2017-12-16 01:44


ROMÂNCE CU FARMEC. Giulia, imaginea unei campanii dedicate femeilor excepţionale

 |  18:47
ROMÂNCE CU FARMEC. Giulia, imaginea unei campanii dedicate femeilor excepţionale

Tânără mămică, dar şi femeie de carieră, cântăreața Giulia Anghelescu a devenit ambasadorul Farmec Natural, cea mai nouă gamă de produse ale renumitului brand românesc. O alegere la fel de naturală ca și produsele Farmec, spun reprezentanţii brandului, pentru că Giulia are îmbinarea perfectă de calități ce reprezintă noua gamă de produse cosmetice: este frumoasă, energică, plină de viață și activă, este o femeie pentru care a fi ea însăși este cheia succesului în toate lucrurile pe care le face.

„Este foarte important pentru noi, ca fete, să fim conştiente de farmecul nostru natural şi să ştim cum să-l punem în valoare, iar produsele Farmec Natural cu ulei de argan, aloe vera și gălbenele sunt exact ingredientul de care avem nevoie”, a mărturisit Giulia. „Sunt o mare admiratoare a brandurilor româneşti, în special a celor cu istorie bogată - aşa cum este Farmec. Iar noua lor gamă, pe care o recomand cu toată încrederea, este ceea ce trebuie pentru îngrijirea de zi cu zi a fiecăreia dintre noi”, a adăugat cântăreaţa.

„«Îndrăgostește-te de viață!» a fost titlul pe care l-am simțit imediat ca fiind cel mai potrivit pentru Farmec Natural”, a povestit Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Sunt produse excelente pentru îngrijirea de fiecare zi, ale căror ingrediente naturale sunt o combinație de plante recunoscute de sute de ani pentru călitățile lor excepționale. Sunt produse care s-au născut din dorința de a ne apropia de esența farmecului feminin. Iar Giulia, prin felul ei de a fi, este alegerea perfectă pentru a reprezenta femeia pentru care viața împlinită este definită de echilibru și naturalețe”, a mai spus Ioana Borza.

Gama Farmec Natural are la bază extracte şi uleiuri naturale de gălbenele, argan şi aloe vera și conține produse de îngrijire destinate tuturor tipurilor de ten, de la cel sensibil și uscat până la tenul gras/mixt, dar și produse pentru îngrijirea pielii și a părului. Noua gamă nu conţine parabeni sau uleiuri modificate genetic, au parfumuri hipoalergenice și sunt testate dermatologic şi microbiologic.

Campanie pentru femei speciale

Farmec crede cu tărie că, urmând exemplul femeilor care au dus numele României mult mai departe de granițe, fiecare româncă este o eroină în propria viață, indiferent dacă vorbim de carieră sau de viața de familie, de succes profesional sau de construcția unei instituții personale reușite. Și mai crede că, vorbind despre fiecare dintre ele, româncele pot deveni mai puternice și mai energice, mai încrezătoare și mai mândre de ceea ce iese din mâinile lor în fiecare zi.

“Românce cu Farmec” este o campanie integrată și complexă care va pune în prim-plan femeia obișnuită, dar puternică, femeia care este mamă, dar are și o carieră frumoasă. Mai mult decât atât, ne dorim să demonstrăm că româncele sunt puternice și luptătoare, știind să rămână, în același timp, feminine și calde. Astfel, continuăm o istorie îndelungată de românce cu adevărat fermecătoare, femei care scriu în fiecare zi istoria modernă a țării în care trăim. Astfel, „Românce cu Farmec” își propune să pună româncele în valoare, să le creeze un context în care să se simtă speciale, prin asocierea cu personalități feminine din istorie și din prezent. Pentru a spune povestea acestor femei, am lansat platforma www.romancecufarmec.ro, un mediu de informare și dialog despre cele mai frumoase și mai puternice românce. Aici vom prezenta lunar articole referitoare la 10 personalități feminine reprezentative pentru istoria țării (de exemplu: Ana Aslan, Alexandrina Cantacuzino, Ecaterina Teodoroiu etc.) și 10 interviuri cu femei respectate în comunitate sau care au reușit în viață prin forțe proprii. La Farmec, recunoaștem valorile feminine autentice româneșţi și susținem femeile puternice, cele care și-au construit o carieră prin forțe proprii sau și-au întemeiat o familie de care au grijă în fiecare zi și, ca urmare, le dedicăm lor această campanie.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639873-12-23

Mai multe imagini:
ROMÂNCE CU FARMEC. Giulia, imaginea unei campanii dedicate femeilor excepţionale
zoom
ROMÂNCE CU FARMEC. Giulia, imaginea unei campanii dedicate femeilor excepţionale
zoom





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






Apa Nova