2016-12-10 17:01

MONDEN


Greţos: reclame tv de evitat la masă

 |  21:00
Greţos: reclame tv de evitat la masă

Dinţi scuipaţi în chiuvetă, dudui balonate, pensionari care nu mai pot face sex din cauza prostatei, nefericiţi cărora diareea le face zile fripte sau neveste pe care constipaţia le ţine departe de patul conjugal. Ar mai fi şi domnişoarele care strigă în gura mare că s-au procopsit cu candida vaginală, dar şi minori care insistă să facă treaba mare doar într-o baie cu miros de crini. Dacă bifaţi una dintre aceste probleme, fiţi cu ochii pe tv, pentru că veţi găsi rezolvarea. Numai să nu vă nimeriţi în timpul mesei.

“Tu cât timp pierzi zilnic la toaletă?”, întreabă pe un ton dur, o voce ca a profei de mate într-o reclamă care a reuşit să streseze poporul, din cauza insistenţei cu care este difuzată la televizor. Poate că doamna care nu reuşeşte să scape de constipaţie ar trebui să le cunoască pe duduile din reclama iaurturilor cu fibre, care se freacă mândre pe burţile balonate căau descoperit secretul vieţii fără gaze. Sau ar mai putea să mănânce iaurt din ăla cu fructe cât să construieşti o maimuţă uriaşă din ele, sport publicitar pe care mulţi îl considera tăietor de poftă de mâncare şi în nici un caz îmbietor, maimuţoiul uriaş părând mai degrabă acoperit de buboaie şi eczeme decât de fragi şi mure. Nefericită alegerea acestei metafore, creatorii de reclame fiind parcă ajutaţi în scornirea acestor scârboşenii de bobocii unei şcoli ajutătoare. Ce-i mult strică, însă nici iaurtul cu fructe, fibre şi multe E-uri nu poate fi consumat în prostie - pentru că gospodinele balonate din parc ar putea urma îndemnurile din reclamă ca pe sfaturile duhovnicului în straie bisericeşti - şi “diareea ar putea apărea în cele mai nepotrivite momente”. Ca şi când ar exista şi momente potrivite pentru o asemenea scârnăvie. Reclama zice că da, aşa că am putea schimba postul dacă nu ne convine. În încercarea disperată de a pune capăt senzaţiilor de vomă căpătate chiar în timpul micului dejun, am putea da pe programul vecin peste bunica fericită că nu mai pierde placa atunci când muşcă din măr. Vrea să mănânce şi nuci, şi coajă de pâine - neapărat să bea şi un iaurt pentru că altfel ajunge pe mâna regelui laxativelor -, dar nu poate pentru că se trezeşte cu proteza pe parchet. Noroc că o minte luminată a inventat lipiciul pentru dinţii din plastic şi pensionara pofticioasă poate muşca din măr. Numai să mai vedem şi noi operaţiunea asta la tv. Măcar atât.

Parodontoza, candida şi prostata, principalele probleme ale naţiunii

Total greşită decizia de a monta un televizor în bucătărie, pentru că pofta de mâncare poate fi tăiată exact când vă este lumea mai dragă. Dacă cineva acolo Sus nu vă iubeşte, s-ar putea să vă apară înaintea ochilor o chiuvetă plină de flegme şi sânge chiar în timp ce vă pregătiţi să înfulecaţi friptura aceea suculentă pentru care soţia a stat o jumătate de zi în bucătărie. Dinţii nu mai sunt dinţi şi ar trebui să ajungem ca doamna care muşcă din măr numai cu ajutorul lipiciului pentru placă dacă nu ne spălăm cu acea pastă care ne scapă de atacul parodontozei. De apreciat mesajul, însă de ce trebuie să vedem o flegmă plină de sânge şi dinţi stricaţi rostogolindu-se în chiuvetă în reclama de la o pastă de dinţi? Este ca şi când am vedea hârtie igienică plină de fecale într-o reclamă la asemenea produs indispensabil toaletei. Şi ar mai intra aici şi domnişoara care vrea să ştie toată lumea că ea are candida vaginală, colegi de birou, vecina de la cinci, vânzătoarea de pâine, toată lumea. Atât de fericită este că a găsit tratamentul care o scapă de ciupercă. Nici bărbatul între două vârste alergat de un WC prin oraş nu este mai de Doamne ajută. Bietul de el are probleme cu prostata şi urinările dese i-au ruinat viaţa sexuală, însă un WC purtat pe post de poşetă i-ar face un bine. Şi puştiul chinez care insistă să facă treaba mare este greţos, chiar dacă mama lui a găsit soluţia salvatoare şi parfumează toaleta după ce-şi termină juniorul treaba… mare sau mică. Şi-ar mai fi şi fetiţa care face curat după câinele ei care a mâncat nu ştiu ce şi au “rămas dovezi solide în urma lui”, iar mai apoi îl pupă în bot, ştiind cu toţii ce face câinele după ce oferă stăpânului dovezile acelea solide. Unde mai pui că se investesc mii de euro în crearea acestor clipuri video de câteva secunde…


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639259-07-14



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

LIA
16 Sep 2011

Perfect de acord cu cele spuse. Ba chiar la un moment dat daca folosesti telecomanda pentru un alt post, acolo este aceeasi reclama iar sonorul este mai mare decit trebuie. In unele reclame din pacate sunt actori si cintareti care se compromit aparind in situatii umilitoare, dupa parerea mea. Am auzit ca la americani cu cit sunt mai vulgare si mai timpite reclamele cu atit sunt mai vizionate, crescind ratingul tv-urilor. Oare sa fie adevarat ?

Adauga un comentariu

Random image