2018-02-20 09:30


Alegeri locale cu cătușe. De la Jilava pentru Jilava

 |  21:00
Alegeri locale cu cătușe. De la Jilava pentru Jilava

Adrian Mladin, primarul comunei Jilava, este în arest preventiv din decembrie 2011. Acuzat de procurorii DNA de luare de mită şi trafic de influenţă, Mladin se consideră nevinovat. Din spatele gratiilor, primarul îşi anunţă concetăţenii că va candida pentru un nou mandat de primar la alegerile din luna iunie.

Deşi stă de patru luni în arest preventiv sub acuzaţii grave de corupţie, primarul comunei Jilava, Adrian Mladin, nu pare să se fi săturat de politică. Ba, mai mult, el şi-a propus să candideze pentru un nou mandat, deşi şansele lui de a participa în mod direct la scrutinul electoral din luna iunie şi de a se vota singur nu sunt foarte mari. Zilele trecute, Adrian Mladin, a conceput din arest o scrisoare către locuitorii comunei pe care încă o conduce. „Mai avem mult de lucru. Comuna noastră trebuie să îşi continue drumul pornit pentru a deveni cea mai prosperă localitate din sudul Bucureştiului. De aceea candidez pentru un nou mandat de primar, ca independent, pentru că eu fac doar politica jilăvenilor”, spune Mladin în mesajul lui scris în arest.

Adrian Mladin fusese ales în 2008 pe lista candidaturilor propusă de PNL. Ieri, acesta şi-a anunţat demisia de la liberali şi intenţia de a candida ca independent. Potrivit legislaţiei, un candidat independent are nevoie de semnături de înscriere a candidaturii de la 2% din lista completă a alegătorilor. În cazul comunei Jilava, e nevoie de 200 de semnături, pe care primarul arestat le-a strâns deja. Potrivit mesajului trimis către concetăţeni, primarul Mladin a strâns 2.500 de semnături de susţinere a candidaturii. Între acestea, majoritatea consilierilor locali, de la toate partidele cu reprezentare în CL. Sloganul sub care va candida primarul-reţinut este „Binele învinge”. Adrian Mladin se va confrunta în alegeri cu reprezentantul PDL, Cristian Drăgan, respectiv cu cel al PSD, Gheorghe Brotea. Potrivit unei cercetări sociologice efectuate recent în localitate, şansele lui Mladin de a recâştiga fotoliul de primar în Jilava sunt destul de mari. 51% dintre locuitorii comunei spun că ar vota cu actualul primar, iar 62% declară că au încredere în Adrian Mladin.

Partidul Arestaţilor

Adrian Mladin nu este singurul caz de aspirant la fotoliul de primar din spatele gratiilor. Viorel Virgil Tudorache, şi el aflat în arest preventiv de circa trei luni, şi-a anunţat intenţia de a candida pentru postul de primar al sectorului 2 din Bucureşti din partea PPDD. Un banner foarte mare a apărut zilele trecute în centrul Capitalei şi îl înfăţişează pe Tudorache alături de Dan Diaconescu, cu sloganul „În slujba tuturor românilor”. Un alt posibil candidat din arest la alegerile locale din iunie, tot din partea PPDD, este primarul comunei Snagov, Apostol Muşat, şi el reţinut în decebrie 2011 pentru fapte de corupţie. În 14 februarie 2011, primarii comunelor Jilava şi Snagov au fost deferiţi justiţiei de procurorii DNA pentru mită de milioane de euro, în schimb ei intervenind pentru parcelarea unor terenuri. Decizia de arestare preventivă a fost contestată atât la Curtea de Apel, cât şi la ÎCCJ, dar magistraţii au menţinut decizia iniţială. 


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639560-11-11

Mai multe imagini:
Alegeri locale cu cătușe. De la Jilava pentru Jilava
zoom
Alegeri locale cu cătușe. De la Jilava pentru Jilava
zoom

TAGURI: Jilava, Mladin, alegeri 2012





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


MARIAN P.
24 Apr 2012

Cate a facut omul asta pentru comuna lui in 4 ani, nu pot face altii in 20! Cu totii il asteptam si va fi ales cu 80% cel putin!
ROBERT
24 Apr 2012

Cele 2500 de semnaturi s-au strans in 3 zile ... daca am fi continuat, strangeam de la toti alegatorii! Toti stim ca este nevinovat si ceea ce i se intampla are o conotatie politica!
RUGIUBEI
24 Apr 2012

Mladin s-a luat la tranta cu hotii, smecherii si interlopii si d-aia a patit-o.
COSMIN
25 Apr 2012

Adevaratii spagari sunt cei care au instrumentat cazul cei mai "curati" procurori de la DNA.
COTEUS
25 Apr 2012

Eu sunt pentru raspunderea administrativa, civila si chiar penala a magistratilor , oamenii acestia ( procurorii) sunt mai cercetatori ca cercetatorii, sapa si sapa, dau dume in presa, asculta romanul peste tot, la birou, la bodega, la soping, la buda pana si in dormitor la amanta si asta pe multi bani din banii nostrii, iar cand vine vorba de dovezi clare si solide ....canci, fratii lor de suferinta ( judecatorii) retin si prelungesc mandate de arestare motivandu-le pueril ( in cazul de fata Mladin reprezinta un pericol public pentru cetatenii din Jilava), doar doar mai inventeaza ceva procurorii, iar cand vine vorba sa judece ..... canci dovezi si hopa elibereaza inculpatul dupa ce i-au facut viata muci. Nu am nimic de comentat, ai luat mita mergi la puscarie, dar un caz de mita mai ales cand sustii ca ai dovezi clare ( adica l-ai prins asupra faptului, cu lozul in mana .. flagrantul frate) il infunzi in doi timpi si trei miscari nu te mai cacai sa obligi martorii acuzarii sa declare ce vrei tu si astia declara invers, nu cauti la nesfarsit autodenuntatori penali si nu trunchezi inregistrarile poate o brodesti cumva. C-am asa sta treaba cu primarul din Jilava, mai sta odata pentru ca solicitarea de eliberare nu este fondata ( las ca sunt fondate acuzatiile) si mai e si pericol public pentru cetatenii din Jilava care cetateni au semnat cu aplomb si fara numar sustinerea pentru noua candidatura a lui Mladin iar in sondajul pe care onor jurnalistul Sutu il prezinta in articol 51% din cetateni l-ar vota iar 62% au incredere in el constatam contrar parerii judecatoresti ca mai degraba jilavenii se afla in pericol datorita retinerii lui Mladin si nu a eliberarii lui. Fara sa imi asum rolul de perie tin sa ii multumesc ( sincer) lui Cristian Sutu pentru abordarea acestui subiect, care sper eu va edifica cetatenii din Jilava ( destul de dezorientati cu privire la candidatii alegerilor locale) si asupra intentiilor actualului primar Adrian Mladin cu privire la apropiatul scrutin electoral.
GABI
25 Apr 2012

