2016-12-10 22:36

MONDEN


CINEMA: 20.00, Cinema Studio - “Metrobranding”

 |  18:12
CINEMA: 20.00, Cinema Studio - “Metrobranding”

Dacă "vesticii" erau obişnuiţi săaleagă dintre sute de branduri, în România oamenii trăiau o cu totul altăexperienţă: o singură marcă pentru fiecare produs. De aici şi importanţa pecare aceste monobranduri au avut-o în vieţile celor care le realizau, dar şi acelor care le foloseau. Metrobranding spune povestea destinului spectaculos alcelor şase branduri, altădată vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa,tenişii de Drăgăşani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni şimaşina de cusut Ileana.Au apărut aproximativ în acelaşi timp, odată cuindustrializarea socialistă şi în timp ce, în jurul fabricilor care leproduceau, răsăreau oraşe peste noapte, brandurile respective deveneau obiectede cult în visele şi în viaţa de zi cu zi a fiecărui român. Ce s-a ales dedestinul lor, de oamenii din jurul lor şi de micile oraşe industriale pe carele susţineau? Există viaţă după moarte pentru mărcile socialiste? Filmările auavut loc în oraşele care le produceau, şi care au împrumutat până şi numelelor. Altădată mândria României socialiste, acestea şi-au pierdut completidentitatea, odată cu dispariţia produselor.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639247-01-29



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image