5 trucuri pentru a SLĂBI SĂNĂTOS și cu rezultate pe termen lung
2018-08-16 21:14


5 trucuri pentru a SLĂBI SĂNĂTOS și cu rezultate pe termen lung

 |  01:23
5 trucuri pentru a SLĂBI SĂNĂTOS și cu rezultate pe termen lung

Diete peste diete, dar nici una cu rezultate multumitoare... scenariul ti se pare cunoscut, nu? Orice femeie isi doreste sa ajunga la greutatea ideala, iar aceasta pare sa fie imposibil de atins. Ei bine, afla ca secretul unei sanatati totale si a reglarii de durata a greutatii corporale, este o alimentatie naturala si individuala.

1. Minimizeaza portiile de mancare

Ca sa ajungem la greutatea optima si sa reusim sa ne mentinem pe termen lung este necesar sa avem in permanenta o alimentatie echilibrata, adica de toate, dar cu masura. In linii mari ar insemna sa respectam mesele principale, iar la fiecare din acestea sa avem un aliment cu continut proteic de buna calitate, de origine animala sau vegetala, carbohidratii sa fie reprezentati in principal de legume, fructe si putina paine integrala, grasimi sanatoase, cum sunt uleiurile presate la rece precum uleiul de masline sau rapita. Este de dorit ca legumele si fructele sa fie de sezon si cultivate in zona in care locuiti.

2. Inlocuieste sucul de fructe cu fructul propriu-zis

Sucurile (care adesea nu sunt 100% fructe) ofera unele vitamine, dar fara aceleasi fibre si nutrienti precum o bucata reala de fruct. Spre exemplu, cutia medie de suc de mere are aproape dublul zaharului si de sapte ori mai putin fibra decat marul insusi.

3. Redu caloriile lichide

Lapte si biscuiti, suc de portocale si toastul francez, vin si branza - unele gustari necesita, parca, o companie lichida. Este foarte usor sa acumulati kilograme in plus prin consumul de sucuri, alcoolul si chiar de lapte. Bauturile indulcite cu zahar sunt asociate cu cresterea grasimii corporale si a tensiunii arteriale, ne-a spus Dr. Ion Niculaescu.

4. Mesteca incet

In zilele aglomerate nu ne mai gandim ca ar trebui sa mancam mai lent, ci pur si simplu mestecam cat putem de repede pentru a fugi spre birou. Insa, o regula de aur este mancatul lent, in care ii oferi creierului timpul necesar de a primi informatia ca te-ai saturat. Asa ca, uita de probleme pentru 30 de minute si mesteca incet.

5. Odihneste-te suficient si fa miscare

Odihna este de asemenea un factor foarte important. Pe langa o alimentatie echilibrata este important sa diminuam stresul si sa avem timp pentru exercitiu fizic, pentru relaxare si relationare, astfel obtinem un echilibru emotional care, de fapt, ne da starea de bine.

Multi oameni care scad greutate ajung sa revina la kilogramele pierdute. Cu toate acestea, exercitiul fizic regulat joaca un rol important in mentinetnerea greutatii dorite. Exercitiile fizice regulate cum ar fi mersul pe jos, nu numai ca ajuta la cresterea cantitatii de energie pe care o arzi zi de zi, ci te ajuta sa-ti antrenezi muschii, astfel incat sa arzi mai multe calorii, chiar si in repaus. In plus, participarea la exercitii fizice regulate, moderate, cum ar fi mersul pe jos, iti poate imbunatati starea de spirit si ofera chiar mai multe sanse sa ramai activ pe termen lung.


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-04-28

TAGURI: slabire sanatoasa, termen lung





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri










Apa Nova

loading...