2016-12-03 19:59

POLITICA


EXCLUSIV. Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri

 |  19:46
EXCLUSIV. Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri

Steaua lui Becali, oagenţie de turism şi o firmă care face pârtii de schi pentru Elena Udrea senumără printre companiile private care pot folosi brandul turistic de ţară pepropriile produse.

Elena Udrea i-aîncredinţat controversata sa frunză omului de afaceri Gigi Becali şi clubuluisău pentru a-i face reclamă gratuit. Fotbal Club Steaua Bucureşti este singurulclub sportiv care a obţinut până acum permisiunea Ministerului Dezvoltării şiTurismului să pormoveze brandul turistic al României pe propriile produse sausă-l folosească în propriile campanii de publicitate sau promovare. Deşireprezentanţii MDRT susţin că firmele particulare sunt cele care solicităministerului să folosească brandul turistic, directorul de marketing de laSteaua, Bobby Durbac, a declarat pentru „Puterea” că nu clubul a solicitatacest lucru, ci ministerul a venit către ei cu această ofertă. „Brandulturistic va fi promovat în interiorul stadionului nostru, pe panouri. Am făcutdeja acest lucru la meciul cu Liverpool, un meci internaţional (n.r., care aavut loc pe 2 decembrie 2010)”, a spus Durbac.

Alte firme aşteaptă săle vină rândul

Potrivit unei informări din partea MDRT remisăziarului „Puterea”, alături de Steaua au mai primit acceptul să foloseascăfrunza alte şapte firme sau organizaţii pe produse proprii sau în campanii depromovare: Romfilatelia SA, Eximtur SA, Acomin SA, Bilbor Mineral Water SRL,Perla Harghitei, Afiichage România şi Asociaţia Monitorilor de Schi. Ele auîncheiat protocoale de colaborare cu ministerul Elenei Udrea pentru promovareabrandului turistic. Potrivit ministerului, există solicitări şi din parteaaltor operatori economici, dar ele sunt în curs de analizare. „Cererile firmelor/organizaţiilor sunt analizate în cadrul MDRT dinpunctul de vedere al oportunităţii şi în funcţie de rezultat se poate încheia unacord/protocol între MDRT şi organizaţia respectivă în care se prevăd detaliileacestei colaborări, bineînţeles cu respectarea condiţiilor şi standardelorimpuse de manualul de brand (culori, dimensiuni etc.) Modalităţile de utilizarea acestuia se stabilesc în funcţie de fiecare partener în parte, conformclauzelor din protocoalele încheiate”, se arată în documentul ministerului.

Una mai tare decât alta

Unele dintresocietăţile care au primit aprobare pentru folosirea brandului au făcutsubiectul a numeroase articole în presa de investigaţii. Potrivitsăptămânalului „Academia Caţavencu”, Romfilatelia SA este „o firmă-căpuşă” aPoştei Române care îi este acţionar majoritar. Despre directorul general alRomfilatelia Cristina Popescu s-a scris că a lucrat la ICE Dunărea, apoi în SRIşi la Antena 1. Aceleaşi articole susţin că sub conducerea ei Romfilatelia a luatsume de bani de la Poşta Română, iar 215 timbre „Cap de bour” au fost sustraseşi înlocuite cu altele false. Potrivit site-ului propriu, Romfilatelia producemărci poştale, plicuri, albume filatelice, iar printre produsele sale se numărăşi „timbrele prietenoase” cu „tarantule cu părul creţ”.

Eximtur SRL esteo agenţie de turism din Cluj-Napoca, oraşul natal al lui Emil Boc, iarpreşedintele firmei este Lucia Nora Morariu. Ea este şi preşedinte la AsociaţiaNaţională a Agenţiilor de Turism şi a fost candidat din partea PNL în 2008, laalegerile parlamentare. Lucia Morariu este o veche colaboratoare a Elenei Udreaşi a făcut parte din Consiliul de Coordonare a proiectului privind brandul deturism al României înfiinţat de ministru. Moraru a hotărât să pună logoulturistic pe toate materialele de promovare ale firmei sale de turism.

Acomin SA estefirmă de constucţii cu sediul în Deva, dar cu şantiere în Cluj-Napoca şi Oradea.Aceastăfirmă a câştigat nenumărate licitiaţii de la stat, atât pe vremea PSD, cândconstruia săli de sport, cât şi pe vremea Elenei Udrea când se ocupa de pârtiide schi. Probabil că frunza turistică va fi afişată pe întreaga “gamă deutilaje, instalaţii şi mijloace de transport pe care firma le deţine, potrivitsite-ului său: “excavatoare, buldozere, buldoexcavatoare, macarale, schele, cilindrucompactor, vibrocompactoare, încărcător frontal, maşină de tencuit” sau “autobasculante,trailere, remorci, cap tractor, autobetoniere”. Această firmă a construit şi a reparatpe bani mulţi de la stat Inspectoratul de Jandarmi Cluj-Napoca, Sediul DirecţieiGenerale de Gospodărirea Apelor Deva, Sediul Poliţiei din Deva, SediulInspectoratului Şcolar Deva, Liceul de Artă şi Grădiniţa din Deva, SediulAdministraţiei Financiare Brad, clădirea Salvamont din munţii Parâng, foişorulpentru urmărirea tragerilor şi piste de schi biatlon Predeal. Firma amintită,care are 13 acţionari, a mai obţinut o mulţime de contracte pentru reparaţii dedrumuri şi pentru închidere de mine. A câştigat şi licitaţia pentru construireapârtiei de schi Vidra pentru care deja Ministerul Turismului a alocat primatranşă de bani.

Bilbor Mineral Water estecel mai nou brand de apă minerală intrat pe piaţă, iar Affichage România este ofirmă care deţine panouri publicitare în toată ţaraşi care a dezvoltat numeroase proiecte cu instituţiile statului.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :639234-04-11

Mai multe imagini:
EXCLUSIV. Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri
zoom



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

POMPILIU BOTA
19 Ian 2011

,,Udrea i-a f?cut cadou frunza ei" ?i cum arat? f?r? frunz??

Adauga un comentariu

Random image