2016-12-09 05:55

EXTERNE


Agentul publicitar no. 1

 |  21:00
Agentul publicitar no. 1

Primul ministru Boc şi Guvernul României sunt în acest moment agenţi publicitari pentru diferite produse comerciale. 

Premierul a apărut miercuri purtând un tricou inscripţionat cu numele producătorului de anvelope Pirelli. Nu este un gest singular. În trecut, Emil Boc a mai promovat automobilul Dacia sau iPad-ul (Apple). Ziarul „Puterea“ vă prezintă astăzi câteva fotografii oficiale ale Guvernului, din sediul Palatului Victoria, acolo unde se iau decizii economice importante, dar se şi face reclamă mascată unor produse de larg consum. În ţările civilizate acest lucru nu se întâmplă. Pentru exemplificare, vă prezentăm cazurile SUA, Franţa, Israel şi Japonia.

Reclamă la Coca-Cola

Aproape toate fotografiile de la şedinţele de Guvern pe care pagina oficială de internet a Guvernului () ni le pune la dispoziţie abundă în imagini cu sticlele Coca-Cola şi Dorna prezente pe mesele miniştrilor. Iar nimeni din Guvernul României nu se oboseşte să scoată etichetele de pe sticle, sau măcar să le blureze în fotografiile oficiale ale instituţiei.

Cum e la alţii

Spre deosebire de Emil Boc, preşedintele SUA, Barack Obama, nu face reclamă la apă minerală şi suc. În întâlnirile şi şedinţele de la Casa Albă băuturile se servesc în pahare, sau în sticle care nu au etichete. La fel în Italia, Israel sau Japonia. Şi preşedintele francez, Nicolas Sarkozy, se fereşte să facă publicitate unor produse comerciale. E de-ajuns să consulţi site-ul oficial al preşedinţiei franceze, , sau cel al preşedintelui american, , ca să descoperi că în întâlnirile oficiale, serviciul de protocol desface etichetele de pe sticlele cu răcoritoare.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639259-02-12

Mai multe imagini:
Agentul publicitar no. 1
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image