2016-12-10 03:21

POLITICA


Comunicatorul îngî-îngî. Derivă în PSD la capitolele strategie şi comunicare. Situaţia va fi analizată de conducere

 |  20:24
Comunicatorul îngî-îngî. Derivă în PSD la capitolele strategie şi comunicare. Situaţia va fi analizată de conducere

Problemele din curteasocial-democraţilor au început să iasă la lumină după eşecul moţiunii decenzură, existând mari carenţe în strategia partidului şi comunicarea mesajelorcătre populaţie. Situaţia urmează să fie analizată în următoarea şedinţă aconducerii. Primul vinovat indicat: purtătorul de cuvânt, Radu Moldovan. Nici Victor Ponta nu este cruţat.

Purtătorul de cuvânt al PSD, RaduMoldovan, începe să fie arătat cu degetul pentru modul în care partidulreuşeşte să-şi transmită mesajele în spaţiul public. Principalele acuze laadresa lui Moldovan, un apropiat al lui Victor Ponta, sunt legate de modul încare gestionează biroul de presă al PSD, lipsa coerenţei în mesajele trimisecătre parlamentari şi teritoriu, absenţa unor discuţii cu specialiştii PSD încomunicare, favorizarea unor comunicatori “prieteni” în locul celor capabili sătransmită poziţia PSD. Lucrurile au explodat în partid după eşecul moţiunii decenzură. Fitilul a fost aprins de senatorii veniţi de la PDL, aceştia fiindsupăraţi că au fost numiţi în mesajele partidului “compromisuri”. Problemaîncepe să fie mult mai complexă însă. Vicepreşedintele Ioan Chelaru recunoaştecă “există uneori probleme în a comunica mesajele partidului, deşi se munceşteenorm”. Surse din partid ne-au declarat că trebuie să se mai lucreze lastructura de mesaje a partidului, dar şi la comunicatorii care reprezintă PSDla televiziuni. “Sunt mereu trimişi Cristian Rizea, Nicolae Bănicioiu şi RobertNegoiţă. Ceilalţi sunt chemaţi de producători că fac rating, nu de partid.Trebuie stabilit clar cine este capabilă să apară la tv”, ne-au declarat sursedin conducerea partidului.

“Sunt mulţumit de Biroul de presă”

“Sunt mulţumit de activitatea Birouluide presă şi de modul în care mesajele sunt trimise către parlamentari şiteritoriu. Nu sunt mulţumit de modul în care comunicatorii PSD ajung lateleviziuni. La partid, există o listă de comunicatori, aprobată de BiroulPermanent Naţional, dar producătorii tv negociază direct cu cei invitaţi şi nucer Biroului de presă un specialist pe un anumit domeniu. În ultimele douăsăptămâni, singura cerere a venit din partea TVR, care a cerut un specialist pezona ecomică şi a relaţiei cu FMI. L-am trimis pe vicepreşedintele PSD,Constantin Niţă. Nu au existat alte solicitări”, a declarat în exclusivitatepentru “Puterea” purtătorul de cuvânt al PSD, Radu Moldovan. El a precizat căpână în acest moment, nici un social-democrat nu i s-a plâns de mesajelepartidului. “Dacă cineva doreşte, sunt de acord ca strategia de comunicare aPSD să fie analizată în Biroul Permanent Naţional”, a conchis Moldovan.

Strategia Ponta se schimbă precumcolecţiile: primăvară-toamnă

Problemele PSD nu se opresc însăla comunicare. Modificarea strategiei cu 180 de grade în ultimele şase luni atrezit iritarea liderilor partidului. De la „nu intrăm la guvernare decât dupăparlamentare” – strategia Ponta s-a ajuns la „intrăm la guvernare” – strategiaAdrian Năstase. Preşedintele PSD a dovedit o inconstanţă şi în ceea ce priveşterelaţia cu liberalii, variind între „nu facem alianţă cu PNL”, la „trebuie săle facem o ofertă”. Miron Mitrea a surprins această modificare a strategiei,întrebându-se, potrivit Mediafax, „dacă nu putem face o strategie coerentă petimp de pace, cum vom reuşi să facem una la război?”.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638948-08-08



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

Adauga un comentariu

Random image