2018-09-24 07:34

Kelemen Hunor CRITICĂ din nou Guvernarea PSD-ALDE. Ce l-a nemulțumit

|  21:20

Preşedintele UDMR, Kelemen Hunor, i-a criticat dur pe liderii coaliţiei de guvernare, Liviu Dragnea şi Călin Popescu-Tăriceanu, ca urmare a declaraţiilor unioniste în privinţa Republicii Moldova.

„Am vorbit cu aliaţii noştri despre unirea cu Republica Moldova? Nu poţi să arunci o ţara într-o asemenea aventură. Un asemenea revizionism e iresponsabil în 2018", a declarat preşedintele UDMR Kelemen Hunor într-un interviu acordat Ziare.com.

Liderul UDMR i-a mai criticat pe cei de la PSD şi ALDE pentru că nu lasă Guvernul să ia singur deciziile.

„Cred că problema cea mai mare este una politică, a coaliţiei PSD- ALDE. Unde se iau deciziile care sunt importante, în executiv sau în partid? În mod normal, deciziile se discută în partid, dar trebuie asumate de guvern. Responsabilul e până la urmă premierul şi nu poti să impui totul de la partid", a explicat Hunor.

Întrebat dacă ar susţine o eventuală suspendare a lui Klaus Iohannis, Kelemen Hunor a precizat nu va face acest lucru.

Ultima modificare in data de :2018-03-29

TAGURI: udmr, kelemen hunor, critici, psd, guvern, dragnea, tariceanu

BOZGORUL
30 Mar 2018

DA …„Problema maghiară nu este rezolvată în ROMÂNIA!” EA se bazeaza pe ceea ce se poate vedea in acest documentar https://vimeo.com/16275866
30 Mar 2018

da desigur problema hunilor va fi rezolvata cand Ardealul va fi din nou sub calcaiul lor---asa cred ei== dar sa speram ca va fi asa la PASTELE CAILOR O NATZIE IMPUTZITA CA ACESTIA RAR VEZI DE CAND I-A ADUS DRACUL IN TRANSILVANIA NU AU FACUT ALTCEVA DECAT AU OROPSIT ROMANII AU UCIS AU TORTURAT AU PRIVAT DE DREPTURI DOAR PENTRU SIMPLUL MOTIV CA AM FOST ROMANI.EI TREBUIE SA AIBA ATATEA DREPTURI CATE AU ROMANII IN UNGARIA. LA FEL SI PORCII DE SARBI , CE AU ROMANII IN SERBIA SA AIBA SI EI LA NOI. CU CRIMINALII ACESTIA NU MERGE ALTFEL DOAR SA LE APLICI LEGEA TALIONULUI. DAR CINE?DRAGNEA'' IOHANIS SICA MANDOLINA 'ETC TOTI SUNT NISTE COZI DE TOPOR PIERI-LE-AR NEAMUL!!!!!!
CUCUVEAUA ROZ-BOMBON
30 Mar 2018

cand va aud bai frate...hai sa ne invrajbim si cu ungurii si cu sarbii..si dupa aia sa faceti ce?Intamplator Hunor chiar are dreptate nu pentru ca mi-ar fi frica de pretentiile lui de "revizionism maghiar" care n-o sa se intample niciodata ,ci pentru faptul ca actuala populatie din Republica Moldova colcaie de KGB-isti si GRU,si o eventuala "unire" cu capcana numita "MOLDOVA" inseamna ca te faci NEO-URSS...adica sugi pixul de la licuriciul din MOSCOVA Voi vreti sa va uniti cu RAKETii care au venit din Afghanistan????????adica sa aveti peste tot prin Romania conflicte ca in Afghanistan si CECENiA? rezultatul va fi ca Romania va deveni o colonie de slugi ale URSS redivivus...condusa de cretini precum Dragnea -DADDY,VALCOV,OLGUTZA si asa mai departe.........si veti participa la "razboiul contra imperialistilor" dracu mai stie care va fi acela...dar cu siguranta veti fi inamicii USA si NATO..si va trebui sa va "apere" PUTIN si MERKEL...ha ha ha ha ha...deja ma pis pe mine de ras numai cand ma gandesc ce va fi..populatia din Romania va fi lichidata complet si inlocuita cu slugi aduse din tot felul de republici ex-sovietice si din stapani de slugi din AUSTRIA care vor face o mare cariera de MINERIT METALE pRETIOASE AUR Si ARGINT pentru MAFiotii de la VieNA....adica aceeasi mafie de EX-KoMINTERNISTI care ne-a jefuit 28de ani ....probabil romanii ca sa se salveze vor emigra cu milioanele din nou prin alte tari ca sa nu fie toti lichidati de MAFIA KOMINTERNISTA care vrea sa jefuiasca absolut tOTUL din RoMANIa
LEVST.
30 Mar 2018

pretentiile unguresti , in Transilvania(si despre Transilvania) au o singura sansa si inca una mare, dar numai in circumstanta ca UE se va rupe sau ca-altfel si oricum- Romania va fi impinsa in afara, ata din UE cat si din NATO...altfel , nicio sansa... Republica Moldova, din orice unghi ai privi lucrurile, cel mai bine este ca aceasta sa se integreze IN PARALEL cu Romania, in UE , si apoi-daca se mai gaseste sens- sa se uneasca cu Romania, iar la acel timp nu va mai exista forta de a contracara actul de unire, decat grupuri din interior, dar UE si NATO pot tine sub control respectivele iesiri...Cea ce pare ca spune KH este ca el nu se mai gandeste la vechiul revizionism, a devenit neutru si rezonabil, probabil ca a inteles miezul actiunii catalonilor si a contractiunii spaniole...