2017-01-24 19:26


UPDATE. Zeci de pasageri ţinuţi patru ore “captivi” într-un avion Wizz Air

 |  11:09
UPDATE. Zeci de pasageri ţinuţi patru ore “captivi” într-un avion Wizz Air

O cursă Wizz Air care ar fi trebuit să decoleze la ora 06.00 dimineaţă de pe aeroportul Otopeni cu direcţia Roma nu şi-a luat zborul nici măcar la ora 10.00. Zeci de oameni sunt “fierţi” în mijlocul iernii că nu pot ajunge la destinaţie la ora prevăzută.

UPDATE 12.03 Compania aeriană ungară low-cost Wizz Air a anunţat luni că zborul de pe ruta Bucureşti-Roma, care trebuia să decoleze la ora 06.00, a întârziat cinci ore din cauza unei inspecţii tehnice neprevăzute. Wizz Air a alocat o altă aeronavă care să opereze zborul. Aeronava a decolat la ora 11:00, după 5 ore întârziere. Iniţial a fost vorba de probleme la bagaje, apoi cu o uşă îngheţată, pentru ca într-un final doi pasageri să se ia la harţă, fapt confirmat şi de reprezentanții aeroportului Henri Coandă.

„Zborul era programat pentru ora 6:00. La început, probleme cu bagajele, încurcate la cală, problema s-a rezolvat după o oră. Apoi a înghețat una dintre uși, au venit la fața locului niște echipaje. Inginerul nu știa ceea ce trebuia să facă, a venit cu două ore întârziere, singur, și abia după trei ore restul echipei. Sunt copii mici care de patru ore au stat jos, n-au băut, n-au mâncat, plecați cu noaptea-n cap, oameni care au venit din Piatra Neamț, Iași, Brașov. Așteptăm noutăți. Acum ne-au adus din nou în aeroport, Responsabilii companiei spun că nu e vina lor, atâta tot. Acum suntem in aeroport, Dacă sunăm la Wizz Air, nu răspunde nimeni, cheltuim zeci de euro”, a declarat la digi24.ro Cătălin Voinea, unul dintre pasagerii cursei de Roma.

Acesta a confirmat şi el la rândul său conflictul dintre doi pasageri, care ar fi durat circa două minute: „Da, fost o mică încăierare între doi pasageri care a fost oprită de toți ceilalți pasageri. Încăierarea a durat un minut, două. Banii, în teorie, putem să-i luăm înapoi după trei ore, numai că toți vrem să ajungem acasă, toți cu muncă, facultăți. Ne pierdem locul de muncă, pentru ce?! Nu sunt în stare să ne asigure un zbor liniștit. Înțeleg o oră de întârziere, dar nu patru. Noi nu trebuia nici să avem acces la acest avion, era stricat înainte să urcăm. Stewardesele au fost foarte OK ca persoane, ne-au dat apă, însă mâncare n-aveau voie pentru că trebuia să plătim”. 

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2017-01-09

TAGURI: wizz air, roma, pasageri, aeroport henry coanda



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image