2016-12-10 01:28

POLITICA


Frunza lui Udrea, ecouri în presa străină

 |  16:01
Frunza lui Udrea, ecouri în presa străină

Scandalul legat de logo-ul brandului turistic al României a ajuns şi înpresa straină. Publicaţia “The Economist” scrie că, deşi un scandal legat deplagiat nu este cel mai potrivit mod de a atrage turişti, în Romania ar puteafuncţiona. Scandalul "frunzei fără noroc" vine la mai puţin de o lună dupa ceComisia Europeană a criticat reformele judiciare şi anti-corupţie din Româniaşi a avertizat Guvernul că şi-a încălcat angajamentele luate la aderarea înUniunea Europeana, în 2007, amintesc jurnalişii de la The Economist. De altfel, raportul CE făcea referire tocmai la modul în care se deruleazălicitaţiile publice, sub semnul conflictelor de interese şi corupţie.Publicaţia reaminteşte că firma responsabilă pentru brandul turistic alRomâniei, THR-TNS, susţine că similaritatea dintre cele două imagini este o"coincidenţă". Cu toate acestea, ministrul Turismului, Elena Udrea, adecis să sisteze plata,

pânăcand problema va fi rezolvată. Scandalul legat de plagiat ar putea săaibă chiar efecte pozitive, spun ziariştii străini, citând-o pe Elena Udrea:"A promovat brandul într-un mod pe care noi nu ni l-am fi permis".


Aparut in:

Ultima modificare in data de :638939-03-11



Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site

ANDREEA101
06 Aug 2010

Trebuie confirmarea unei publicatii de anvergura pentru a realiza ca lucrurile nu sunt chiar atat de rele precum presa locala incearca sa le prezinte?in lipsa unor subiecte de bun simt?

Adauga un comentariu

Random image