cu o vechime de cel puţin 5 ani în structurile respective) desemnaţi de către colegiile de conducere din fiecare minister şi de catre liderii de sindicat ; - 2 şefii ai direcţiilor de personal (cadre) din M.J. şi respectiv din Parchetul General; - 3 membrii desemnaţi de colegiile de conducere ale Poliţiei Romane, S.R.I. şi S.I.E.; - 1 membru desemnat de forul superior al
ANONIM
21 Apr 2018

- 1 membru desemnat de forul superior al I.N.M.; - 1 membru din partea Uniunii Barourilor de Avocaţi din România; - 2 membri desemnaţi de Universităţile de Drept din România care se clasează în primele 2 locuri datorită numărului mai mare de absolvenţi admişi la I.N.M. în ultimii 5 ani; - 1 membru marcant desemnat de Clubul Roman de Presă; - 1 membru desemnat de instituţia Avocatul Poporului a cărui rol activ în societate lipseşte cu desăvârşire, deoarece are un statut confuz competenţele sale nu sunt clar delimitate, administrative sau de justiţie. Inspectiile judiciare pentru judecatori si procurori din C.SM. trebuie sa ramana cu acelasi statut existent in prezent. - Sisitemul judiciar romanesc se poate eficientiza, FARA A SE APLICA MAI MULTE FAZE ALE PROCESULUI JUDICIAR, si FARA FOLOSIREA INSTITUTIEI AVOCATULUI prin infaptuirea justitiei cu obiectivitate si celeritate precum si cu cheltuieli minime, NUMAI aplicand modelul Sistemului de Justitie CANADIAN, a Tribunalului Electronic, bazat pe stiinta ciberneticii judiciare. Completul de judecata este format dintr-un IT-ist sau cibernetician instruit si din punct de vedere ala cunostintelor juridice, un judecator ce detine si cunostinte IT si un calculator performant cu softul adecvat. Dezvoltarea aplicarii “institutiei JUDECATORULUI DE INSTRUCTIE” are efecte benefice deosebite .
Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...