2017-12-11 06:06

Hans Klemm, ambasadorul SUA, critică ordonanțele PSD: „Nu sunt oportune!”

|  13:45

S-a zvonit că va fi forțat de administrația Obama să-și dea demisia, dar iată că acest lucru nu doar că nu s-a întâmplat, dar Hans Klemm, ambasadorul SUA la București, continuă să apere statul de drept în România. Ce-i drept, Donald Trump încă nu și-a intrat în atribuții - acest lucru se va întâmpla abia mâine. Azi, Klemm a acordat un interviu agenției News.ro, criticând ca inoportune proiectele de ordonanță de urgență din domeniul Justiției (grațierea colectivă, redefinirea abuzului în serviciu și a conflictului de interese) pe care Guvernul Grindeanu le-a transmis, ieri, CSM, spre avizare.

Ambasadorul SUA susține că orice propunere legislativă care contravine consolidării statului de drept îi afectează pe toţi românii, indiferent de preferinţele lor politice. „Nu considerăm oportună nicio măsură care slăbeşte statul de drept în România şi ne aşteptăm ca toate instituţiile din România să încerce să consolideze lupta naţiunii împotriva corupţiei”, afirmă diplomatul american.

„Parteneriatul Strategic România-SUA şi statutul României de membru al NATO şi al Uniunii Europene se bazează pe valori comune, inclusiv pe angajamentul faţă de statul de drept. Vom continua să susţinem ferm şi clar eforturile preşedintelui Iohannis şi ale instituţiilor judiciare şi de aplicare a legii în această direcţie. Orice schimbare a legislaţiei anti-corupţie a României trebuie să se facă printr-un proces transparent, deplin consultativ, care consolidează lupta împotriva corupţiei şi pune capăt furtului bogăţiei ţării. Orice propunere legislativă care contravine consolidării statului de drept îi afectează pe toţi românii, indiferent de preferinţele lor politice. Nu considerăm „oportună” nici o măsură care slăbeşte statul de drept în România şi ne aşteptăm ca toate instituţiile din România să încerce să consolideze lupta naţiunii împotriva corupţiei”, declară Hans Klemm.

Ultima modificare in data de :2017-01-19
Hans Klemm: Statele Unite o susțin ferm pe Kövesi!

TAGURI: hans klemm, ambasada sua, ordonanta gratiere, ordonanta abuz serviciu, modificare cod penal

F-B-I
19 Ian 2017

PSD.............ADICA MAFIE KOMINTERNISTO-BOLSEVICA................TERORISTII FSN
CROCODILUL FLAMAND
19 Ian 2017

FSN-PSD A JEFUIT TOTA ROMANIA.IMPREUNA CU MAFIILE INTERNATIONALE.....TRAFICANTII DE ARME..DROGURI................MAFIA PKK TERORISTII DIN TURCIA..........ACUM VOR SA FIE RECUNOSCUTI DE USA...............CEI MAI BUNI TRAFICANTI DE ARME SI HEROINA.................NASTASE.......EL CHAPO GUZMAN............CARTELUL MEDELIN-PABLO ESCOBAR.............DRAC-NEA TELEMARLANUL
19 Ian 2017

Multumim SUA ,dar compatriotii dumneavoastra,cei ce au invitat la ceremonia de inscaunare a domnului Trump , pe condamnatul penal Dragnea,artizanul acestor incercari de a modifica,dupa interese personale,legi ale statului de drept si drepturile omului in Romania,sunt de aceasi parere cu dumneavoastra,DOMNULE AMBASADOR ?
MăGAR
19 Ian 2017

Oare tovarășul klemm a auzit de suveranitate și neamestecul in treburile interne ???? Păcat că funcționarii accepta statutul de vasal în colonie....Ghiocei !!!!