2016-12-08 20:29

MONDEN


Facebook, PR gratis pentru vedete

 |  19:43
Facebook, PR gratis pentru vedete

Multe dintre vedetelenoastre ar trebui să-i trimită o scrisoare de mulţumire lui Mark Zuckerberg,devenit cel mai tânăr miliardar din lume, după ce a creat reţeaua desocializare Facebook. Astăzi, dacă nu-ţi permiţi un PR sau îţi doreşti maimultă expunere decât îţi poate oferi agentul tău, îţi deschizi un cont peFacebook. Prin intermediul lui, poţi face scăpate informaţii sau fotografii picantepentru orice vizitator, dar mai ales pentru ziarişti. Fie că ai un subiect debârfit cu amica ta, fie că te-ai pozat pe plajă semi-dezbrăcată sau te-aidespărţit de iubit, tot ce trebuie să faci este să scrii pe „wall” şi gataştirea. Gratis!

O lege nescrisă din showbizspune că orice artist care se respectă are obligatoriu un agent responsabil derelaţia cu presa. Dar, cum în România avem puţini artişti şi multe vedete, acesteapreferă variante mai puţin costisitoare pentru a se menţine în atenţiapublicului. Te-ai întâlnit cu Pamela Anderson şi starleta s-a obosit să facă opoză cu tine? Nu te sună nici un ziarist să te întrebe ce mai faci, iar ţieţi-e jenă să te dai mare direct, telefonând unui amic din presă? Soluţia: scriepe „wall” şi postează repede şi poza! Ziariştii sunt pe fază şi nu vor întârziasă publice câteva rânduri despre isprava ta. Eşti o divă trecută de 40 de anişi vrei să arăţi ţării întregi că n-ai celulită şi nici nevoie de Photoshop? Ştiice ai de făcut: pozează-te în costum de baie, pe un iaht, undeva şi încarcăfotografia pe „wall”! Garantat, vei apărea în toate ziarele mondene şi, ce-imai important, nu te costă nimic.

Ce face Oana Lis când nuo mai caută nici un ziarist?

Cu bună-ştiinţă, omulţime de VIP-uri autohtone îşi lasă „peretele” („wall”, engl., pagina de comunicarea utilizatorului, n.r.) de Facebook vizibil pentru vizitatorii profilurilorlor, vizitatori care, de foarte multe ori, se întâmplă să fie ziarişti. Eadevărat că unele dintre vedete nu par să aibă nici un interes în a apărea înpresă graţie activităţii lor pe Facebook. Ca dovadă, nici nu posteazăinformaţii care s-ar putea transforma în ştiri de tabloid. Altele, în schimb,lasă impresia că strigă din rărunchi „presă, presă, uite ştirea, neamule!”. Cândpe Oana Lis nu o mai caută nici o ziaristă, ce poate face soţia fostului edilal Capitalei? Evident, scrie ceva pe Facebook, eventual că a căzut pe scări şişi-a luxat glezna. Poate dormi apoi liniştită, căci a doua zi, gazetelecolorate vor fi consemnat cu sârg trista întâmplare. Dacă nici unui jurnalistde bulevard nu-i trece prin cap să-i ceară poze din vacanţă Adelinei Vârciu, ceface fosta nevastă a fostului cântăreţ de manele? Le pune pe Facebook, logic, casă le poată prelua toată lumea, să nu existe supărări şi să se asigure cămutrişoara ei va apărea multiplicată în cât mai multe publicaţii. Marina Dina, SânzianaBuruiană sau Laurette au devenit şi ele experte în promovarea prin Facebook,însă trucul este valabil şi pentru vedete care au cu adevărat o ocupaţie înshowbiz. Loredana este una dintre cântăreţele cele mai active în reţea, la felşi Andreea Bănică sau Delia Matache, care rareori se mai obosesc să răspundă latelefoanele ziariştilor, de când au descoperit motorul de promovare Facebook.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638942-10-09

Mai multe imagini:
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom

Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom

Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom
Facebook, PR gratis pentru vedete
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image