2016-12-08 18:22

MONDEN

Ozzy Osbourne, înrudit cu omul de Neanderthal, banditul Jesse James şi ţarul Nicolae al II-lea

RockerulOzzy Osbourne, renumit pentru faptul că a fost dependent timp de câteva deceniide alcool şi droguri, are origini comune cu omul de Neanderthal, banditul JesseJames şi ţarul Nicolae al II-lea al Rusiei, informează couriermail.com.au.

Muzicianulbritanic a declarat într-un interviu recent că genele sale"super-umane" l-au ajutat să rămână sănătos, în ciuda exceselorcomise de-a lungul multor decenii.

Aceastăafirmaţie a rockerului britanic pare să fie adevărată, cercetările ştiinţificeconfirmând teoria potrivit căreia Ozzy Osbourne are un arbore genealogic destulde "special". Cercetătorii care au studiat ADN-ul muzicianului audescoperit faptul că acesta este un descendent al omului de Neanderthal.

OzzyOsbourne este înrudit, totodată, cu celebrul bandit american Jesse James, cuultimul ţar al Rusiei - Nicolae al II-lea -, cu regele George I şi cu romaniidin Pompei, supravieţuitori ai erupţiei vulcanului Vezuviu.

În vârstăde 61 de ani, muzicianul, care a supravieţuit consumului abuziv de alcool şidroguri timp de multe decenii, a glumit când a aflat rezultatele acestor teste,declarând că faptul că descinde din omul de Neanderthal "nu este cuadevărat o mare surpriză", nici pentru soţia sa Sharon, nici pentru toateoficiile de poliţie din lumea întreagă.

Cum a supravieţuit Ozzy exceselorbahice

Muzicianuluii-a fost prelevată o probă de sânge, la domiciliul său din Buckinghamshire,Marea Britanie, care a fost trimisă la un laborator specializat din StateleUnite ale Americii. Folosind tehnologia modernă, cercetătorii americani ausecvenţiat genomul cântăreţului.

Oameniide ştiinţă au aflat astfel că starul britanic are în comun câteva gene custrăvechii locuitori din oraşul Pompei din Imperiul Roman, distrus de erupţiavulcanului Vezuviu (79 e.n.).

"Acestlucru înseamnă că sunt, probabil, înrudit cu supravieţuitorii de acolo, iarasta doveşte multe lucruri. Dacă un roman din familia Osbourne ar fi băut lafel de mult cum o făceam eu în trecut, nici nu ar fi simţit lava", adeclarat rockerul britanic.

Cercetătoriiau studiat, totodată, gena care contribuie la metabolizarea alcoolului şi audescoperit "o variaţie neobişnuită" în cazul muzicianului, acestafiind probabil motivul pentru care Ozzy Osbourne a supravieţuit după aniîntregi de excese bahice.

Ultima modificare in data de :638946-03-01