2018-12-10 02:49


Cele mai bune surse de PROTEINE VEGETALE în post

 |  12:06
Cele mai bune surse de PROTEINE VEGETALE în post

Se stie ca produsele animale si carnea sunt surse importante de proteine, insa in perioada postului trebuie sa ne orientam spre surse de origine vegetala, care pot suplini nevoia de proteine, asa incat la finalul postului sa nu existe carente care sa ne puna sanatatea in pericol.

Avantajele proteinelor sunt numeroase, şi pe bună dreptate. Proteinele oferă o senzaţie de saţietate care se menţine mai mult timp, faţă de carbohidraţi şi de grăsimi. Proteinele sunt esenţiale şi pentru repararea şi construirea ţesutului muscular şi au un rol important în funcţionarea metabolismului.

Cantitatea zilnică recomandată este de 0,8 grame de proteine pe kilogram corp. Pentru majoritatea adulţilor cu o greutate medie, fie că sunt femei sau bărbaţi, asta înseamnă între 46 şi 56 grame de proteine zilnic, sustin specialistii citati de csid.ro.

Printre cele mai importante surse de proteine vegetale, regasim:

Alune: o ceaşcă de alune conţine 41 grame de proteine

Seminţe de dovleac: o ceaşcă de seminţe de dovleac conţine 39 de grame de proteine

Ovăz: o ceaşcă de ovăz conţine 26 de grame de proteine

Tofu: jumătate de ceaşcă de tofu conţine 22 de grame de proteine

Fasole boabe roşie: o ceaşcă de fasole boabe roşie conţine 21 de grame de proteine

Fasole boabe albă: o ceaşcă de fasole boabe albă conţine 19 grame de proteine

Linte: o ceaşcă de linte conţine 18 grade de proteine

Burger vegetal:  un burger vegetal conţine 11 grame de proteine

Quinoa: o ceaşcă de quinoa gătită conţine 8 grame de proteine

Lapte de soia: o ceaşcă de lapte de soia conţine 7 grame de proteine


Aparut in:

Ultima modificare in data de :2018-03-11

TAGURI: post, proteine vegetale, surse
loading...





Comenteaza pe facebook




Comenteaza pe site


Random image



Ultimele stiri






loading...