Tot ceea ce a facut domnul Mladin, a facut pentru cetatenii din Jilava. Aceasta inscenare nu poate umbrii faptele si realizarile domniei sale. Va fi ales primar fara doar si poate in data de 10 iunie.
CARMINA
25 Apr 2012

Omul acesta a facut foarte multe pentru Jilava. Avem foarte mare incredere il el.
ION
25 Apr 2012

Fain ii primarele asta, nu-i fie da deochi. O fi stiind si limbi straine, rromales par egzamplu.
MARIAN P.
25 Apr 2012

Ion, omu asta are doua facultati facute pe bune la universitati de stat ... iar limbi straine stie 3 - engleza, franceza, germana
MAGDA
25 Apr 2012

Adrian Mladin are toate calitatile necesare unui primar. Va castiga alegerile cu peste 80 % , acum alegatorii vor iesi in numar mare la vot pentru ca s- a simtit lipsa lui in comuna. Au fost nameti de zapada, asfaltul nu mai e spalat si multe altele care tin de curatenia comunei. VA INVINGE!
WALI
25 Apr 2012

Adrian Mladin merita sa fie primar al comunei Jilava , in cei 4 ani a facut echivalentu la cat au facut celorlati primari in 20 de ani , a pus suflet in ceea ce a facut si Dumnezeu va face dreptate Si va fi ELIBERAT !!! Va Invinge In Alegeri !
GABI
25 Apr 2012

comentariile sunt de prisos...faptele vorbesc...a facut ce nimeni nu a facut pentru Jilava
JANA
25 Apr 2012

Adrian mladin este un om extraordinar de bun si de sufletist,si din aceasta cauza a ajuns in situatia aceasta,deoarece a considerat ca toti prietenii sunt corecti cu el,asa cum el a incercat sa multumeasca si sa bucure pe toti. El este inchis si sta departe de familia si de copilul lui care a pierdut 4 luni foarte pretioase pe care nu le va primi inapoi niciodata,iar cei vinovati sunt in libertate si i-si bat joc de onoare lui,de familia lui si de prietenii lui uitand ca nu prea cu mult timp in urma adrian Mladin a fost om bun cu absolut toata lumea .
JANA
25 Apr 2012

Imi doresc ca Adrian Mladin sa vina acasa si sa se demonstreze ca toate acuzele ce i se aduc nu sunt decat comploturi din partea celor ce la facut sa creada ca ii sunt prieteni si au reusit sa ii denigreze onoarea si bunatatea pe care el a avuto mereu,insa cei ce au facut asta au fost PORCI dintotdeauna. Imi doresc din tot sufletul sa se demonstreze ca totul nu a fost decat un complot,iar cei vinovati sa plateasca pentru tot ce au pus la cale. CU tot respectul, noi cei mai multi din JILAVA il IUBIM DIN SUFLET PE ADRIAN MLADIN SI IL VREM LINGA NOI PENTRU TOATA VIATA.
JOHN
26 Apr 2012

Adrian [ADI] NUESTE vinovat il votam din nou ca primar
VIO
26 Apr 2012

Jilavenii stiu ca Adrian Mladin a facut ceva pentru comuna, pentru ca se vede cu ochiul liber, drept urmare multitudinea de semnaturi pentru sustinerea sa.Este un om nevinovat, arestat pe nedrept, victima colaterala a unor jocuri politice murdare. BINELE INVINGE!
TIBY
27 Apr 2012

ADRIAN MLADIN VA VENI ACASA PE DATA DE 10. 05. 2012 VA CANDIDA LA PRIMARIE SI O S-A INVINGE PE CRYSTYAN DRAGAN SI PE BROTEA CA EL IE PRIMARUL POTRIVIT PENTRU PRIMARIA JILAVEI NAVEM NEVOIE DE BROTEA CA NU SUVERA TIGANI SI NICI DE DRAGAN
ALEX
27 Apr 2012

ADRIAN MLADIN ESTE UN OM EXTRAORDINAR! ESTE INTEGRU, DEMN, LOIAL, DEVOTAT CETATENIILOR SAI . ADRIAN MLADIN VA RAMINE ACELAS PRIMAR AL NOSTRU, AL TUTUROR JILAVENIILOR IN CIUDA TUTUROR MIZERIILOR CARE I S-AU FACUT! ATITUDINEA LUI IN RAPORT CU CETATEANUL JILAVEAN ESTE UNA ASA CUM MULTE LOCALITATI DIN TARA ACEASTA SI-AR DORI SA FIE1!1 MLADIN ADRIAN ESTE UN OM DEOSEBIT! DE FOARTE MULTE ORI S-A LASAT PE SINE PENTRU A-I IMPACA PE TOTI, SI-A PUS INCREDEREA IN OAMENI, A CREZUT SINCER IN EI. ESTE UN OM PE LINGA CARE NU POTI TRECE CU INDIFERENTA! ADRIAN MLADIN VA FI ELIBERAT PENTRU CA ESTE NEVINOVAT! SI SE VA INTOARCE DE ZECE ORI MAI PUTERNIC! HAIDETI FRATILOR SA-L VOTAM CU TOTII PE ADRIAN MLADIN , SA NE ADUCEM PRIMARUL INAPOI!!!
MARIAN P.
28 Apr 2012

IL VOTAM SI IL SALVAM!
BINGER
10 Mai 2012

Adrian, suntem alaturi de tine si te vom vota fara doar si poate. E clar ca esti omul cel mai potrivit pentru noi. Mult succes!
ADRIAN Z
12 Mai 2012

