2019-02-19 00:58


Tăriceanu pare tot mai DECIS: ”Mă gândesc serios la o CANDIDATURĂ la prezidențiale”

 |  21:53
Tăriceanu pare tot mai DECIS: ”Mă gândesc serios la o CANDIDATURĂ la prezidențiale”

Liderul ALDE, Călin Popescu Tăriceanu, a declarat joi, la Antena 3, că se gândește serios la o candidatură la prezidențiale, precizând că încă nu a luat o decizie, dar că atât ALDE, cât și PSD vor să îi spună lui Klaus Iohannis „Auf Wiedersehen”, la sfârșitul lui 2019.

”Mă gândesc serios la candidatură. Nu am luat decizia, dar când voi lua decizia o voi anunța. Și noi și cei din PSD dorim ca alegerile prezindețiale să însemne, cum a fost în 2016, cum i s-a spus Guvernului Cioloș, «guvernul zero», la finele lui 2019 să îi spunem domnului Iohannis Auf Wiedersehen”, a declarat Tăriceanu, care a adăugat că ”va trebui să facem un calcul la rece, care este soluția cu cele mai mari șanse de câștig”. Tăriceanu l-a ironizat, de asemenea, pe Iohannis cu privire la declarația acestuia potrivit căreia Olguța Vasilescu nu are pregătirea necesară pentru Ministerul Dezvoltării. „Ce experiență în plus trebuie să te califice? Dar domnul Iohannis ce experiență are că a devenit președinte? Este o viziune care este complet anacronică”, a declarat Tăriceanu.

Aparut in:

Ultima modificare in data de :2019-02-07

TAGURI: alde, tariceanu, candidatura, prezidentiale, iohannis
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


HE, HE, HE...!
08 Feb 2019

Mascariceanu candideaza la un loc in celula porkarului dublu condamnat penal draknea care a FURAT BANII DE HRANA A COPIILOR ORFANI DIN TELEORMAN. ACUM LE PROMITE COPIILOR VITAMINA ''D'' PE CARE EL A LUAT-O DIN MALDIVE SI BRAZILIA PE BANII ANALFABETILOR SI LATURILOR CARE VOTEAZA MAFIA PSD.
ANONIM
08 Feb 2019

CUM EFICIENTIZAM CLASA POLITICA...?!? Dupa evenimentele din decembrie 1989 cei mai multi romani traiesc cu senzaţia că ţara nu e guvernată sau că ar fi pe ultimul drum si se resimte cu o acuitate dureroasă dezagregarea, disoluţia, absenţa oricărei strategii a poporului roman, pentru poporul român. Ca natie avem nevoie de niste coordonate, de niste raspunsuri. Ce facem cu daruirile lui Dumnezeu pentru neamul nostru? Cine sîntem noi ca popor? Cine vrem să fim ori sa devenim? Dacă ne punem asemenea întrebări, dacă ne interesează ce cerem noi de la noi înşine ca neam şi ca stat, unde anume avem posibilitatea să ne poziţionăm în matricea naţiunilor moderne, din punct de vedere cultural, politic, economic, social, unde putem fi situati peste zece si mai multi ani şi ce se întreprinde concret pentru asta, atunci cei LUCIZI cu discernamantul neafectat nu putem ramane pasivi fata de realitatile amenintatoare la adresa neamului romanesc. Etica profesionala este caracterizata in principal de independenta, integritate si competenta profesionala. INDEPENDENTA profesiei – implica independenta de spirit (de drept) si independenta în aparenta (de fapt). Independenta de spirit - reprezinta starea de spirit care permite lucratorilor sa emita judecati fara a fi afectati de influente si sa actioneze cu integritate, pentru a-si exercita cu obiectivitate competentele profesionale. Independenta in aparenta - se realizeaza prin evitarea situatiilor in care o terta persoana informata si rezonabila ar cunoaste toate informatiile relevante, inclusiv masurile de protectie aplicate in munca specifica, iar pe aceasta baza ar putea concluziona ca, integritatea, obiectivitatea sau competenta profesionala a lucratorilor sunt compromise. INTEGRITATEA - presupune ca lucratorul sa aiba demnitate, sa fie drept si onest in realizarea competentelor profesionale si in relatiile inter
ANONIM
08 Feb 2019

