2018-09-19 19:51


Tăriceanu, ATAC DUR: CE să explice de ce a ignorat semnalele privind abuzurile JUSTIŢIEI

 |  14:38
Tăriceanu, ATAC DUR: CE să explice de ce a ignorat semnalele privind abuzurile JUSTIŢIEI

Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, a vorbit, vineri, în Senat, la Reuniunea Asociaţiei Senatelor din Europa, că în ultimii zece ani românii au fost “martorii unor derapaje îngrijorătoare de la protejarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor şi de la respectarea garanţiilor prevăzute de Constituţie, în numele obţinerii de rezultate cu orice preţ în lupta anticorupţie”. El a ţinut să vorbească şi despre protocoalele secrete încheiate între SRI şi instituţii judiciare, care au creat “un sistem de înţelegeri obscure, consacrate în afara cadrului constituţional” şi a cerut Comisiei Europene să se poziţioneze cu privire la aceste situaţii şi să explice de ce "a ignorat semnalele de alarmă ce i-au fost trimise cu privire la gravele abuzuri comise de unele instituţii şi persoane din sistemul judiciar".

Tăriceanu a mai susţinut că în rapoartele MCV din ultimii unsprezece ani Comisia "s-a bizuit aproape exclusiv pe imaginea deformată care i-a fost furnizată de instituţiile de forţă ale statului şi pe percepţiile vehiculate în anumite medii de presă şi grupuri de presiune şi de interese”. De asemenea, preşedintele Senatului a susţinut că tolerarea, inclusiv de către unii parteneri europeni, a sistemului paralel de administrare a luptei împotriva corupţiei în România a dus la promovarea imaginii ţării ca fiind una cu un nivel crescut de corupţie şi inducerea unei percepţii că România este condusă de "penali şi corupţi" şi a transmis Uniunii Europene să aibă drept preocupare fundamentală rezolvarea problemelor cetăţenilor, scrie News.ro.

“Societatea românească a fost deschisă necondiţionat la începuturile anilor ‘90 pentru integrarea în Uniunea Europeană şi aderarea la NATO. Acestea au fost privite, aproape unanim, ca soluţie de eliminare definitivă a unor vulnerabilităţi istorice. În acelaşi timp, aveam cu toţii convingerea că o Românie europeană şi membră a unui sistem de alianţe între naţiuni libere este capabilă să adauge un plus semnificativ de dinamism şi de valoare Uniunii Europene. Aşa gândeam în urmă cu cincisprezece ani. Reflecţia şi acţiunea noastră de atunci şi-au dovedit cu prisosinţă validitatea. Astăzi, toate măsurătorile disponibile indică fără dubii că societatea românească continuă să aibă cel mai înalt grad de încredere în proiectul european dintre toate statele membre”, a susţinut Călin Popescu Tăriceanu în alocuţiunea sa de la cea de-a 19-a Reuniune a Asociaţiei Senatelor din Europa.

El spune că, pe fondul creşterii diversităţii sociale şi diminuarea solidarităţii în faţa provocărilor financiare, apar “forţe centrifuge care se manifestă în regiunea noastră”.

“Tocmai de aceea, observăm cu preocupare că, pe fundalul creşterii diversităţii sociale şi al diminuării solidarităţii în faţa provocărilor financiare din ultimii ani, îşi fac apariţia forţe centrifuge care se manifestă în regiunea noastră de apartenenţă. Aceste tendinţe par să accentueze clivaje pre-existente atât între state, cât şi in interiorul societăţilor, creând obstacole în calea consacrării unei conştiinţe democratice comune, ca şi a unei identităţi europene pluraliste, dar coerente. Implicit, constăm că sunt întrunite premisele declinului unei Europe solidare, competitive şi puternice în plan internaţional”, a mai spus el.

Tăriceanu a vorbit şi despre "România ultimilor zece ani - în care am fost martorii unor derapaje îngrijorătoare de la protejarea drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor şi de la respectarea garanţiilor prevăzute de Constituţie în numele obţinerii de rezultate cu orice preţ în lupta anticorupţie".