Un om deosebit. Jilavean. Iar jilavenii dovedesc, prin sprijinul si recunostinta aratate, ca sunt oameni adevarati, care stiu sa pretuiasca onestitatea si devotamentul. 18 ani Jilava nu a avut conducatori ci doar hoti si incompetenti. Acest om a crezut cu tarie ca poate face o viata mai buna pentru jilaveni, ca poate aduce investitori si crea locuri de munca, ca poate oferi o sansa copiilor si locuri de munca parintilor. Aceste lucruri s-au simtit. Cati altii n-au promis si nu au facut, de fapt, nimic... I-i urez sa scape din abatorul justitiei dambovitene, sluga temporara a DNA si a sefilor sai din umbra. Si doresc jilavenilor sa aiba sansa de a-l avea din nou pe acest om devotat si destoinic ca primar, pentru a-si indeplini si a le indeplini speranta ca Jilava poate deveni cea mai frumoasa si curata localitate din Ilfov.
DAN
13 Mai 2012

jilava este schimbata enorm , eu cred ca este arestat din alte puncte de vedere.....rusinica pt ....Basescu ...oameni competenti sunt arestati.
MARIAN PU.
13 Mai 2012

Strasnic om Mladin. A adus Jilava in pragul razboiului dintre romani si tigani (el fiind de etnie roma) si comanda primaria din puscarie prin sluga pe care a lasat-o in locul lui, mirea lucian, de profesie alcolic. Acum, trimite gastile de interlopi ai Jilavei, fratii Ivan si Dan Baicu sa ameninte familii sarace obligandule sa lipeasca afise pe stalpii de electricitate, statii de autobuze , adica exact peste tot pe unde nu au voie sa lipeasca. Politia nu exista si-i lasa sa faca ce vor ei. Prin Jilava circula copii ale facturilor cu cheltuielile lui Mladin , cheltuieli ce depsasec orice imaginatie. Eliberarea lui ar provoca scandaluri mari in Jilava, el fiind foarte razbunator si ca de obicei, va pune haite de romi batausi sa provoace romanii care nu gasesc nici un sprijin la autoritati.
MARIAN P.
14 Mai 2012

Draga Marian pu., e dificil sa ai o atitudine civilizata si usor sa arunci cu noroi! Ce-ai vrea? Sa il votam pe avocatul Brotea care nu a castigat un proces in viata lui sau pe Dragan, cel care nu-si vede decat propriile afaceri si terenuri?
MIHAI
14 Mai 2012

mai lasati odata discutiile astea da rromi si romani ca EL nu a tinut cont niciodata de aceste lucruri si a facut doar binele pentru toata comuna . Nu cred ca a facut ceva in jilava doar pentru tigani sau pentru romani neaaparet
MIHAI
14 Mai 2012

la capul pe care il are omul acesta ADRIAN MLADIN nu cred ca s-ar fi murdarit cu asa ceva . si aceste acuzatii sant doer de cei de mai sus
CACAMUTZE
16 Mai 2012

cred ca marian pu ,este defapt nea bujor de vorbeste asa de domnul primar
CACAMUTZE
16 Mai 2012

de cand m-am nascut eu,si am 37 de ani nu-mi aduc aminte sa fi facut cineva ,ceva pentru comuna Jilava ,cat a facut domnul Mladin ,cu exceptia celor de pe timpu lu raposatu, care erau obligati sa faca ceva pentru comuna . Sa ne amintim de tovatasul Lolea care a furat toate terenurile din jilava si si-a facut benzinarie si etc . De cine vreti sa ne mai amintim,de tovarasul inginer Iorgu pe care nu-l gaseam in primarie cand aveam nevoie de el?
MARIA
16 Mai 2012

BINELE INVINGE INTOTDEAUNA! Dar daca de data asta nu va invinge,faceti poze la comuna JILAVA sa o putem vedea si peste 4 ani,VA ASIGUR K VA ARATA IDENTIC CU CEA LASATA DE EL.FAMILIA MUSTATEA SUSTINE ADRIAN!
PRISLEA
16 Mai 2012

Sa fii ales Primar .. dar sa fii arestat !! numai la Jilava se poate intampla !! Oricum el va fii primar in jilava adica in Puscaria Jilava !!
LIXANDRU MARIAN
18 Mai 2012

Sa dea dumnezeu sa iasa astazi sa vedem atunci ce o sa mai zica dusmani cand o sa-al vada pe tatutul jilavi
LIXANDRU MARIAN
18 Mai 2012

sustineti la alegeri pe cel mai bun primar care a facut de toate an jilava ce nu a facut alti an 20 de ani ADRIAN MLADIN primarul com jilava anca 20 de ani BINELE ANVINGE
NICU
18 Mai 2012

de acord ca a facut ceva pentru comuna ,dar nu iese fum fara foc.Dracu la pus sa se inhaiteze cu toti neavenitii?cind te duceai la primarie nu puteai sa intri la primar ,nu aveai loc de relatiile lui,pe care ii baga in birou lasind cetatenii comunei la usa ,in frig ,a desfiintat sala de asteptare si stateai ca bou la usa.cti din fosti primari asa prosti cum ii considera unii ,aveau paza la usa ,platita firma de paza din ai cui bani?acesta e respectul fata de cetateni,pe care il promitea inainte de alegeri ?tinindu-i pe la usi si nerespectind zilele de audienta,in acele zile primindu-si relatiile?
MARIAN P.
18 Mai 2012

Nicu, cand ai in fiecare zi la usa 20-30 de oameni, cu TOT soiul de probleme - de la certuri cu vecinii, la retete medicale, cum ai vrea sa fie? Erau oameni care veneau sa ajute comuna, nu sa ceara ceva ... ai fi vrut sa stea 3 ore in asteptare? Are in plan un nou sediu pentru primarie.
JILAVEANU
23 Mai 2012

sa speram ca il vom vizita cu totii pe domnul mladin pe str.sabarului.de acolo poate acorda audiente in liniste.poate il vom vizita si pe finul sau domnul szasz ovidiu care mai nou prescrie retete medicale prin comuna
JILAVEANU
23 Mai 2012

domnule szasz!! daca mai aveti ceva de vanzare prin comuna jilava va rog sa ma sunati la 0722151495. ca ce ati vandut pana acum au fost la preturi de criza cu miros de catuse!!
COSTEL
27 Mai 2012

BINELE INVINGE, CU ADRIAN IN FRUNTE VOM DEMONSTRA CA TOTUL ESTE POSIBIL...CUM AM DEMONSTRAT SI PANA ACUM !!! BINELE INVINGE INTOTDEAUNA ! ADI ESTI CEL MAI TARE .
DAN
28 Mai 2012

