2018-11-16 23:14

Iohannis CRITICĂ adoptarea Codurilor Penale: ”Sunt făcute cu prea mare viteză”

|  17:09

Președintele Klaus Iohannis spune că modificările Codurilor penale și legilor justiției sunt făcute cu prea mare viteză și le-a recomandat parlamentarilor să dea dovadă de responsabilitate, pentru că aceste modificări vor avea efecte pe termen lung.

„Din capul locului mi-am exprimat scepticismul în privința acestor modificări care mie mi se par prea ample și făcute la prea mare viteză”, a spus președintele.

„Eu nu pot decât să recomand Parlamentului să abordeze cu maximă răspundere aceste modificări legislative, fiindcă ele vor avea efecte pe termen lung”, a adăugat Iohannis.

Întrebat dacă va merge în Parlament pentru a le transmite aleșilor un mesaj, președintele a răspuns: „De aici, de la Bruxelles, nu o să vă spun ce am de gând să fac, dar cu siguranţă o să avem mai multe discuţii pe această temă”.

Ultima modificare in data de :2017-12-14

TAGURI: iohannis, critici, codurile penale, legile justitiei

LEVST.
14 Dec 2017

toate trec cu mare viteza, pentru mintea sa melceasca, bine adapostita intre oase mai groase decat usa seifului trezoreriei, toate trec cu viteza pentru un crieras care pluteste in trigliceride, numai zilele dintre vacante , abia trec...Auziti, milogul nenorocit , el "nu poate DECAT sa recomande...", pai daca asta e toata putereea unui pres-edinte, la ce bun atata cheltuiala cu a asemenea jivina?
LEVST.
14 Dec 2017

daca tot se da mare neamtz, de ce nu ia exemplul Elvetiei, unde populatia vorbeste majoritar germana(dublu fata de franceza si italiana, la un loc), deci si modul lor de gandire este german(ordine si disciplina) si sa impuna -pt. ca are puterea legala- un sistem asemanator...Aaaaaa, nu se poate pentru ca noi avem cel putin 2 MIII de parlamentari, raportat la elvetieni, prin prisma numarului de populatie si MAI ALES a complexitatii economice , si inca un MAI ALES, prin prisma EFICIENTEI, adica a profitului,care la elvetieni chiar se imparte in mod echitabil INTREGII populatii a tarii....Aaaaa, dar parlamentarii lor NU au birouri centrale, NU au staff si secretare, NU au masini si soferi la dispozitie, NU au salarii exorbitante (ci doar un fel de indemnizatie-ei traiesc din afacerile PROPRII si legale), ei AU doar un lap-top, pentru inregistrarea activitatii, etc. si NU stau toata ziua in capitala, ci se intrunesc in plen, periodic, sau cand este cazul...Asa se face-ACESTA ESTE ADEVARUL SI BAZA SUCCESULUI- ca o tara nici cat un sfert din Romania, insa cu densitate peste dublu, are un GDP nominal de peste 80 MII euro/cap, iar distributia este absolut echitabila, cei mai saraci elvetieni traiesc mult, mult, mult mai bine decat varful asa-zisei clase de mijloc din Romania...Asta doar pentru a lua in comparatie tot o republica, dar daca ne-am compara cu Olanda, Suedia sau Norvegia???Banditul suprem nu "misca " nimic, pentru ca el este precum petre roman& comp., sistemul actual le asigura lor continuitate si avantaje enorme, nemeritate absolut, dar din pozitia oficiala, ei isi permit orice, nu exista nicio autoritate care sa-i intrebe ce si cum, pentru ca spre deosebire de Monarhie, unde autoritatea suprema DOAR pare a fi a Monarhului, in republicile tip Romania, prese-edintele chiar este un rege, adica cu puteri si avantaje supreme, insa neancoronat, iar in Monarhii vocea poporului este cea care dicteaza, in republica de tip romanesc, aceasta voce doar mimeaza acest lu
LEVST.
14 Dec 2017

-cont- "... mimeaza acest lucru , de fapt este permanent incalcata de "alesi"...Vezi cazul parlamentului de 300 membri, care -ulterior- a devenit aproape dublu...
LEVST.
14 Dec 2017

iar daca comparam situatia cu republica republicilor(ca sa zic asa), cu USA, poporul roman SUPORTA aprox. NOUA MII de sparlamentari, asta raportat la nr. populatie, dar -raportat la complexitatea sociala si a relatiilor economice cat si la eficienta, practic poporul roman SUPORTA, peste CINZECI MII DE parlamentari, numar care trebuie marit, pentru ca congesmenii americani nu au masini si soferi date de guvern, ci le suporta din propriul buzunar(sau partid)...Dar chiar si comparand la modul sec , numerele, USA are 535 membri ai congresului(parlamentari) iar Romania 588...Dar sa ramanem la adevarul care conteaza, Romania suporta un numar impresionant de parlamentari si alte diverse functii si pozitii in politica si administratie, iar acestia colecteaza direct, o suma imensa din PIB, iar datorita imensei coruptii la varf, ei colecteaza -si indirect- o alta uriasa suma, practic sub 0,2%(doi la mie) din cetatenii romani, detin subzistenta a peste 75% din romani, un procent de peste 20% sunt -cat de cat- bine(in general) dar pot fi oricand trecuti in clasa saracilor...
CUCUVEAUA ROZ-BOMBON
15 Dec 2017

Dan Alexe: PSD-ul este cea mai scârboasă mafie ajunsă vreodată la putere în România//„Comuniștii aveau o strategie, un program social, încurajau literele, au dat un Labiș, au subvenționat școli de literatură, au lăsat să iasă un Marin Preda, aveau o viziune largă, utopică, deși n-au creat mecanismele care ar fi prevenit corupția. Cu PSD-ul, însă, s-a ajuns la cea mai de jos treaptă din istoria României. Ăștia nu citesc, disprețuiesc cultura, nu au un proiect de societate. Dejecții, hazna, mafie provincială. Doar lașitatea atavică a românilor face că n-am ajuns încă la primele asasinate politice. Dar nu mai e mult, că se simt încolțiți, șobolanii… ”, scrie fostul dizident Dan Alexe pe contul său de Facebook. Dan Alexe a comentat și atitudinea Gabrielei Firea, precum și prostia lui Liviu Dragnea: „În luptă cu Tudose pentru a dirija prohodul lui Dragnea, Gabriela Firea se bate în (indescriptibilul său) piept cu Revoluția: — „Cred ca au murit prea multi romani la Revolutie pentru a ne mai fi frica de ceva si pentru a nu ne mai exprima punctul de vedere.” Câtă vreme principalul responsabil al masacrului de la Revoluție, Ion Iliescu, e președinte de onoare al PSD, ne e limpede că Gabriela Firea nu risca atunci nimic. Ea era, oricum, doar o loază adolescentă într-un liceu industrial din Bacău. Acolo a învățat cum e cu banda rulantă. Trebuie să fii tare prost și naiv și incult și rupt de lume, ca să furi cât a furat Dragnea din bani europeni și naționali, prin construcții șubrede, cu acte false, fără să te gândești că într-o zi o să ai un control, sau să speri că atunci când vine plasa peste tine ai să reușești, pornind de la nivelul județului Teleorman, să convingi că te persecută pe tine personal SUA sau Soros. Cum o zic mereu: prostul crede că nici tu nu știi.”
18 Dec 2017

Probabil domnul Johannis discută în termeni de prin legile fizicii despre legile din justiție ?