De asemenea, liderul ALDE a spus că tensiunile create de aceste derapaje au fost "decontate" în aceşti ani de către româmni, iar "forma cea mai dramatică a acestui decont este prăbuşirea încrederii românilor în sistemul judiciar la cele mai scăzute cote măsurate vreodată în statele membre".

El a reamintit faptul că un profesor Universitar din Cluj a solicitat tuturor instanţelor din ţară să îi icomunice numărul solicitărilor de interceptări telefonice din perioada 2010-2015, iar numărul celor interceptaţi a fost de aproximativ 300.000.

Tăriceanu a vorbit la reuniunea dimplomaţilor europeni şi despre “un sistem de înţelegeri obscure, consacrate în afara cadrului constituţional” printr-un număr de 65 de protocoale secrete, încheiate începând din 2009 SRI şi instituţiile implicate în administrarea justiţiei din România.

“Aceste protocoale, dintre care doar cel între SRI şi Parchetul General şi cel între Serviciul Român de Informaţii şi Consiliul Superior al Magistraturii au fost desecretizate până acum, creau un cadru meta-legal paralel, ce prevedea ca ofiţerii de intelligence să aibă o contribuţie la stabilirea cazurilor pe care procurorii anti-corupţie urmau să le instrumenteze pe baza informaţiilor secrete”, a mai adăugat preşedintele Senatului.

Totodată, el a spus că numărul foarte mare de interceptări telefonice şi modul anticonstituţional de operare a aşa-numitului “binom format din SRI şi DNA au deturnat grav lupta anticorupţie în România şi au grevat relaţia cu Comisia Europeană" şi a susţinut că rapoartele MCV au fost redactate aproape exclusiv în baza imaginii deformate furnizată anumite medii de presă şi grupuri de presiune şi de interese.

El a cerut Comisiei Europene să se poziţioneze cu privire la aceste situaţii şi să explice de ce "a ignorat semnalele" transmise în acest sens.

“Aşteptăm încă din partea Comisiei să se poziţioneze cu privire la adevărurile incomode care ies la suprafaţă la Bucureşti şi să explice de ce a desconsiderat şi ignorat sistematic semnalele de alarmă ce i-au fost trimise cu privire la gravele abuzuri comise de unele instituţii şi persoane din sistemul judiciar. Din cauza politicii părtinitoare, uneori chiar partizane, a Comisiei, Mecanismul de Cooperare şi Verificare a fost ţinut captiv de sistemul de influenţă ocult şi meta-legal coordonat de Serviciul Român de Informaţii şi de Direcţia Naţională Anticorupţie, devenind pur si simplu un alt instrument, la nivel naţional, de presiune asupra oponenţilor acestui sistem paralel cu statul de drept”, a mai afirmat Tăriceanu în alocuţiunea sa.

Preşedintele Senatului a continuat spunând că în România a fost creat un sistem represiv după modelul Securităţii din perioada 1950, el vorbind despre arestăril abuzive şi scurgerea de informaţii din dosare către presă.

Printre participanţii la Reuniunea Asociaţiei Senatelor din Europa se numără preşedintele Consiliului Federal din Austria, Reinhard Todt, preşedintele Senatului belgian, Christine Defraigne, vicepreşedintele Consiliului Statelor din Elveţia, Géraldine Savary, şi preşedinţii Senatelor din Franţa, Italia, Olanda şi Polonia.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-06-15

TAGURI: tariceanu, ce, abuzuri justitie,
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