Imi pare rau ca va frang aripile, dar primarul vostru drag, care a facut parcuri si a turnat asflat la suprapret si mai important V-A SPALAT CREIERELE (oricum asta nu era greu pentru ca in Jilava putini isi folosesc creierul), chiar daca va iesi primar cu 90% din voturi, tot nu va fi eliberat. Pe dumnealui il asteapta un proces greu care va fi finalizat cu cativa ani de inchisoare cu executare, asa ca nu va mai imbatati cu apa rece..Este acolo unde ii e locul, cu mana lui si-a facut-o. Daca nu a furat poate imi explicati voi, desteptii pamantului, de unde bani de atatea vile, de unde bani de Lexus, de unde bani de Porsche Cayenne pentru sotie, de unde bani pentru costume de la Milano? Din salariul de primar? Si nu ma luati cu "nu a venit in c.. gol la primarie" pentru ca nici inainte de a fi primar nu a avut functii care sa-i ofere un salariu atat de mare incat sa-si permita stilul acesta de viata extravagant...Stiu mai multe decat voi, dar ma opresc aici...Deschideti ochii in al 12-lea ceas...Daca nu, va meritati soarta!Imi cer scuze ca v-am retinut atat, puteti sa va intoarceti linistiti la taraf tv!
JILAVEANU
28 Mai 2012

bravo dan, ai punctat super!
DANA
28 Mai 2012

Adrian Mladin a facut cel mai mult bine comunei JILAVA este un adevarat primar hai MLADIN
JILAVEANU
29 Mai 2012

asa e alex! ai foarte mare dreptate... dar ce sa stie jilavenii, ma rog o parte din ei sper sa nu fie majoritara. szasz si mladin au cam distrus comuna. au ceva psihic cred. asa se excita ei, facind manevre. problema e ca nu si dau seama si asta e modul lor de viata. dar daca le da cite 50 lei cind vin oamenii in audienta la primar ii calmeaza si aia e...asa se rezolva problemele. plus ca te duc cu zaharelul pina renunti. asta e scoala lor. sper ca binele sa invinga, dar nu "binele" de pe panoul electoral al domnului mladin.
T
29 Mai 2012

t
XXXXX
30 Mai 2012

xxxxxx
JILAVEAN PUR
30 Mai 2012

Catre toate mangafalele carora nimic nu le convine,care nu stiu decat sa comenteze cu ajutorul creierelelor bolnave pe care le au fiecare in parte. Bai maimutoilor,frustrati, loviti de soarta acolo unde doare mai putin, adica in ratiune. Voi aveti macar habar ce inseamna o Administratie Locala? Cum se conduce, ce probleme implica si ce educatie iti trebuie pentru a face fata, asa cum a facut Adrian Mladin?Papagali de duzina, carcotasi de marginea santului din care Adrian tocmai v-a scos. Cine vi-a modernizat scoli si gradinite cum nici in Bucuresti nu vezi la tot pasul?Cine vi-a adus gazele in comuna?Cine a demarat inceperea unui proiect,vesnic himera in Jilava?Apa si Canalizarea.Cine a demarat construirea unei policlinici ultramoderne in Jilava?De ce acostruit locuri de joaca si terenuri de sport?...Asta e problema voastra?!Cine v-a scapat de mormanele de gunoaie care tronau la loc de cinste CHIAR IN FATA CASELOR VOASTRE.Voi care stati cu nisipul in fata curtii ani de zile, voi vorbiti de gosopodarie?Voi care va parcati masinile in fata portii prin locurile unde ar trebui sa creasca flori?Acum zeci de ani fiecare gospodar isi facea singur curatenie in fata curtii, in curte si in casa.Daca ar fi dupa voi, ar trebui sa vina primarul sa va spele si la cur, iar voi sa jucati table sau rummy in strada cu berea langa voi.Faceti clabuci la gura ca are casa si masini, dar cand a facut Adrian prima suta de dolari,prin anii 1979-1980,cand a plecat prima data peste hotare, voi nici la tigarile polonezilor de pe Litoralul Romanesc nu aveati acces.Vorbiti ca proasta-n targ si va dati cu parerea analfabetilor,usca-vi-s-ar degetele cu care tastati.Apropo, acum ati mai luat si voi o lectie despre cratima. Nu prea am timp de voi dar voi reveni.Salut pe toti cetatenii Jilavei, oamenii pe care ii cunosc de o viata si care sant de buna credinta,oameni cu bunastare, cu averi mostenite si pastrate din mosi stramosi, averi pe care si le-au marit prin munca si inteligenta lor.Voi astialalti, mangafalele, ati terminat de vandut ce ati avut de la bunicii sau parintii vostri, ati cheltuit banii in loc sa-i investiti si acum grohaiti. Ala de ce are si voi nu.Luati-va ba de mana cu Tugurlan, sau cu Ion a" lu" Mihai si mergeti la munca si or sa va ramana si voua paiele.Mai cititi ba si voi un "Marin Preda" ,despre ai sai "Morometi" si despre ceilalti!
JILAVEAN PUR
30 Mai 2012

Revin cu doar cateva specificatii. De acum inainte ma voi adresa tuturor care il improscati cu noroi pe Adrian Mladin cu apelativul singular "mangafao". Deci, spune mangafaua despre Adrian ca este tigan. Nimic mai fals.Chiar de-ar fi fost adevarat, nu asta era problema.Dar nu este nici la a mia spita. Mama lui este romanca nascuta in Bucuresti din parinti romani.Tatal lui este roman nascut in Jilava din parinti romani, atat mama cat si tatal lui, avand stramosii romani. Se spun foarte multe neadevaruri despre Adrian,tot ce poate fi mai murdar. Dar mangafao, hai sa-ti spun si despre Dragan si despre Brotea cate ceva, dar adevarat. Dragan este un escroc care si-a pierdut urma prin puscariile Occidentului , a fost dat in urmarire prin Interpol, a fost prins cu greu deoarece isi schimba des infatisarea si pasaportul(in anii aceia era mai usor), pentru ca in final sa sfarsesca aventura intr-o puscarie din Germania.In Jilava putina lume stie cine este si ce a facut. Celalalt, Brotea ,este un escroc ordinar care a profitat de coincidenta de nume al bunicului sau cu cel al tatalui sau,escrocand familia Brotea Stefan, fratele tatalui sau si unchiul sau.Dupa ce a pus gheara pe avere a vandut tot inclusiv casa parinteasca asa cum o sa te vanda si pe tine mangafao.Nu degeaba i se spunea "MAFOAME".Alti fomisti nu-ti gaseai mangafao decat pe astia care si-au vandut si sufletul? Si in afara de ce crezi tu mangafao despre Adrian, mai afla un lucru:Ca preambul te intreb retoric daca ai salvat pe cineva de la moarte sau macar i-ai prelungit viata pe banii tai total dezinteresat? Ei bine Adrian a facut-o cu cel putin trei persoane, din Jilava si care nu ii sant rude, iar la acea vreme el nu era primar.Ai idee mangafao cat costa medicamentele pentru boli grave?Acesti trei jilaveni iti pot confirma adevarul mangafao.Sant trei persoane cunoscute, dar eu nu le pot da numele, din respect pentru boala lor.Tu cat bine ai facut la viata ta mangafao?Asa ca leaga cateaua,ca te fac praf numai din cuvinte !
MARIAN
30 Mai 2012

