2016-12-07 18:38

MONDEN

Ioana Moldovan, momente unice în Dubai. VEZI FOTO!

|  13:59

Ioana Maria Moldovan s-a întors la pupitrul emisiunii „Poveştiri adevărate” după o vacanţă exotică petrecută în 3 locaţii diferite: Kuala Lumpur, Insula Langkawi şi Dubai. După 14 zile, 8 zboruri şi 4.000 de fotografii, Ioana are multe lucruri frumoase de povestit.

„Am plecat de la zăpadă, viscol şi temperaturi de -20 grade şi am aterizat la plus 35, în locuri de vis, în care am descoperit o lume fascinantă, complet diferită de ceea ce trăiesc eu zi de zi. Vacanţa mea a început în Malaezia, mai exact la Kuala Lumpur, un oraş asiatic modern cu zgârie nori, multă vegetaţie şi agitaţie. Am petrecut acolo trei zile pline în care nu am stat nici o clipă încercând să văd cât mai multe atracţii turistice printre care celebrele Turnuri Petronas, peşterile de calcar Batu Caves. Pentru a ajunge în interior am urcat 272 de trepte. Apoi am vizitat Grădina Zoologică, Parcul de Pasări, Grădina de Orhidee, Parcurile de Căprioare şi de Fluturi”, povesteşte Ioana.

S-a cazat la etajul 26

În Kuala Lumpur, Ioana a fost cazată la etajul 26, într-o cameră de hotel cu o privelişte extraordinară, de care din păcate nu a profitat din plin, pentru că are rău de înălţime. A urmat apoi o altă destinaţie. După un zbor scurt de 60 de minute, Ioana a ajuns în Langkawi - Insula Vulturilor: „M-am tolănit pe plajă cu nisipul fin şi am făcut baie în apele turcoaz. Într-un cuvânt, au fost câteva zile de relaxare totală. Cu bateriile încărcate am plecat spre Dubai. După şapte ore de zbor am aterizat într-un oraş care pur şi simplu m-a fascinat. Prima impresie a fost Wow! Incredibil! Cele trei zile cât am stat la Dubai au fost pentru mine un adevărat maraton, dar a meritat.  Am avut parte de o vacanţă exotică pe care o voi păstra cu mare drag în suflet”, adaugă Ioana Maria Moldovan, prezentatoarea emisiunii „Poveştiri adevărate”.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :639554-08-02

TAGURI: Ioana_Maria Moldovan, vacanta, Dubai, Malaezia, Kuala Lumpur

Comenteaza pe facebook

Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image

Citeste si...

Ordinul pentru scurtarea temelor de acasă ale elevilor nu a mai fost emis. Iată motivul ULUITOR Joi, 24 noiembrie, Mircea Dumitru, ministrul Educației, anunța, în cadrul unei dezbateri online... 30 Noi 2016 | (9)