INTEGRITATEA - presupune ca lucratorul sa aiba demnitate, sa fie drept si onest in realizarea competentelor profesionale si in relatiile interpersonale. COMPETENTA profesionala – lucratorii din domeniul public trebuie sa aiba si sa-si mentina cunostintele si aptitudinile profesionale la un nivel necesar si corespunzator pentru a asigura membrii societatii ca primesc de la acestia servicii in conformitate cu standardele aplicate sau elevate cunoscute in domeniile in cauza. Marele politician si om de stiinta american, Dwight Waldo (1913 – 27 octombrie 2000), in teoria sa sustine ca, in exercitarea atributiilor, cei ce detin functii publice, trebuie sa aiba in vedere 12 obligatii mai importante si anume, fata de: 1- constitutie; 2 - legi; 3 - natiune si tara; 4 - democratie; 5 - normele de organizare birocratica; 6 - profesie si profesionalism; 7- familie si prieteni; 8 - sine; 9 - colectivitatile cu care vin in contact; 10 - interesul public sau bunastarea generala; 11- umanitate sau lume; 12 - Dumnezeu sau religie. Waldo afirma despre aceste obligatii ca nu pot fi ierarhizate in functie de importanta, iar numarul lor poate creste, el face insa o trecere in revista a celor mai importante reguli etice existente in viziunea sa. El trateaza aceste obligatii la nivelul datoriei individuale, al datoriei fiecaruia fata de moralitatea personala si nu fata de organizatie. In conceptia lui Dwight Waldo ETICA in exercitarea unei functii publice este o problema complexa si complicata. Acest subiect este greu de explicat si inteles avand in vedere ca in secolul nostru codurile etice (pentru unii nici nu exista asa ceva) s-au schimbat intr-un ritm intens, iar sentimentul ca moralitatea este “relativa”(nimic mai fals) a crescut. Data fiind cresterea in diversitate a organizatiilor, se face simtita nevoia de noi repere etice si morale. Cu toate acestea nu se depun de catre cei cu obligatii in domeniul juridic-le
ANONIM
08 Feb 2019

Cu toate acestea nu se depun de catre cei cu obligatii in domeniul juridic-legislativ eforturile necesare in directia creerii de reglementari si coduri etice adaptate noilor nevoi obiective impuse de evolutia si modernitatea societatii. Pentru eficientizarea sistemului public , dar mai ales a celui politic indiferent de ideologie (oricum aceasta există numai în plan declarativ deoarece în realitate lipseşte cu desăvârşire) trebuie adoptate STRATEGII pentru dezvoltarea capitalismului popular (social) si a CLASEI DE MIJLOC ca pilon de bază a unei stabilităţi sociale, drept urmare se impune: - REDUCEREA SĂRĂCIEI inclusiv prin valorificarea eficientă în folosul fiecărui român a bogăţiilor solului şi subsolului (respectarea algoritmului dictat de cota indiviză dispusă de Dumnezeu pentru fiecare român) sau a utilizării factorilor geografici naturali de producţie şi servicii. Revizuirea sistemului de redevenţe care de 27 de ani favorizează discreţionar numai pe OLIGARHI. Impunerea realizării algoritmului de salarizare minimă astfel ca, în România după aderare la U.E să se respecte limita de 65% din salariu mediu existent în comunitatea europeană; - COMBATEREA sindromului ANARHIEI prin impunerea de către SOCIETATEA CIVILĂ “zona neatinsă de filoxera postcomunistă sau cea paranormala” a respectării de către toţi cetăţenii români fără nici o discriminare, a (moralităţii) bunelor practici sau obiceiuri, a principiilor dictate de civismul modern şi a reglementarilor elaborate şi ierarhizate pe baza elementelor de raţionalitate care să vizeze interesul general (colectiv). Trimestrial trebuie făcute publice de către O.N.G.-uri (neaoşe) bilanţuri referitoare la stadiul imoralităţii şi incompetenţei pe niveluri de putere publică, pe ministere sau domenii ale administraţiei locale sau centrale, folosind în anumite cazuri la investigare, culegere de date voluntari (inclusiv pensio
ANONIM
08 Feb 2019

- DIMINUAREA LA MAXIMUM A OLIGARHIEI prin limitarea accesului la putere publică a celor care sunt îmbogăţiţi pe căi oneroase. Societetea Civilă (neaoşă) trebuie să facă public topul, pe ultimii 29 de ani ai îmbogăţiţilor prin intermediul funcţiei publice (politice) sau prin metode frauduloase ori care au intrat în politică pentru a fi protejaţi de pedepse penale sau pentru a face trafic de influienta, precum şi a celor ce fac afaceri oneroase prin intermediul rudelor sau diverşilor interpuşi. Astfel vor putea fi făcute publice listele cu persoanele indezirabile pentru politica României şi cu cele declarate “non grata” pentru viaţa publică din România. Pentru ca societatea civilă să poată controla diminuarea efectelor celor trei fenomene (sărăciei, anarhiei şi oligarhiei) este necesar ca la nivel naţional să se înfiinţeze o “ORGANIZAŢIE (COMITET) pentru REDUCEREA SĂRĂCIEI, COMBATEREA sindromului ANARHIE şi DIMINUAREA OLIGARHIEI în România” care să aibă structuri teritoriale în toate segmentele vieţii social-economice.
Random image



Ultimele stiri



STARBAG




loading...