Pentru "jilavean pur" Felicitari pentru coerenta ideilor si modului cum le-ai exprimat. Ai mare dreptate.
JILAVEAN PUR
30 Mai 2012

Pentru mangafaua de Jilava Tu mangafao care iti tot dai cu parerea, stiai ca in caz de mita dovedita idubitabil, arestarea, judecarea si condamnarea se fac la urgenta?Nu mai lungeste nimeni nimic, precum gaia matul. Pentru vorbe si declaratii false, intortocheate, contrazise intre ele, nu poti tine un om in puscarie, decat daca onor procuror si judecator au alte interese. Daca nu ai probe clare, trimiti omul acasa si il cercetezi sub control judiciar. Tu, mangafao, stii de cati bani au fost pagubiti jilavenii si Jilava de catre Bujor intre 1990-2008?Da, un fost militian borfas. Ai habar ca un fost militian, dat afara din militie pentru furt, angajat apoi la PIONIERUL si arestat de data asta tot pentru furtul a mai multor paleti de adidasi,ei bine militianul asta a facut legea in Jilava?A trebuit sa vina Adrian sa te scoata din umilinta in care te aflai mangafao.Dar la mangafa asa ii place.Sa stea in genunchi, cu curu in sus,sa faca o felatie continua, in timp ce pe la spate i se largeste si anusul..Asa, ca sa fie tacamul complet. Acesti aproape 20 de ani au fost "noaptea mintii" pentru tine mangafao, iar Adrian te-a scos din ea, te-a luminat si la figurat , dar si la propriu, reabilitandu-ti reteaua electrica atat din cap, cat si din comuna. A facut curatenie in focarul ala de infectii, pe care Muratura si-l adjudecase ca fiind al lui.Il avea el de la mamica lui. Te- a scapat de o gramada de capuse, care te-au furat la greu mangafao. Ar trebui sa te duci la oglinda si sa-i tragi o mare flegma.
JILAVEAN PUR
30 Mai 2012

ERATA pentru mangafa In graba am scris " idubitabil" in loc de"indubitabil".Sa nu te grabesti sa faci comentarii idioate pentru o litera lipsa, in cazul in care cunosti termenul.
MLADIN LA PUSCARIE
30 Mai 2012

Pentru Jilavean pur: pentru "idubitabil" nu te corectez, dar "vi-a" nu exista, forma corecta fiind "v-a". Se pare ca la facultatea particulara pe care probabil ti-a platit-o Mladin nu ai invatat si gramatica! Nu-i nimic, poate pentru pupatul impecabil in dos pe care il executi acum Mladin, peste 10 ani cand va vedea lumina soarelui, iti va plati cateva cursuri de gramatica.
MANGAFAUA
30 Mai 2012

Bai jilavean pur, tu esti probabil unul din beneficiarii contractelor dubioase incheiate la primaria lui mladin! Asta ca sa nu zic ca probabil esti inca un prost caruia Mladin i-a spalat creierul...Daca Mladin a facut prima suta de euro inainte sa se nasca probabil (mai ceva ca Chuck Noris) poate imi explici si mie cum de s-a gandit sa stea cu casa nerenovata atata timp si hop, cum a iesit primar, si-a tras cateva vile, cateva masini si multe altele...Sa vedem si noi contractele facute pentru asfaltare...sa vedem si noi unde s-a mai pomenit sa asfaltezi pana si trotuarele, a facut promenada pentru prosti pana la capat la progresu...nu mai stia saracul pe unde sa toarne asfalt...cred ca si in dormitor are asflat :)))) Pai normal ca i-a pus pe toti sa-si stranga gunoaiele de la poarta..,pe unde voiai sa toarne baietii destepti asfalt?peste gunoaiele de la poarta? vrem sa vedem si noi contractul cu celebra firma de paza "Diamond Security"..vrem sa vedem si noi contractul cu firma care s-a ocupat de amenajarea celor 3 boscheti din comuna...Stai linistit ca pe 10 iunie vei constata cu lacrimi in ochi ca nu mai ai pe cine se pupi in cur cu atata patos...O sa vezi ca "binele invinge",dar nu in forma pe care o promovati toti pupincuristii lui mladin.
MANGAFAUA
30 Mai 2012

Au inceput pupincuristii lui Mladin sa piarda teren si li s-a facut frica! Peste 10 zile veti fi istorie...istorie, asa cum trebuie sa si fiti. Imi pare rau pentru voi, dar va trebui sa faceti cunostinta cu lumea reala...s-a terminat sacul fara fund al lui Mladin, v-a trebui sa va hraniti cu ceea ce produceti voi nu cu ceea ce primiti din pupat in cur...Imi pare rau pentru voi, va veti intoarce la sapa :(
STELISTUL
30 Mai 2012

La puscarieeeeeee cu mladin la puscariiiiiiiieeeeeee........la puscariiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee cu mladin la puscariiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!!!!!!!
JILAVEAN PUR
31 Mai 2012

