2016-12-03 15:46

MONDEN


Oana Cuzino, sfaturi pentru o iarnă perfectă

 |  15:54
Oana Cuzino, sfaturi pentru o iarnă perfectă

Pentru că este un ger de crapă pietrele, vedetele noastre se întrec în a da sfaturi despre cum să te protejezi de vremea rea, dar şi ce alimente să consumi în această perioadă. Prima recomandare vine din partea specialistei Oana Cuzinocare îţi dă sfaturi despre cum să te hidratezi mai bine şi ce nu trebuie să le lipsească domnişoarelor din poşetă în această iarnă!

“Să aveţi o săptămână minunată şi să fiţi precauţi! Reguli de bază, pe asemenea ger: vitamina C, chiar de dimineaţă (energizează şi stimulează imunitatea), hidratare intensă (apă, ceaiuri călduţe, sucuri naturale, supe, ciorbe) - previn degerăturile, vasoconstrictia, păstrează tonusul tenului. Iarna ne putem permite mai multe grăsimi -, dar să ne limităm la cele sănătoase - uleiuri virgine, peşte mai gras, avocado, puţin unt... Iar pentru fete, un sfat mai special - crema de faţă şi de mâini, în poşetă şi uitaţi de tocuri pe stradă! Tocmai am vizitat o prietenă care şi-a luxat piciorul din cauza cizmelor superbe, însă total inadecvate...",a postat Oana Cuzino pe pagina ei de Facebook.

Ce să mai mâncăm pe gerul ăsta

O altă vedetă din showbiz-ul autohton este Oana Turcu care recomandă câteva remedii pentru pielea afectată de temperaturile foarte scăzute de afară. „Gerul își arată colții. Parcă n-a mai fost atât de frig de multă vreme! Sau poate că trăgeam cu toții speranța că am scăpat în acest an de frig și nămeți. Mâinile voastre sunt cele care resimt cel mai limpede frigul. Vă sfătuiesc să purtați mănuși cu un singur deget, întrucât astfel cele 4 degete pot împrumuta și din căldura proprie", spune Oana Turcu.

Carmen Brumă a fost întotdeauna preocupată de felul în care arată, indiferent de anotimp. Astfel că, aceasta ne recomandă ce fel de alimente să consumăm pe vremea geroasă de afară. “Teoretic, atunci când temperaturile ajung să fie precum cele din ultimele zile, ar trebui să mărim aportul caloric astfel încât energia consumată de organism pentru menţinerea constantă a temperaturii, să fie acoperită. Asta nu înseamnă liber la cartofi prăjiţi şi ceafă de porc, ci presupune o dietă bogată în alimente care să conţină grăsimi şi proteine de calitate, vitaminele C,E, minerale şi fitonutrienţi. Pe scurt, un top al alimentelor pe care ar trebui să le consumăm în iernile geroase arată aşa”:

1. AVOCADO - conţine printre altele proteine uşor digerabile, omega 3, zinc, fier, potasiu, magneziu, fosfor

2. PEŞTE GRAS (somon, ton, macrou, hering) - conţine omega 3 care reduce inflaţiile şi ajută sistemul imunitar

3. NUCI, MIGDALE, SEMINŢE DE FLOAREA-SOARELUI - trebuie să fie crude, neprăjite

4. KIWI - conţine o cantitate mare de vitamina C, dar ca să profitaţi la maximum de ea nu decojiţi complet coaja, ci doar râcâiţi-o uşor cu lama cuţitului.

5. PĂTRUNJEL - folosiţi-l în cantităţi mari în salate, supe, ciorbe, iaurt

6. USTUROIUL ŞI CEAPA - conţin quercetină, un fitonutrient care creşte rezistenţa organismului.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639551-07-18

Mai multe imagini:
Oana Cuzino, sfaturi pentru o iarnă perfectă
zoom
Oana Cuzino, sfaturi pentru o iarnă perfectă
zoom

TAGURI: Oana Cuzino, iarna, hidratare, sfaturi



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image

Citeste si...

Simona Halep, despre relaţia cu Ion Ţiriac Simona Halep a vorbit, într-un interviu acordat revistei americane Forbes, despre relaţia pe care... 01 Dec 2016 | (0)
"Black Friday" și sărbătorile de iarnă, mană cerească pentru infractorii cibernetici Riscul de fraudare a informațiilor bancare (phishing) deținute de către posesorii unor astfel de... 14 Noi 2016 | (0)