2018-09-19 17:59

Vacanță de VIP! Cătălin Botezatu a înotat printre rechini și delfini sălbatici

|  00:54

După muncă și răsplată! Aceasta pare să fie deviza pe care se ghidează creatorul de modă Cătălin Botezatu. Iată, că după ce a terminat filmările pentru show-ul “Supermodels By Cătălin Botezatu”, de la Kanal D, designerul a plecat să-și încarce bateriile într-un sejur peste hotare. El a petrecut o vacanță de vis în Dubai și Oman, unde a avut parte de tot ce e mai bun și frumos, creatorul fiind tratat regește. Bote s-a bronzat pe cea mai frumoasă plajă din Orientul Mijlociu, și nu a scăpat prilejul și a înotat printre rechini și delfini sălbatici.

Cu puţin timp înaintea controlului anual după operaţia suferită la inimă, Cătălin Botezatu a plecat într-o vacantă exotică, tocmai în Orientul Mijlociu. Designerul s-a relaxat pentru câteva zile la Dubai, iar apoi a ajuns la Salalah, un oraş din Oman, situat pe malul Oceanului Indian, considerat capătul lumii arabe.

Cătălin Botezatu a petrecut o vacanţă de vis în Dubai şi Oman. A călătorit la business class, cu doar 400 de euro, a locuit într-un resort pe cea mai frumoasă plaja din Orientul Apropiat, a vizitat cea mai înaltă clădire din lume şi a înotat şi navigat printre rechini şi delfini sălbatici.

“Am avut o perioadă foarte încărcată. Nu am mai avut o vacanţă de mult timp şi simţeam nevoia să las deoparte tot stresul din ţară şi să plec într-un loc unde nu am mai fost până acum: sudul Omanului. Am zburat cu business class de la flydubai până în Dubai, am stat trei zile acolo, după care am avut conexiune spre Salalah, în Oman, un loc de o frumuseţe incredibilă, care mi-a rămas la suflet”, declară Cătălin Botezatu.

A luat prânzul sub apă

La Dubai, Cătălin Botezatu a mers la celebrul resort Atlantis The Palm, unde a admirat acvariul imens, de 10 milioane de litri de apă şi cele peste 11.000 de specii de peşti şi animale marine, printre care şi pisici de mare, rechini şi peşti-ciocan. Apoi, a luat prânzul într-un restaurant situat sub apă, cu vedere direct la acvariul imens în care a fost construit un oraş subacvatic precum Atlantida.

“Cei de la Atlantis au construit şi un acvariu uriaş, cu peste 10 milioane de litri de apă şi în jur de 11.000 de specii de peşti şi animale acvatice. Au vrut chiar să-mi arate că pot să intru cu picioarele într-un acvariu unde aveau peşti piranha. Mi-au spus că nu muşcă atâta vreme cât sunt bine hrăniţi, însă nu am avut curajul să merg pe mâna lor.

Am mers apoi în parcul lor de distracţii, Aquaventure, unde m-am plimbat printr-un tub de sticlă ce trece printr-un acvari imens cu rechini şi pisici de mare. Am stat pe colac, pe apă curgătoare, iar rechinii treceau pe deasupra mea. A fost fantastic”, continua Cătălin Botezatu.

S-a bronzat pe cea mai întinsă plaja din lume

În a doua jumătate a vacanţei, Cătălin Botezatu a ajuns într-un loc exotic şi îndepărtat, tocmai în Oman, pe malul Oceanului Indian.

“Dubai-ul a devenit unul dintre cele mai importante hub-uri din lume, iar de aici poţi zbura aproape oriunde îţi doreşti. Cu o cursă flydubai am ajuns la Salalah, un oraş din Oman, situat pe malul Oceanului Indian. Aici m-am cazat la Salalah Rotana, un resort uriaş, care are deschidere la cea mai frumoasă şi mai mare plajă din Orientul Mijlociu”, povesteşte Cătălin Botezatu.

Hotelul are deschidere la o fâşie de peste 20 de kilometri de plajă pustie şi sălbatică, cu nisip alb şi fin, presărată pe alocuri cu palmieri.

“Plaja de la Salalah este una dintre cele mai frumoase din lume. În Caraibe nu găseşti asemenea plaje. Poate doar în Australia, însă este la capătul celălalt al lumii. În plus, Oceanul Indian este mereu cald, astfel că poţi face baie tot timpul anului. Este un loc ideal pentru a-ţi petrece vacanţa de iarnă şi chiar Revelionul”, mai spune Botezatu.

În căutarea delfinilor sălbatici

Pasionat de aventură, Cătălin Botezatu şi-a propus într-una dintre zile să vadă îndeaproape  delfinii ce împânzesc coasta Omanului. Designerul s-a aventurat în largul Oceanului Indian, la bordul unei bărci cu motor, pentru a ajunge în apropierea prietenoaselor mamifere.

“Cei de la Rotana mi-au spus că sunt zeci de delfini sălbatici de-a lungul coastei, care se apropie de mal în fiecare dimineaţă. După o jumătate de oră de mers cu barca chiar am văzut o familie de 4-5 delfini, care ne dădeau târcoale. Am vrut să înot cu ei, însă Oceanul era agitat şi valurile erau cam mari. M-am mulţumit să-i admir şi să le fac poze de la distanţă”, povesteşte Cătălin Botezatu.

A mâncat pe jos, într-un restaurant tradiţional omanez

Cireaşa de pe tort a vacanţei lui Botezatu în Oman a fost un prânz servit la un restaurant tradiţional. Aici, designerul nu s-a dat în lături şi a mâncat cu mâna, direct de pe un celofanu aşezat pe covor.

“Ei mănâncă pe jos, fără să aibă scaune şi mese şi fără să folosească tacâmuri. Bărbaţii mănâncă într-o parte şi femeile în altă parte; aşa este tradiţia la ei… Pe covorul persan se întinde un celofan, mâncarea se pune la mijloc şi fiecare alege ce doreşte. Am încercat carnea de rechin şi carnea de cămilă, orez cu tot felul de mirodenii şi «peştele rege», preparat la grătar. Prânzul a fost o experienţă cum nu se poate mai interesantă. Este ca şi cum ne-am fi întors în timp, în urmă cu mii de ani”, mai spune Botezatu.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2015-05-20

TAGURI: catalin, botezatu, vacanta, vip, delfini, orient, mijlociu, dubai

Comenteaza pe facebook

Comenteaza pe site

ANDREEA ESCA -(ȘTIRISTĂ)
20 Mai 2015

CĂTĂLIN ”BE” ESTE UN FEL ”DĂ TETAN” CARPATO-DANUBIANO-PONTIC; EXCREMENȚA SA ESTE MASCULUL ”DĂ” SEX CONTRAR, ATROCE, FEROCE, LOCVACE & VORACE, CARE SFARMĂ MOUCI ÎN BOUCI. (ÎN IMAGINE SE OBSERVĂ CUM VIRILUL ÎNDOAIE, NUMAI CU LABA DREAPTĂ, STÎNGA-I ÎNFIPTĂ-NTRE BOUCI LA MUJAHEDIN, UN SEGMENT AL KAKKATULUI SULTANULUI BĂȘTINOS. (CU ROHMANCII NU TE PUI, ”DOMNE”!)
JENNY KYZDA

Știre pntru prostalaii de romăni. (”Țară minoră, țară de secături!”)