Constat ca am dreptate in tot ce scriu. Mangafaua nu se dezminte. A ramas aceeasi creatura la care faceam referire ieri. Dobitoc, incult, frustrat si ca toti prostii,evident idiot. Bai mangafao, boul s-ar simti jignit daca te-as numi ca pe el. Porcul m-ar da in judecata, daca te-as baga in regnul lui. Nici ca rama nu ai fi bun, caci le-ar fi scarba pestilor de tine. Cadavrele si-ar cere icinerarea, daca ai fi vierme. Bai creier mucilaginos, una este "vi-a adus" si alta este "v-a adus". Ambele forme sant corecte, in functie de context, cretinule. In al doilea text, intr-un loc, trebuia pusa virgula inainte si nu dupa Mladin, si in celalalt, invers. Afla pui de jivina de laborator ca Adrian s-a nascut pe 08 ianuarie 1971 si a plecat din Jilava la scoala la Bucuresti, cand era deja in clasa a treia, in1979, cand s-a si inscris la judo. Hotaraste-te excrementule, ori scrii cu majuscule numele proprii,ori nu. Bineinteles ca trotoarele se asfalteaza cercopitecule, in orice localitate civilizata, dar de unde ai parvenit tu, normal ca poteca e ridicata la rang de bulevard. In dormitor nu are nici "asflat", nici asfalt, dar in niciun caz chirpici ca tine. Mai afla microbule ca eu am facut facultatea la stat, in vremea comunista. Pana una alta, iti dau voie sa-mi dai o frunte in buric.
JILAVEANU
31 Mai 2012

Domnule pur a inceput largirea drumului national dn5 si a fost demolat marele drum pe care l a facut domnul mladin, drum pietonal, cu felinare , o aberatie de drum , nu putea sa l faca in spatele caselor? sa mai dezvolte zona din spate? putea, dar vrea sa incurce lucrurile nu sa le descurce. si sa ia niscavai spaga ca asa i sta bine melteanului. asta e maxima lui palcere. chiar ne facem ca nu stim despre ce e vorba?
JILAVEAN PUR
31 Mai 2012

Domnule consatean, jilaveanu, te afli intr-o confuzie.La momentul cand s-a aprobat curatenia pe linia fostului tramvai 29, traseu care devenise groapa de gunoi, nu se hotarase nimic la A.N.D. Atunci Consiliul Ilfov a hotarat pregatirea acestei zone pentru o eventuala marire a drumului. In niciun caz sa mai ramana asa cum era, ceea ce s-a si facut. Scuza-ma ca te contrazic dar nu se demoleaza nimic,ci se schimba utilitatea. Cat despre banci si stalpi, sant o sumedenie de alte locatii in comuna unde pot fi mutate.Scoli, gradinite, strazi, parculete, etc. Oare chiar nu poti face nimic constructiv fara sa fii improscat cu noroi, blasfemiat,jignit? Daca nu misca un pai, era toata Jilava in fierbere, cum este impotriva lui Lucian, acuzat ca nu face nimic fara Adrian. Vei vedea ca, daca printr-o intamplare nefericita,Adrian nu va mai fi primar, veti blestema cu totii proasta inspiratie pe care ati avut-o , cand la comanda , sau de capul vostru ati inceput sa dati cu pietre. M-ai mult veti constata ca niciunul din cei care candideaza, pe care eu ii cunosc foarte bine, nu se va ridica la valoarea,initiativa, influenta si puterea de munca a lui Adrian. Iar pentru stiinta ta, afla ca toti cei apropiati lui l-au sfatuit sa o lase dracului de primarie ca i-a distrus sanatatea, dar el vrea sa demonstreze ca se poate si in Jilava.Din pacate constat ca aceasta comuna e blestemata prin oamenii care o populeaza. De fapt nu ma mira nimic.Santem o natie de curve parsive si ca sa-ti argumentez iti aduc aminte de momentul 25 decembrie 1989 cand aceasta natie nenorocita si-a impuscat presedintele fara macar sa-l judece, iar acum aceleasi curve il plang. Si eu am fost de acord atunci sa moara, dar nu in maniera aia si macar eu nu-l plang. Mai am exemple:23 AUGUST 1944,abdicarea lui Cuza,Tudor Vladimirescu,Mihai Viteazul, Decebal, si multi, multi altii, mai marunti care au fost tradati si vor fi tradati in continuare. Printre acesti marunti se afla si Adrian. Pacat.
UNU DIN JILAVA
31 Mai 2012

Nu vreau sa fiu parte la cearta voastra, nu tin cu nimeni, doar pun o intrebare: Am auzit ca daca iese primar va fi eliberat. In baza carei legi este facuta aceasta afirmatie? Daca iese primar este achitat? Sau cum? Nu se mai judeca?
PENTRU "UNU DIN JILAVA" (LEGEA 215/2001 ART. 71 AL
31 Mai 2012

ART. 71 (1) Mandatul primarului se suspendă de drept numai în cazul în care acesta a fost arestat preventiv. Măsura arestării preventive se comunică de îndată de către instanţa de judecată prefectului care, prin ordin, constată suspendarea mandatului. Deci chiar daca va iesi primar, mandatul ori se suspenda, ori va fi invalidat..
JILAVEAN PUR
01 Iun 2012

Pentru toti jilavenii Acum daca mangafaua s-a mai potolit, revin si eu la un ton normal. Apropo de mangafa.Stiu cine este.Deocamdata ii scriu doar initialele uneia din mangafale: M. D. Si acum vorbesc cu voi. Nu a afirmat nimeni ca daca iese primar, Adrian va fi eliberat. De achitat nici nu poate fi vorba pentru ca nici macar nu a fost judecat si evident nici condamnat. La intrebarea "nu se mai judeca?" as vrea sa stiu si eu raspunsul. S-au facut nenumarate cereri de judecare in libertate de catre Adrian, pentru ca nu este un pericol public. Toate au fost respinse fara nicio motivatie temeinica. Iar referitor la explicatia juridica de mai sus fac o corectie. Este vorba de Legea Administratiei Publice din 23 aprilie 2001, capitolul 3, ART.72,alin.2, lit. f si alin3. din acelasi articol, care prevad ca mandatul primarului se suspenda de catre prefect, sau inceteaza DACA PRIMARUL A FOST CONDAMNAT DEFINITIV. Am precizat acest lucru pentru ca el are drept la recurs. Ori Adrian nici macar nu este judecat, ce sa mai vorbim de condamnare.
JILAVEANU
01 Iun 2012

Domnule jilavean pur, poate aveti dreptate in principiu, dar eu am zis ca acel drum cu banci si felinare nu si avea rostul. putea sa faca un drum similar in spatele caselor. In precedenta mea interventie am facut referire si la un anumit domn Szasz Ovidiu care e un individ lipsit de scrupule si care a reusit sa l zapaceasca pe domnul Mladin care probabil ca avea intentii bune in comuna.
JILAVEANU
01 Iun 2012