SI PROSTARICEAN SI HOT
15 Iun 2018

MAREA CORUPTIE IN ROMANIA SE MANIFESTA PRIN CORUPTIA DIN POLITICA - care este legata in special de urmatoarele aspecte: Activitatea parlamentarilor, guvernantilor si a baronilor locali, care legiferand in mod discretionar isi atribuie in mod abuziv drepturi si facilitati. Nerespectarea pricipiului separarii puterilor in stat, pe linga atributiile legislative, parlamentarii exercita ingerinte in functionarea puterii judiciare (numirea Avocatului poporului, a unor membri in CCR, la Curtea de Conturi, CSM sau in ANI, etc.). Efectele negative ale imunitatii parlamentare, protectiei politice acordate guvernantilor, influentarea pe cai oculte a initiativelor legislative, finantarea ilegala a partidelor politice si a campaniilor electorale, etc; - Distorsionarea intentionata a legilor, normelor si reglementarilor pentru a creea avantaje unor actori publici sau privati, prin acordarea de castiguri personale unor oficialitati, pe cai ilicite sau alte mecanisme netransparente; - Imunitatea excesiva a parlamentarilor (guvernantilor) si procedurile abuzive privind punerea in imposibilitate a autoritatilor judiciare pentru ai deferi pe acestia justitiei (in vederea cercetarii in cazul comiterii unor infractiuni de coruptie) a condus inclusiv la decredibilizarea actului de dreptate precum si a justitiei in Ro, atragand si critici externe severe;
SI PROSTARICEAN SI PROST
15 Iun 2018

Astfel s-a ajuns dupa 28 de ani de ,,democratie originala‘‘ ca mediul politic (societatea politica) din România sa aiba un grad maxim de autointoxicare si autopoluare. Datorita nerespectarii si nepromovarii principiilor moralitatii si competentei sistemul politic nu mai poate sa dezvolte activitati si programe(proiecte) laborioase de interes public general, acesta s-a mafiotizat si transformat in gupari infractionale de crima organizata, transformand ilegalul in legal pentru a se evita sanctionarea incalcarii legii. Comisiile de specialitate ale Parlamentului ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii neortodoxe decat cele de competenta si integritate morala) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 28 de ani este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S - a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale. Comisiile de specialitate ale Parlamentului ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii neortodoxe decat cele de competenta si integritate morala) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 28 de ani este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S - a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale.
SI PROSTARICEAN SI NIMFOMAN
15 Iun 2018

SISTEMUL POLITIC existent s-a dovedit a fi categoric lipsit de capacitatea de a oferi societatii romanesti postdecembriste caile necesare pentru PROGRES, iar caracterizarea sa se regaseste in remarca marelui dramaturg Ion Luca Caragiale valabila si astazi “Partide politice in sensul european al cuvintului, formate de traditii sau de interese de clasa noi sau mai recente si in care programele sa se bazeze pe principii sau idei progresiste, nu exista in Romania”. Renumitul Octavian Goga scria despre România în 1916 cu aprecieri care se potrivesc si astazi "Ţară de secături, ţară minoră, căzută ruşinos la examenul de capacitate în faţa Europei... Aici ne-au adus politicienii ordinari, hoţii, improvizaţi astăzi în moralişti, miniştrii care s-au vândut o viaţă întreagă, deputaţii contrabandişti... Nu ne prăbuşim nici de numărul duşmanului, nici de armamentul lui, boala o avem în suflet, e o epidemie înfricoşătoare de meningită morală". Incompetenta clasei politice postdecembriste este demonstrata si recunoscuta de catre ea insasi, dovada fiind facuta prin, apelarea la oragnisme internationale pentru a fi elaborate unele strategii nationale sau politici interne, ignorind potentialul stiintific autohton. - Incapacitatea manageriala a statului roman, implicit a institutiilor si autoritatilor sale, lipsa de (pre)viziune a falsilor politicieni si preocuparea acestora pentru promovarea propriilor interese-scopuri meschine, este dovedita de cel mai mare paradox din istoria moderna a natiunii romane, sunt imprumutati zeci de miliarde de euro de la FMI pentru consum efectiv si alte fantezii politice si nu s-a putut valorifica zeci de miliarde de euro (nerambursabili) pusi la dispozitie de catre U.E. pentru investitii. Realitatile existente in Ro dupa evenimentele istorice din 1989 dovedesc ca STIINTA temelia dezvoltarii si progresului unei societati ca si CULTURA care constitue de-a lungul istoriei s
SI PROSTARICEAN SI DOBITOC
15 Iun 2018

