2016-12-10 07:06

MONDEN


Cum să fii slabă de sărbători

 |  18:31
Cum să fii slabă de sărbători

Antrenoarea vedetelor oferă câteva recomandări pentru masa de sărbători: „Pentru Crăciun, putem apela la curcan sau vită pentru a reduce din conţinutul de grăsimi. De exemplu, sarmalele se pot face din amestec de pulpă de porc şi vită, fără grăsime animală adăugată sau afumătură.

În plus, se pot prepara mai sănătos, prin fierbere în apă şi suc de roşii. Putem asocia friptura cu salate de legume în locul cartofilor prăjiţi sau la cuptor. Friptura de curcan la cuptor este o alternativă foarte bună la friptura de porc, iar salata de boeuf poate fi făcută cu maioneză de casă cu conţinut redus de ulei. De asemenea, e indicat să preparăm piftia din carne de curcan şi nu de porc şi să adunăm grăsimea în exces de pe suprafaţa gelatinei. Prăjiturile pot fi completate cu fructe de sezon precum portocale, mandarine, ananas şi papaya, care ajută la eficientizarea digestiei. Este important să ne ferim de junk food-ul de post: şniţele de soia cu aromă de porc, burgerii vegetali şi celebrii covrigi”, declară Cori Grămescu.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639269-01-14

TAGURI: cori_gramescu, sarbatori, sarmale, craciun



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image

Citeste si...

România pierde anual 830 milioane de euro și 26.000 de locuri de muncă Se apropie perioada sărbătorilor și milioane de cumpărători din cele 28 de state ale Uniunii... 06 Dec 2016 | (0)
Se aprind luminițele de Crăciun în Capitală Luminile de sarbatoare din Bucuresti vor fi aprinse joi 1 decembrie, ora 19.00, din Piata... 01 Dec 2016 | (0)