Si referitor la domnul viceprimar, domnul Lucian, cred ca stiti destul de bine ce poama este...nu are rost sa mai comentez ca nu ajungem la niciun rezultat. Poate viitorul ne va lamuri desi e destul de greu cu astfel de oameni care vor sa incurce lucrurile, poate din cauza ca au alta viziune asupra lucrurilor. Oricum se pare ca fiecare plateste intr un fel sau altul, mai devreme, la timp, sau mai tirziu.
MANGAFAUA
01 Iun 2012

ART. 254 Luarea de mită Fapta funcţionarului care, direct sau indirect, pretinde ori primeşte bani sau alte foloase care nu i se cuvin ori acceptă promisiunea unor astfel de foloase sau nu o respinge, în scopul de a îndeplini, a nu îndeplini ori a întârzia îndeplinirea unui act privitor la îndatoririle sale de serviciu sau în scopul de a face un act contrar acestor îndatoriri, se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 12 ani şi interzicerea unor drepturi. Fapta prevăzută în alin. 1, dacă a fost săvârşită de un funcţionar cu atribuţii de control, se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 15 ani şi interzicerea unor drepturi. Banii, valorile sau orice alte bunuri care au făcut obiectul luării de mită se confiscă, iar dacă acestea nu se găsesc, condamnatul este obligat la plata echivalentului lor în bani. ===>>> E doar o chestiune de timp..
JILAVEAN PUR
06 Iun 2012

Salutara a fost mobilizarea simpatizantilor lui Adrian. Exemplara lectie de civism si educatie. BRAVO. A mai ramas putin timp si va fi iarasi printre noi, aici unde ii este locul, in mijlocul celor care l-au sustinut si il vor sustine pana la capat. Apoi, la treaba!
U N OM OB0OSIT DE PROSTIE, UN TUGURLAN
08 Iun 2012

Mai taica! M-am luat dupa jilaveanu pur si am citit Morometii. De fapt nu am citit eu ... Mi-a citit nepoata mea. Dar a fost ca si cand as fi citit eu. Si nu mi-a citit mult. Doar cearta intre Moromete , Tugurlan si Cocosila . Al dracu a fost mereu romanul puturos, sarac si prost. A vrut-o si pe ma-sa fata mare.;
JILAVEAN PUR
09 Iun 2012

Hai ba las-o dracu"! Fara mangafa, nu mai are niciun chichirez. URA, SI LA MAI MARE!
JILAVEAN PUR
10 Iun 2012

VOTATI ADRIAN MLADIN Raul exista oriunde in lume. Nu o spun eu, ci un redutat producator american, RICHARD ROTH. Dar numai BINELE VA INVINGE INTOTDEAUNA. NU DREPTATEA, CACI ESTE RELATIVA. DREPTATEA ESTE PENTRU CAINI, NU PENTRU CATEI. AU SPUS-O ALTII MAI DESTEPTI DECAT MINE. Inv it pe orice doritor de inteligenta sa urmareasca filmul lui David Linch, "Blue Velvet" (Catifeaua Albastra). Acolo se face o diferenta clara intre RAU, DREPTATE si BINE. ADRIAN INVINGE PRIN BINE.
JILAVEAN PUR
10 Iun 2012

Mangafao, ti-a mancat pisica limba? Imi devenisesi simpatic in prostia si rautatea ta. Ma stimulai... Ce dracu ai? Ori ai aflat ca vine "LEUL" (citez din PETRACHE) si va trebui sa-ti lingi balele spurcate, pe care le-ai imprejmuit cu fiecare respiratie a ta? Mi-e mila de tine si de prostia ce creste in tine. Apropos" : Ai copii? Ferestei de tine! Si cu asta am incheiat definitiv cu mangafaua(mangafalele) din Jilava.
VIOREL
10 Iun 2012

binele si adevarul vor esi la iveala si cei ce iau vrut raul se vor infunda singuri deacea cred in primarul nostru care a avut grije si de saraci si de bogati in jilava deacea te vom iubii mereu
JILAVEAN PUR
10 Iun 2012

Viorele, daca esti de-al nostru, scrie manca- l- ar tata corect in limba romana. Il faci de ras si pe ADRIAN si pe toti care il sustin . Am zis ca nu mai scriu , dar daca esti de-al nostru, fii mai atent, caci javrele sant cu ochii pe noi.
JILAVEAN PUR
10 Iun 2012

Acum , chiar ca nu mai aveti aer, mangafalelor. Binele a invins.
JILAVEAN PUR
11 Iun 2012

ESTEEEEE! ESTE EXACT CUM AM SPUS. BINELE A INVINS. LINGETI-VA RANILE, MANGAFALELOR SI VENITI SA VA DAM DE LUCRU. TAIAT DE POMI, VARUIT, PIGULIT IARBA, E TREABA MULTA PENTRU VOI PUTORILE DRACU. LA MUNCA...HAIDA...
GABVY
11 Iun 2012

SA NE FIE RUSINE AM AJUNS DE RASUL LUMII !!!!!!!! A IESIT PRIMAR UN PUSCARIAS SUSTINUT DE TOATA TIGANIMEA!!!! CHIAR SUNTEM DE RASUL LUMII!!!!! VAIDE NOI!!!!
JILAVEAN PUR
11 Iun 2012

Bai mormolocule, pe numele tau, artefact "gabvy"! Baga-ti literele alea-n cur si leaga cateaua! Puscariasi au fost si DOMNUL IULIU MANIU , CORNELIU COPOSU, IONEL BRATIANU, ION ANTONESCU, NAPOLEON BONAPARTE, idiotule, MIHAI VITEAZUL , boule, cretinule, vaca nemulsa ce esti si iti mai spun: HENRIC AL OPTULEA pentru care toti proscrisii din padurea SHERWOOD, au luptat alaturi de proscrisul(puscarias) ROBIN HOOD, pentru a-l aduce inapoi pe rege. Ai vrea tu taratura, sa te dai baronul de NOTTHINGAM dar esti un jeg ordinar, un gainat de cucuvea constipata, un muc pe care orice om il evita cu scarba. Ba neinceputule, daca vrei senzatii tari, dure, care sa te bata la poponet, spune ce doresti si iti oferim ce doresti si unde doresti. Nici jumatate din ce am scris nu ai priceput, esecule. Tardivule, lobotomistule, gresala, .... ERATA ESTE O DOAMNA DACA S-AR COMPAREA CU TINE. ERATA ESTE ERATA SI ISI CERE SCUZE. TU ESTI DOAR O BALEGA , PE CARE DOAR PLOAIA O CURATA.
JILAVEAN PUR
11 Iun 2012