Realitatile existente in Ro dupa evenimentele istorice din 1989 dovedesc ca STIINTA temelia dezvoltarii si progresului unei societati ca si CULTURA care constitue de-a lungul istoriei si existentei unui popor ADN-ul său, dăuneaza grav mentalitatii politrucilor, drept urmare se poate constata cu mahnire ca aceste valori supreme ale existentei umane sunt abandonate in mod intentionat cu scopul indobitocirii natiunii. Acum in vremuri tulburi pentru guvernarea normala a tarii poate intelege orice roman de ce marii oamenii de cultura si de stiinta ai neamului nostru de-a lungul istoriei au emigrat fiindca nu au putut vietui in Ro pentru a-si dovedi patriotismul desavarsit, ei s-au dăruit omenirii pe teritoriul altor tari.
PT POLITICIENII BANDITI DIN RO
15 Iun 2018

PRINTRE MASURIILE NECESARE PENTRU COMBATEREA CORUPTIEI MANIFESTATE PRIN POLITICA SE IMPUN URMATOARELE: Pentru construirea unui stat modern caruia sa-i putem gestiona puterea publica intr-un mod cat mai eficient in interes general societatea politica romaneasca trebuie reformata din temelii, astfel: - Trebuie modificata, de catre oameni de stiinta si parlamentari legimitimi, Costitutia in conformitate cu cerintele dezvoltarii si consolidarii democratiei pentru a corespunde unui model european in sensul gestionarii eficiente a puterii statale de catre “elite adevarate” si redusa (anulata) imunitatea parlamentarilor sau a altor forme de “protectie penala” pentru demnitari, etc; - Imbunatatirea imaginii societatii politice din Romania prin infiintarea BIROULUI NATIONAL AL ELECTORILOR (organizatie apolitica – denumit si SFATUL INTELEPTILOR - compus din cite un reprezentant al fiecarui judet (unitatea administrativ-teritoriala), ales dintre cele mai capabile personalitati locale, apolitice cu o inalta tinuta stiintifica si morala “care sa preia rolul prezentelor organizatii conspirative gen loje masonice” si sa fie imputernicit pentru a decide prin hotariri colective intreruperea mandatului in timpul exercitarii acestuia de catre politicienii sau independentii alesi in functii locale sau parlamentare la nivel national ori European, care si-au incalcat statutul sau angajamentul asumat initial pentru functia respectiva;
PT PROSTARICENI
15 Iun 2018

Pentru determinarea nr. de parlamentari, care in mod ciudat ii dublu fata de nr. aprobat prin Referendumul din 2009 si dimensionarea corecta a serviciilor necesare celor doua camere ale Prlamnentului trebuie sa se aiba in vedere atat criteriile de eficienta operationala cat si de cheltuirea economicoasa a fondurilor publice precum si algoritmii sau normele standard utilizate de parlamentele tarilor europene, care au si PIB-ul pe cap de locuitor asemanator cu cel din Romania. In Romania, in ciuda cerintelor obiective impuse de progresul national si bine cunoscute din mosi stramosi, sunt infiintate si supradimensionate multe organizatii (unele parazitare) sau institutii administrative ale statului pe care P.I.B. nu le mai poate sustine cu resurse, fiind necesare impruputuri externe, de la FMI, B.E.I. etc pentru a realiza consumuri inutile, ceea ce duce la indatorarea nejustificata a generatiilor viitoare. Imprumuturile externe sunt recomandate a fi folosite doar pentru investitii productive, altfel ele duc la saracire nationala......
PT TOTI POLITRUCII DEMAGAGI
15 Iun 2018

