2016-12-10 07:11

POLITICA

Planeta “locuibilă” similară Terrei

Planeta “locuibilă” similară Terrei

NASA a anunţat că telescopul Kepler a făcut o descoperire care va dăinui în istoria omenirii: o planetă asemănătoare Terrei, ce ar fi o gazdă ideală vieţii. Raza planetei este de aproximativ 2,4 ori mai mare decât cea a Pământului. Kepler-22b se află la 600 de ani-lumină de Pământ, fiind cea mai apropiată planetă similară Pământului descoperită până acum. Un an pe Kepler-22b durează 290 de zile, iar cercetătorii afirmă că este foarte probabil ca pe suprafaţa planetei să se găsească roci şi apă. Planeta orbitează în jurul unei stele, alta decât Soarele, şi prezintă condiţii prielnice pentru ca oamenii să poată trăi pe ea pentru că se găseşte în "zona Goldilocks", aşa cum este denumită de către astronomi regiunea ideală pentru formele de viaţă similare celor de pe Terra. Temperatura la suprafaţa planetei este de 22 grade Celsius. Cu tehnologia actuală, o navetă spaţială ar avea nevoie de 22 de milioane de ani pentru a efectua o călătorie de pe Terra până la Kepler-22b.

Ultima modificare in data de :639268-10-02