Sa nu te mai rupi in izmene , prapaditu dtracu, ca varza te fac, mai ales ca stiu cine esti prostanacule. Saracia dracului ce esti.
PENTRU JILAVEAN PUR
11 Iun 2012

Bai jilavean pur, eu nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza. De cand intr-un stat democratic toata lumea trebuie sa fie de acord sa voteze un candidat? Nu avem voie sa fim si contra ca trebuie sa vi tu sa ne jignesti? Ba daca se dovedeste a fi nevinovat atunci sa vina la primarie si cu asta basta, dar daca se dovedeste a fi vinovat, atunci sa plateasca! Iar despre tine, mai usor cu amentintarile pentru ca se poate afla cine esti, iar pentru amenintari si calomnie s-ar putea sa il urmezi pe idolul tau in celula...
JILAVEAN PUR
11 Iun 2012

Mai vitelule. Eu nu amenint si nici nu calomniez. Daca esti prost nu este vina mea. Pot doar sa te trimit la gaura primordiala si sa te rog sa mai stai macar trei luni acolo, ca orice adevarat avorton, dupa care sa vii pe lume , sa te studiem mai cu atentie.(ai observat cum se scrie " vii", iar lumea nu trebuie sa "fie de acord sa voteze", ci doar sa voteze imbecilule. La Limba Romana ti s-a explicat ce-i ala pleonasm?).
JILAVEANU
11 Iun 2012

a inceput modernizarea drumului national 5 si in acelasi timp demolarea drumului paralel cu dn 5 pe care l a executat aberant domnul mladin cu ideile lui cretze. inca de la inceput am zis ca e o aberatie, dar n ai cu cine. asta e un mic exemplu. daca nu era incapatinat facea acest drum in spatele caselor si se dezvolta si zona aceea poate. a mai facut un drum pavat intre petrom si pielorex midificind planul parcelar si netinind cont de drumul comunal existent. are ambitii ieftine. si in general totul se plateste mai devreme sau mai tirziu. felicitari ca a cistigat alegerile. ne meritam soarta se pare! tiganii, tiganii din tiganie, lai, lai lai...tralalal...
FIRMA ROYAL
02 Oct 2012

Laudatorii lui Mladin ori au creierele spalate, oris creierul lor este neted, ori au mancat din ce le arunca sub masa sub care stateau acesti idioti. Jilavenii nu-l doresc pe Mladin al vostru. El este dorit doar de provenitii fara nici un capatai pe lumea asta si de slugile care mai capata cate o faramitura de la acesta. Prin firma lui,,Royal'' a falimentat bugetul primariei. Din pacate, cei cu creierul netezit nu pot percepe acest aspect.
ANONIM
16 Noi 2012

traeasca ADRIAN VINO ACASA MAI REPEDE CA TE ASTEAPTA COPILU FII TARE
JILAVEANU
16 Noi 2012

NUI AS MLADIN ESTE UN PRIMAR BUN SI A VRUT SA FACA BINE LA TOII JILEVENI BINE DAR DUSMANII NUL ...........
JILAVEANUL
29 Dec 2012

unde e primarul vostru acum ca se facu un an de puscarie.votati-l cu incredere si duceti-va la puscarie dupa el.ati furat ca porcii impreuna daia il pupati in cur.mie scarba de voi hjigodii perverse.
MARIUSICA
13 Ian 2013

Buei oameni buni sa va spun eu despre Adi MLADIN,CARE la tras in teapa si pe propriul lui fin,care ia tinut luminarea in biserica,se stie el care,cu citi nu a colaborat si ia tras inteapa in afaceri,pe dl Sas,pe dna Care a vrut sa faca o gara in Jilava si tot pt cetateni dar i sa cerut o spaga prea mare si sa dus invirtindu-se,ce sa va mai spun ca firma de paza ce are obiective in toata Jilava este a lui dar condusa de omul lui care ii da 20 % (Marian Constantin ),ca daca nu intra la puscarie urma sa ia si salubrizarea din Jilava,si aaaaaaapropo......toti cei ce l-au votat nu si-au primit decit cite 500 de ron de fiecare,hai va salut si concluziille tragetile voi. P.S.Avea un rolex cind a cazut arestat,unde o fi ????? Sau convorbirile telefonice din inchisoare sunt foarte scumpe :)))))))))))))) ;)
TANAKA
16 Mai 2013

binele si adevarul vor invinge, deoarece primarul este nevinovat.Vorbiti cu totii in necunostinta de cauza si fara sa ganditi.Acuzatia primarului este de pretindere si NU de primire,iar in dosar NU exista nici o proba, sau dovada incriminatoare.Inainte de-a emite opinii cu privire la acuzatii, este bine sa va informati.Nu inteleg aceasta rautate exprimata de unele personaje, deoarece primarul a facut doar bine Jilavenilor.In loc sa va aparati primarul care a deschis drumul dezvoltarii in Jilava, va lasati influentati de aparente si barfe ieftine improscand cu noroi total nejustificat.Daca aveti unele nelamuriri, de ce nu intrebati direct sursa pentru o edificare completa,adica pe primar? sunt convins ca va raspunde la orice intrebare.Este un om care s-a pus in slujba cetatenilor, iar rezultatele vorbesc de la sine. Pe principiul "hotul striga hotii" Ilie a furat din primarie pe incredintari directe in 8 luni peste patruzeci de miliarde pe lucrari care nu exista si NU mai tipa nimeni!!!!!Pentru cunostinta voastra va informez ca, persoana care l-a bagat la inchisoare pe primar este chiar Ovidiu Sas. Tot acest individ a incercat, sa-i distruga primarului familia spunandu-i sotiei sale sa divorteze si sa plece de acasa cu copilul. A mintit atat de mult in incercarea de denigrare a primarului, incat a uitat ce si cui a mai spus, a pierdut sirul minciunilor.....sunt enorm de multe de spus, dar singurul lucru pe doresc sa-l mai adaug acum este SA AVETI INCREDERE IN ADRIAN PENTRU CA NU V-A INSELAT INCREDEREA ACORDATA PRIN VOT NICIODATA. mai vorbim..
Random image



Ultimele stiri






Apa Nova