Despre calitatea alesului, in ultimii 28 de ani, se poate spune ca aceasta va creste cand, pentru candidatura sa se va impune respectarea unui minim de criterii de valoare referitoare la competente si integritate morala. Se va impune obligatoriu indeplinirea legitimitatii alesului adica acesta sa aiba 50% plus unu din voturile electorilor aflati pe listele votantilor si sa dea dovada de responsabilitate dandu-si demisia atunci cand greseste sau isi incalca statutul, altfel vom avea, primari, consilieri si un Parlament dominat de submediocritati si impostori cu consecintele de rigoare.Numarul mandatelor unui candidat trebuie limitate la cel mult doua. - Intr-o democratie reala, UN POLITICIAN DE ELITA (model) necesar unei societati moderne bazate pe cunoastere, trebuie sa fie un intelept, sa priveasca particularul prin prisma generalului si intr-un acelasi elan de gindire sa cuprinda deopotriva abstractul si concretul. Trebuie sa vada prezentul in lumina trecutului, pentru scopuri situate in viitor. Nici o parte a naturii umane sau a institutiilor omenesti nu trebuie sa-i scape cu totul din vedere. El trebuie sa fie dezinteresat si in acelasi timp sa vizeze un scop; sa fie distant si incoruptibil dar cu picioarele pe pamint ca un om de stiinta. Sa aiba viziuni si spirit dezvoltat pentru afaceri publice si voluntariat si nu pentu afaceri mafiote. (Indivizi cu discernamintul afectat, incompetentii si cei cu instincte de rechin nu au ce cauta in politica sau viata publica).
PT HOTII DIN PARLAMENT
15 Iun 2018

- Intrucat in cei 28 ani de “democratie originala” s-a dovedit ca oamenii politici din Parlament nu au avut nevoie de imunitate decat pentru a se apara de cauzele penale de mare infractionalitate se impune cu necesitate ca acestia, in situatii dovedite cu certitudine(flagrante), sa fie anchetati in regim de urgenta printr-o procedura cat mai simpla si cu aplicarea unui supliment de pedeapsa, fata de infractorii de drept comun, pe masura functiei publice detinute. Functionarilor, demnitarilor, parlamentarilor necinstiti (corupti) trebuie sa li se anuleze drepturile provenite sau atribuite (pensii, facilitati,) in virtutea calitatii detinute; - Demnitarii si functionarii publici bolnavi de boli ce nu le-ar permite sa suporte conditiile penitenciarului trebuie sa fie scosi din functiile cu risc de coruptie (sau praduiala financiara) ca sa nu le poata invoca dupa ce sunt prinsi la furat; Persoanele care au detinut functii publice in perioada postdecembrista si s-au aflat in mod abuziv in situatii de incompatibilitate sau conflicte de interes (parlamentari, guvernanti, alesi locali, lideri ai societatiii civile, sindicatelor, din mass-media si cadre din structura puterii domeniilor rezervate) ei sau rudele lor pina la gradul patru au avut direct sau prin firme afaceri cu statul ori au folosit fradulos banii publici, nu trebuie sa mai aiba voie a detine responsabilitati de interes public, pentru a li se oferi posibilitatea sa se ocupe de dezvoltarea capitalului acumulat (mai mult pe cai oneroase) a celui productiv in general.
PT HOTII DIN PARLAMENT
15 Iun 2018

Persoanele care au detinut functii publice in perioada postdecembrista si s-au aflat in mod abuziv in situatii de incompatibilitate sau conflicte de interes (parlamentari, guvernanti, alesi locali, lideri ai societatiii civile, sindicatelor, din mass-media si cadre din structura puterii domeniilor rezervate) ei sau rudele lor pina la gradul patru au avut direct sau prin firme afaceri cu statul ori au folosit fradulos banii publici, nu trebuie sa mai aiba voie a detine responsabilitati de interes public, pentru a li se oferi posibilitatea sa se ocupe de dezvoltarea capitalului acumulat (mai mult pe cai oneroase) a celui productiv in general.
PT HOTII DIN PARLAMENT
15 Iun 2018

