2016-12-11 00:37

MONDEN

Chiar dacă top modelul nu era acasă... Dana Săvuică a vizitat-o pe Claudia Schiffer în Mallorca

|  17:38

Recentîntoarsă dintr-o vacanţă romantică petrecută alături de soţul ei în Palma deMallorca, Dana Săvuică ne-a povestit că, pe superba insulă, a avut ocazia săviziteze zonele unde se află locuinţele unor celebrităţi precum ClaudiaSchiffer, Rafael Nadal şi Michael Douglas. Chiar dacă VIP-urile nu erau peacasă în ziua în care românca a trecut pe acolo, Dana spune că s-a îndrăgostitde tărâmurile spaniole şi că a avut parte de o aniversare de vis a celor 17 anide căsnicie cu Răzvan.

Dacăunele vedete nici măcar nu şi-au făcut încă planuri de vacanţă, Dana Săvuicăs-a şi întors deja din primul concediu pe vara asta. Vedeta a petrecut înMallorca, împreună cu soţul ei, Răzvan, căci cei doi au vrut să sărbătoreascăîn doi 17 ani de la nuntă. “Tocmai ce ne-am întors din vacanţa pe care o facemde fiecare dată în jurul datei de 19 iunie, când sărbătorim ziua nunţiinoastre. Am fost în Mallorca, un loc de vis pe care îl recomand din totsufletul. Am ales să mergem pe un pachet all-inclusive promovat de agenţiileturistice româneşti. Am stat într-o staţiune în apropiere de Palma, la C'anPastilla, dar am vizitat capitala pe bicicletă şi toată insula cu o maşinăînchiriată. Am vizitat casele vedetelor internaţionale din diferitele staţiunisuperbe. Claudia Schiffer e în Camp de Mar, tenismanul Nadal în Porto Cristo,Michael Douglas în Valdemossa. Am ales Mallorca întrucât acolo s-a desfăşuratidila dintre scriitoarea Aurore Dupin, alias George Sand şi compozitorul FredericChopin”, ne-a povestit Dana.

Vedeta arevenit în ţară cu forţe proaspete şi e gata să se întoarcă la afacerile sale. “Am dezvoltat un business defamilie. În afară de agenţia de modele pe care o conduce soţul meu, am lansatun departament de events şi PR. De acesta mă ocup eu, pentru că are de a facecu numele şi relaţiile mele. Lucrez pe un segment de nişă, am clienţi dindomeniul hotelier, spa-uri, restaurante de lux, obiecte sanitare,evenimentede modă şi artişti de muzică, campanii de mediu, sociale şi de turism. Sunt vicepreşedintele Asociaţieide Promovare a Obiectivelor Turistice – APOT şi membru fondator al Asociaţieide Turism a Bucureştiului. Mă interesează să dezvolt activităţi care vorpromova constant capitala şi ţara”, a declarat Dana Săvuică, pentru “Puterea”.

“Nu ne permitem să ne jucăm cubanii”

Înperioada aceasta, aproape nimeni nu se mai aventurează în investiţii majore,însă Dana spune că a fost mereu atentă în ce priveşte afacerile sale şi alesoţului său. Mai mult, blonda este sigură că profitul nu se va lăsa prea multaşteptat. “Am avut o perioadă în care am investit în imobiliare, dar am ales cugrijă locurile. De exemplu, am văzut care sunt zonele de top unde s-ainvestitîn infrastructură şi economie, locurile care sunt vizitate demulţi turişti, cele care au în apropiere un monument istoric etc. Vreau sădezvolt acele achiziţii prin proiecte cu fonduri UE şi să atrag promovarepentru zona aceea, care implicit va ridica nivelul investiţiei mele. Chiar şiacum, pe timp de criză, am ales să investim într-un apartament în ansamblulrezidenţial Colina Marei, din Sinaia.

Este oinvestiţie în viitorul copilului nostru, precum şi una ce ne va aduce un venitpasiv pe termen lung, prin închirierea apartamentului în regim hotelier.

Am alesmuntele, întrucât este sezon tot anul, iar Sinaia este o staţiune montanăelegantă, foarte aproape de Bucureşti. Am ales acest ansamblu rezidenţial, pentrucă am luat linie de credit de la dezvoltator pe 5 ani, iar ansamblul esteproiectat cu mult bun gust, finisaje de calitate, camere spaţioase, luminoase,am tot confortul. Nu ne permitem să ne jucăm cu banii, tocmai de aceea suntemfoarte atenţicu investiţiile pe care le facem”, ne-a mai spus Dana.

Întrebatăîn ce proiect şi-ar investi banii fără teama că îi va pierde, vedeta ne-arăspuns: “Aş investi, de asemenea, într-un restaurant în centrul vechi alBucureştiului. Este o afacere sigură. Ştiu planurile de dezvoltare ale zonei şiva fi extrem de atractiv şi profitabil pentru toată lumea”.