Politicienii care divorteaza de sotii pentru a le lasa toata averea; imobile, terenuri, paduri, afaceri si bunuri mobile de mare valoare, ca sa nu fie confiscata deoarece a fost dobandita in mod ilicit sa fie exclusi, prin lege sau norme civice, din viata politica si cea publica, ramnandu-le o singura posibilitate de a mai activa doar cea din sectorul privat (exclusiv in invatamant si sanatate); - Politicieni care isi dau copii de mici la studii in strainatate (evitand scoala romaneasca aflata in proces de prabusire) sau merg pt asistenta medicala afara din tara sa fie exclusi din viata publica si din clasa politica plina de impostura si demagogie; Astfel, se va diminua fenomenul generat de grupurile de interese nelegitime, se va imbunatati mediul de afaceri, iar dezbaterile politice de interes public vor capata in timp un caracter mai normal lipsit de demagogie si ipocrizie si vor aborda ca subiecte principale de discutii solutii privind interesul cetatenesc si mai putine insulte, calomnii si imoralitati adresate reciproc intre cei din politica si respectiv intre cei din afaceri; - Pentru intarirea moralitatii functiei publice este necesar retragerea avizului politic si sprijinul civic din partea Societatii Civile prin scoaterea din viata publica a celor care aflindu-se in cadru structurilor de putere publica si a domeniilor rezervate sau pe pozitii de lideri ai societatii civile, au beneficiat de castiguri financiare, participind la jocuri piramidale tip Caritas si fonduri de investitii prin care în mod constient au fost pauperizati milioane de cetateni. Ori au luat de la banci cu capital de stat imprumuturi lesnicioase acordate abuziv pe care nu le-au rambursat, mai ales de la cele falimentate sau se regasesc in situatii de conflict de interese.
PT HOTII DIN PARLAMENT
15 Iun 2018

Reconsiderarea importantei demnitatii publice, in sensul ca, functiile ce implica manifestarea interesului cetatenesc sa fie ocupate numai de persoane care dovedesc, maturitate si responsabilitate în gindire si au in acelasi timp calificarea, experienta si inclinatia necesara intr-unul din domeniile managementului stiintei sau a destinelor umane si cunosc intrutotul realitatile celor pe care ii reprezinta. Pentru a se indeplini acest deziderat reprezentantii Societatii Civile, cu ajutorul specialistilor in domeniu, trebuie ca, in conditii de maxima obiectivitate, sa se implice cu angajament si responsabilitate in evaluarea abilitatilor privitoare la rezolvarea problemelor cetatenesti a celor care doresc sa fie investiti intr-o functie de demnitate publica prin identificarea de criterii minime pe care acestia trebuie sa le indeplineasca. In acest mod vor fi depistati pentru a fi indepartati asa zisii politicieni, demnitari sau functionarii publici figuranti, oportunisti si diletanti care nu au nimic comun cu soluţionarea problemelor ce-i framinta pe semenii lor sau societatea in general. Totodata va disparea si “mafiotismul politic” practicat in Romania timp de 28 ani prin care unii politicieni, fara calificare si experienta profesionala valoroasa ori care sunt nascuti sau au domiciliul intr-o anumita zona administrativa sau geografica a tarii (de regula din capitala) pe baza unor trucuri politice ori formalitati ii reprezinta, doar figurativ, in Parlament pe cetatenii altor zone geografice care ii voteaza in necunostinta de cauza doar pentru ca sunt mituiti. Cu asemenea tupeisti si excroci trebuie făcute liste publice de persoane indezirabile pentru politica României şi cu cele declarate “non grata” pentru viaţa publică din România
NEGRO
15 Iun 2018

Grecule, aici ai cam scrantit-o. Nu te reproduci in fata alegatorilor dedulcitii la micii din Padurea Cacana. Elucubratiile ce le produci prin cavitatea bucala nesatula nu tin in fata specialistilor. Aici este vorba de secole de exercitiu democratic, de care dumitale esti complet lipsit, traind in umbra protectoare a lui Ion Ilici Iliescu si cea paguboasa pana la urma a lui Amedeo Lazarescu. Cam ce crezi dumneata ca faci ratoindu-te la cei ce-ti cunosc la perfectie apucaturile si marlaniile. Crezi ca daca te dai la dansii cu tupeu o sa ne abandoneze Rusiei dumitale unde o sa fii cazacul de pe Don manuind sabia? Harsti! Harsti! cum visa inaintasul dumitale, piticul versificator, otravitul in gandire Mihai Beniuc. Nu cred, micimane ca o sa-ti vezi indeplinit visul abject de starpitura politica. Europa nu ne va lasa prada barbariei asiatice la care inca mai sugi tzatza dulce si te va pune acolo unde meriti. Iar pe mormantul tau de tradator romanii vor scuipa cu obida, adanc si idesat, asa cum meriti cu prisosinta, potaie. Asa sa stii ca o sa te bata Dumnezeu!
Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...